quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van je tietenvooruit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Omg, ze lezen mee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
en toch denk ik da als die niet van BEP was geweest het merendeel het echt een kutplaat had gevonden en dat ie niet gedraaid zou worden...
ik ben Rámon....quote:
Van Drop it oid ja..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Is dit niet die vreselijke Giovanca? Geloof dat zij te gast is in That's Live.
Yup...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
die is idd te gast....thnx 4 reminding me! hoef ik daar niet naar te luisteren....dan gaat over een half uurtje 3fm en die gaat morgen waasrschijnlijk om 12uur pas weer aan!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alors![]()
.
rock, inderdaad lekker weinig 3FM dan.
Heb jij The Town (oid) al gezien? SoD is meestal nog wel even moeite waard om te checkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthe
Komen weer een aantal mooie films aan binnenkort..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthe
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij The Town (oid) al gezien? SoD is meestal nog wel even moeite waard om te checken.
quote:The Town moet ik ook nog zien, maar draait niet in Pathe ZwolleOp zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....
vannacht draaien Buried en The Last Exorcism
en Pino: Red vond ik wel ok, lekkere hersenloze actiefilm. Due Date...die trailer kan ik bijna dromen! Sint lijkt me vet en Unstoppable....is dat met die trein? lijkt me ook wel ok
quote:Misschien dat ik The Town ook nog even ga checken. The Last Exorcism lijkt mij wel tof, maar die draait pas om 02:00 's nachtsOp zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....
vannacht draaien Buried en The Last Exorcism
en Pino: Red vond ik wel ok, lekkere hersenloze actiefilm. Due Date...die trailer kan ik bijna dromen! Sint lijkt me vet en Unstoppable....is dat met die trein? lijkt me ook wel ok
quote:yup, en daarvoor draait Buried. ga ik beiden zienOp zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Town ook nog even ga checken. The Last Exorcism lijkt mij wel tof, maar die draait pas om 02:00 's nachts.
quote:Zwolle?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef Pino112 het volgende:
The Town moet ik ook nog zien, maar draait niet in Pathe Zwolle
Idd, dat is met die trein. Moet ik echt heen, 11 november oid komen ze uit
quote:jij ziet Pino112 meteen als PINO?
quote:Buried ziet er wel okay uitOp zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, en daarvoor draait Buried. ga ik beiden ziengelukkig gaat vannacht wintertijd in, ben ik per saldo toch nog rond 3uur thuis
quote:Hmm, inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
Unstoppable komt volgens PAthe-site pas begin december....
quote:PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
quote:die ga ik ook zeker zien...ik ga naar bijna alles in Pathe Grunn, leve Pathe Unlimited!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Naja, is alleen maar beter. Alles een beetje verspreid. want 9 december komt New Kids uit, en daar moet ik ook heen
quote:Ja, er in! (nog net)Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Best wel. Jij woont er dus? Of iig in de buurt van?
quote:Die New Kids film.... Haha, dat gaat me een toppertje worden. Te fout gewoon. GeweldigOp zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Naja, is alleen maar beter. Alles een beetje verspreid. want 9 december komt New Kids uit, en daar moet ik ook heen
quote:Is niet iedereen dat sowieso?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
quote:Klote dat ik eerst een half uur moet reizen wil ik in Zwolle zijn, dus helaas ben ik niet vaak te vinden in de bios..Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
[..]
die ga ik ook zeker zien...ik ga naar bijna alles in Pathe Grunn, leve Pathe Unlimited!
quote:Cool! Ik woon in Nieuwleusen, vlakbij dus, iig als je aan de goede kant van Zwolle woont
quote:Daar wonen mijn oom en tanteOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Cool! Ik woon in Nieuwleusen, vlakbij dus, iig als je aan de goede kant van Zwolle woont
quote:daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecTOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is niet iedereen dat sowieso?
Tot het tegendeel bewezen is?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar wonen mijn oom en tante
En nee, dan woon ik helemaal aan de verkeerde kant...
quote:oneens!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecT
quote:dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwenOp zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecT
quote:komt dat ff goed uitOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwen
quote:Ligt eraan welke vrouwen. Lily Allen bijvoorbeeldOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwen
quote:nou, Zwolle is eigenlijk best groot, ik moest laatst helemaal naar de andere kant, 14 km man
quote:Ik vind vrouwen alleen mooi om naar te kijken, verder hoef ik er niet heel erg aan te zitten eigenlijk neeOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ligt eraan welke vrouwen. Lily Allen bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Ja, dat wel, maar ik bedoelde eigenlijk je oom en tanteOp zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, Zwolle is eigenlijk best groot, ik moest laatst helemaal naar de andere kant, 14 km man
quote:Oh, hah. Nee, dat klopt.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dat wel, maar ik bedoelde eigenlijk je oom en tante
Nieuwleusen is helemaal niet zo heel groot namelijk..
quote:Er 50mOp zaterdag 30 oktober 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hah. Nee, dat klopt.
Woon jij in het dorp of er buiten?
quote:Jaja
quote:Ja voor hun zou ik een uitzondering maken. Wel voor meer trouwens.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen alleen mooi om naar te kijken, verder hoef ik er niet heel erg aan te zitten eigenlijk nee
quote:ik ga je stalken!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja
Nieuwleusen-Noord, vlakbij Esso-tankstation
Als je op Google Maps zoekt is het niet te missen, midden in de weilanden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
ik ga offline, zie je zo pino!
ownee, ik ga ff wat vergeten boodschappen halen en een filmpje ofzo kijken
tot later of morgen!
quote:Helaas, ik moet zo werken bij de plaatselijke C1000Op zaterdag 30 oktober 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
ik ga offline, zie je zo pino!
quote:Ik weet niet eens meer of ie bij ons ook is langsgekomen opt feestOp zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oehhh Barbra StreisandIk ging zo hard los daarop eergister.
Wat had je geslikt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ie bij ons ook is langsgekomen opt feest![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Jaja
Nieuwleusen-Noord, vlakbij Esso-tankstation
Als je op Google Maps zoekt is het niet te missen, midden in de weilanden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij niks
Wel wat gedronken
quote:Nu ben ik wel benieuwdOp zaterdag 30 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt niet ver van mijn oom en tante!
quote:Ik moet altijd linksaf vlak voor een tankstation, maar geen idee welke dat is
Na eenmaand of zeven is de lol er wel vanaf...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha het is zo chill om werkeloos te zijn afgezien van het nauwelijks geld hebben. Kan doen wat en wanneer ik het wil. Geen vrij vragen voor concerten enzo. Heerlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na eenmaand of zeven is de lol er wel vanaf....
quote:WerkzeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Dames en Heren, ik ga werken![]()
Tot vanavond, bij de SoD!
Kijken of ze dan nog dezelfde kneiters draaien als waarop ik ben losgegaan donderdagnacht
quote:Dan mag hetOp zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja voor mij dan he. Maar ik doe een meerdanfulltime studie erbij.
Yay.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Dames en Heren, ik ga werken![]()
Tot vanavond, bij de SoD!
Kijken of ze dan nog dezelfde kneiters draaien als waarop ik ben losgegaan donderdagnacht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Duck Sauce op P1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Hoe tof is dat?!
Thriller(With me)quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:55 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is dit nou weer voor gare mix? Ik wil de originele
Weet ik heus, ik heb haar twee keer live gezien en ik zong zomaar alles mee, doe ik anders nooitquote:
2x al?! Heb haar 1x gezien en dat was echt zo tofquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik heus, ik heb haar twee keer live gezien en ik zong zomaar alles mee, doe ik anders nooit![]()
Ja, en allebei de keren gratis ook nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
2x al?! Heb haar 1x gezien en dat was echt zo tof. Meezingen gaat eigenlijk automatisch en ze pompt zoveel energie in haar optredens. Echt mooi
.
Daar is ze weer !!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en allebei de keren gratis ook nog![]()
In Zwolle op het bevrijdingsfestival (ze stond in een veeeeeeel te klein tentje)
en in Amersfoort, ook op een festivalletje![]()
Ze doet het heel leuk ja, en de band is ook fantastisch
Ja, ik vind Stuck dus ook helemaal geweldig, viel me ook meteen op op de cdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer !!!!!!!!Stuck
![]()
![]()
Heb haar @ Noorderslag gezien. Ze speelde daar ook Bad Romance die ze een week eerder voor het eerst bij Giel had laten horen. De zaal werd helemaal gek. Zo goed (recensie.) Stuck is toch wel een van de platen die mij toen het meest is bijgebleven. Heerlijk ritmisch.
Heb trouwens over haar optreden in Zwolle veel goeds gelezen. Ik plaats haar altijd in van die kleine zaaltjes, maar zelfs op een groot podium weet zij zich goed staande te houden. Echt een topper!
Hoort er een beetje bij, vind ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind Stuck dus ook helemaal geweldig, viel me ook meteen op op de cd![]()
In Zwolle was het optreden zelf heel goed, alleen al die mensen die al boos worden als je doordat het vol is even tegen ze aan botst, daar kan ik niet goed tegen. En omdat de tent zo klein was en er veel te veel mensen in wilden, gebeurde dat nogal vaak. Maar ja, heel hard meezingen en springen en dansen houdt de mensen wel op afstand
Weet je nou nog steeds niet dat DJ's hun playlist niet uitzoeken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij, vind ik. Sommige mensen hebben wel een erg kort lontje. Beetje botsen is niet erg, maar bij Noorderslag waren er 1 a 2 figuren die echt dachten dat ze alleen in de zaal waren en tegen iedereen aan liepen. Dat was wel minder
.
Damn, het gekrijs van 30 seconds to mars. Kud muziek. Mute!
Frank D heeft zeker de playlist uitgezocht? wat een drama.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet dat DJ's hun playlist niet uitzoeken?
Die is echt goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef alors het volgende:
Meeeeeeegaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiit![]()
![]()
Trouwens, Absolutely Me vind ik ook echt heul tofquote:
Jup. Hoiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
suikertaartje is hier blijven hangen?
Die is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, Absolutely Me vind ik ook echt heul tof
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik upload nu de foto's van het NS Try Out festival, speciaal voor jou Hans.
Nou, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verwacht er niet te veel van hoor. Zo interessant zijn ze niet.
Niet meer idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Dat Harry Mulisch is overleden klopt volgens mij niet... Het zou op NOS txt hebben gestaan, maar daar staat het niet eens.
Fok! heeft het bericht inmiddels ook gedelete. Op de frontpage van Nos Txt nog geen bericht. Lijkt dus niet echt te kloppen.quote:
Leuke foto's! De eerste foto is welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen jullie het hier zien of niet?
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke foto's! De eerste foto is wel. Veenstra en Hugo staan ook op een van de foto's
Haha okayquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.Laatste is degene die ik het eerst heb gemaakt haha.
De beat is wel erg tof, maar ze krijst mij net iets te veel. Niet echt prettigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen er toch mee?
Ik vind hem echt super
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef Waalwijker het volgende:
Ik begrijp dat je de laatste uitzending van programma's terug kunt luisteren via 3fm.nl, maar kun je ook oudere uitzendingen terugluisteren? Ik zoek Nachtegiel van 15-10-2010, maar via Uitzendingemist kun je alleen de twee laatste uren terugkijken, en ik zoek een fragment uit het begin van de show.
Ah oke, thanks, maar ik zie dat je Nachtegiel uberhaupt niet kunt terugluisteren, dus dat is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).
quote:Vanaf volgende week zaterdag, iedere zaterdag van 18 tot 19, mijn eigen programma op KXradio! Wat heb ik daar een ontzettende zin in...!
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)giel/20101016-01.wmaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Waalwijker het volgende: [..] Ah oke, thanks, maar ik zie dat je Nachtegiel uberhaupt niet kunt terugluisteren, dus dat is een beetje jammer.
Thanks man!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)giel/20101016-01.wma
Duck !quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
HANS! wat moet ik nu? luisteren? kijken? zeg ut!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
C:\Documents and Settings\van der Heide\Mijn documenten\Vuze Downloads\Triggerfinger - What Grabs Ya '08
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk mijn vet goede topic:
JA! Het is een uur terug
bedankt voor de infoquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:55 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenacht allen!
Buried is een prima film
Last Exorcism is ook goed te doen
Draai je nog een keer omquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:23 schreef Cee het volgende:
Oh shit het regent en ik moet zometeen naar buiten.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net de klok verzet. Staat nu op een andere kast.
Vooral met dat eerste sterkte.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Almere. En het regent.
Dank. Als we nou nog in het stadion zouden spelen... Maar dat zit er ook al niet in, want de amateur-1 speelt thuis. Fijn op een van die ultiem troosteloze bijvelden ballen... Het is dat het moet.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net de klok verzet. Staat nu op een andere kast.
Sterkte!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Almere. En het regent.
The national is zo tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk eens een ander nummer van deThe National
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef -Hans- het volgende:
Roel/Sersjee!!!!Crowded House - Weather With You
Het stond gisteravond al per ongeluk een paar seconden op tt, maar dat is al vaker gebeurd (quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:00 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen een extra journaal op ned 1???
Harry Mulisch is dus overleden. RIP.
Middagquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het stond gisteravond al per ongeluk een paar seconden op tt, maar dat is al vaker gebeurd () Maar nu was het dus wel waar
Op verzoek van familie komt het nu(11u) pas naar buiten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Het stond gisteravond al per ongeluk een paar seconden op tt, maar dat is al vaker gebeurd () Maar nu was het dus wel waar
Ja zulk iets dacht ik alquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Op verzoek van familie komt het nu(11u) pas naar buiten.
Gelukkig niet! Sofie en Timur.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Waalwijker het volgende:
Paul is op vakantie, krijgen we dan vanavond Sofie en... en.... Bart?
ik zit me nu eens af te vragen wie Sofie zou vervangen als zij er niet is......Bart?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef Waalwijker het volgende:
Paul is op vakantie, krijgen we dan vanavond Sofie en... en.... Bart?
Ah, beter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Sofie en Timur.
dat kennen we in Grunn nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |