Die is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, Absolutely Me vind ik ook echt heul tof
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik upload nu de foto's van het NS Try Out festival, speciaal voor jou Hans.
Nou, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verwacht er niet te veel van hoor. Zo interessant zijn ze niet.
Niet meer idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Dat Harry Mulisch is overleden klopt volgens mij niet... Het zou op NOS txt hebben gestaan, maar daar staat het niet eens.
Fok! heeft het bericht inmiddels ook gedelete. Op de frontpage van Nos Txt nog geen bericht. Lijkt dus niet echt te kloppen.quote:
Leuke foto's! De eerste foto is welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen jullie het hier zien of niet?
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke foto's! De eerste foto is wel. Veenstra en Hugo staan ook op een van de foto's
Haha okayquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.Laatste is degene die ik het eerst heb gemaakt haha.
De beat is wel erg tof, maar ze krijst mij net iets te veel. Niet echt prettigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen er toch mee?
Ik vind hem echt super
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef Waalwijker het volgende:
Ik begrijp dat je de laatste uitzending van programma's terug kunt luisteren via 3fm.nl, maar kun je ook oudere uitzendingen terugluisteren? Ik zoek Nachtegiel van 15-10-2010, maar via Uitzendingemist kun je alleen de twee laatste uren terugkijken, en ik zoek een fragment uit het begin van de show.
Ah oke, thanks, maar ik zie dat je Nachtegiel uberhaupt niet kunt terugluisteren, dus dat is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |