Van Drop it oid ja..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Is dit niet die vreselijke Giovanca? Geloof dat zij te gast is in That's Live.
Yup...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
die is idd te gast....thnx 4 reminding me! hoef ik daar niet naar te luisteren....dan gaat over een half uurtje 3fm en die gaat morgen waasrschijnlijk om 12uur pas weer aan!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alors![]()
.
rock, inderdaad lekker weinig 3FM dan.
Heb jij The Town (oid) al gezien? SoD is meestal nog wel even moeite waard om te checkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthe
Komen weer een aantal mooie films aan binnenkort..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bart is niet boeiend, weekenddna niet en vanaf ca. 23.30 zit ik in PAthe
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij The Town (oid) al gezien? SoD is meestal nog wel even moeite waard om te checken.
quote:The Town moet ik ook nog zien, maar draait niet in Pathe ZwolleOp zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....
vannacht draaien Buried en The Last Exorcism
en Pino: Red vond ik wel ok, lekkere hersenloze actiefilm. Due Date...die trailer kan ik bijna dromen! Sint lijkt me vet en Unstoppable....is dat met die trein? lijkt me ook wel ok
quote:Misschien dat ik The Town ook nog even ga checken. The Last Exorcism lijkt mij wel tof, maar die draait pas om 02:00 's nachtsOp zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Town vond ik een positieve verrassing. 2 uur lang met genoegen zitten kijken.....ik denk dat die wel in mijn top10 van bioscoopfilms dit jaar staat.....
vannacht draaien Buried en The Last Exorcism
en Pino: Red vond ik wel ok, lekkere hersenloze actiefilm. Due Date...die trailer kan ik bijna dromen! Sint lijkt me vet en Unstoppable....is dat met die trein? lijkt me ook wel ok
quote:yup, en daarvoor draait Buried. ga ik beiden zienOp zaterdag 30 oktober 2010 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Town ook nog even ga checken. The Last Exorcism lijkt mij wel tof, maar die draait pas om 02:00 's nachts.
quote:Zwolle?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef Pino112 het volgende:
The Town moet ik ook nog zien, maar draait niet in Pathe Zwolle
Idd, dat is met die trein. Moet ik echt heen, 11 november oid komen ze uit
quote:jij ziet Pino112 meteen als PINO?
quote:Buried ziet er wel okay uitOp zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, en daarvoor draait Buried. ga ik beiden ziengelukkig gaat vannacht wintertijd in, ben ik per saldo toch nog rond 3uur thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |