quote:Hmm, inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
Unstoppable komt volgens PAthe-site pas begin december....
quote:PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
quote:die ga ik ook zeker zien...ik ga naar bijna alles in Pathe Grunn, leve Pathe Unlimited!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Naja, is alleen maar beter. Alles een beetje verspreid. want 9 december komt New Kids uit, en daar moet ik ook heen
quote:Ja, er in! (nog net)Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Best wel. Jij woont er dus? Of iig in de buurt van?
quote:Die New Kids film.... Haha, dat gaat me een toppertje worden. Te fout gewoon. GeweldigOp zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Naja, is alleen maar beter. Alles een beetje verspreid. want 9 december komt New Kids uit, en daar moet ik ook heen
quote:Is niet iedereen dat sowieso?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
quote:Klote dat ik eerst een half uur moet reizen wil ik in Zwolle zijn, dus helaas ben ik niet vaak te vinden in de bios..Op zaterdag 30 oktober 2010 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PINO-Potentieel Interessant Neuk Object
[..]
die ga ik ook zeker zien...ik ga naar bijna alles in Pathe Grunn, leve Pathe Unlimited!
quote:Cool! Ik woon in Nieuwleusen, vlakbij dus, iig als je aan de goede kant van Zwolle woont
quote:Daar wonen mijn oom en tanteOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Cool! Ik woon in Nieuwleusen, vlakbij dus, iig als je aan de goede kant van Zwolle woont
quote:daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecTOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is niet iedereen dat sowieso?
Tot het tegendeel bewezen is?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar wonen mijn oom en tante
En nee, dan woon ik helemaal aan de verkeerde kant...
quote:oneens!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecT
quote:dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwenOp zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
daar heb je idd een punt....hoewel voor mij alle mannen DONOT's zijn....Definitief Oninteressant Neuk ObjecT
quote:komt dat ff goed uitOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwen
quote:Ligt eraan welke vrouwen. Lily Allen bijvoorbeeldOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik dan eigenlijk wel weer met vrouwen
quote:nou, Zwolle is eigenlijk best groot, ik moest laatst helemaal naar de andere kant, 14 km man
quote:Ik vind vrouwen alleen mooi om naar te kijken, verder hoef ik er niet heel erg aan te zitten eigenlijk neeOp zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ligt eraan welke vrouwen. Lily Allen bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Ja, dat wel, maar ik bedoelde eigenlijk je oom en tanteOp zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, Zwolle is eigenlijk best groot, ik moest laatst helemaal naar de andere kant, 14 km man
quote:Oh, hah. Nee, dat klopt.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dat wel, maar ik bedoelde eigenlijk je oom en tante
Nieuwleusen is helemaal niet zo heel groot namelijk..
quote:Er 50mOp zaterdag 30 oktober 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hah. Nee, dat klopt.
Woon jij in het dorp of er buiten?
quote:Jaja
quote:Ja voor hun zou ik een uitzondering maken. Wel voor meer trouwens.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen alleen mooi om naar te kijken, verder hoef ik er niet heel erg aan te zitten eigenlijk nee
quote:ik ga je stalken!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja
Nieuwleusen-Noord, vlakbij Esso-tankstation
Als je op Google Maps zoekt is het niet te missen, midden in de weilanden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
ik ga offline, zie je zo pino!
ownee, ik ga ff wat vergeten boodschappen halen en een filmpje ofzo kijken
tot later of morgen!
quote:Helaas, ik moet zo werken bij de plaatselijke C1000Op zaterdag 30 oktober 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
ik ga offline, zie je zo pino!
quote:Ik weet niet eens meer of ie bij ons ook is langsgekomen opt feestOp zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oehhh Barbra StreisandIk ging zo hard los daarop eergister.
Wat had je geslikt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ie bij ons ook is langsgekomen opt feest![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Jaja
Nieuwleusen-Noord, vlakbij Esso-tankstation
Als je op Google Maps zoekt is het niet te missen, midden in de weilanden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij niks
Wel wat gedronken
quote:Nu ben ik wel benieuwdOp zaterdag 30 oktober 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt niet ver van mijn oom en tante!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |