Dat is bij ons dagelijkse kost. Aangezien wij op een industrieterrein zitten moeten wij het doordeweeks hebben van de middag- (12:00 - 13:00) en avondrush. Daarbuiten komt het geregeld voor dat er geen enkele gast in de lobby zit.quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Omdat er enorm veel crew aanwezig was en amper gasten...
Lege lobbyquote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat is bij ons dagelijkse kost. Aangezien wij op een industrieterrein zitten moeten wij het doordeweeks hebben van de middag- (12:00 - 13:00) en avondrush. Daarbuiten komt het geregeld voor dat er geen enkele gast in de lobby zit.
Wij hebben dat heeeel vaakquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lege lobby! Hebben wij heeeel soms, maar wanneer het je opvalt loopt het daarna al snel weer vol
Over 1 weekquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef Granmal het volgende:
Wanneer komt er nou weer een mcflurry met chocolade saus? Godver 3 flurries met karamel, begin 't zat te worden
Lijkt me helemaal niks, maar mensen zullen het wel lekker vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
McFlurry Magnum Brownie komt dan
quote:
Dat is melkchocolade inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die saus die over de sundaes gaat is naar mijn mening niet puur nee
Hoi McMedewerkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Nystiq het volgende:
Ik werk sinds dinsdag bij McDonalds Grote Markt in Den Haag![]()
Tering druk.
wtfquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Battlefan het volgende:
Wat we vandaag toch binnenkregen van HAVI, een steen in een doosje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |