Na eenmaand of zeven is de lol er wel vanaf...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha het is zo chill om werkeloos te zijn afgezien van het nauwelijks geld hebben. Kan doen wat en wanneer ik het wil. Geen vrij vragen voor concerten enzo. Heerlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na eenmaand of zeven is de lol er wel vanaf....
quote:WerkzeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Dames en Heren, ik ga werken![]()
Tot vanavond, bij de SoD!
Kijken of ze dan nog dezelfde kneiters draaien als waarop ik ben losgegaan donderdagnacht
quote:Dan mag hetOp zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja voor mij dan he. Maar ik doe een meerdanfulltime studie erbij.
Yay.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Dames en Heren, ik ga werken![]()
Tot vanavond, bij de SoD!
Kijken of ze dan nog dezelfde kneiters draaien als waarop ik ben losgegaan donderdagnacht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Duck Sauce op P1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Hoe tof is dat?!
Thriller(With me)quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:55 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is dit nou weer voor gare mix? Ik wil de originele
Weet ik heus, ik heb haar twee keer live gezien en ik zong zomaar alles mee, doe ik anders nooitquote:
2x al?! Heb haar 1x gezien en dat was echt zo tofquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik heus, ik heb haar twee keer live gezien en ik zong zomaar alles mee, doe ik anders nooit![]()
Ja, en allebei de keren gratis ook nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
2x al?! Heb haar 1x gezien en dat was echt zo tof. Meezingen gaat eigenlijk automatisch en ze pompt zoveel energie in haar optredens. Echt mooi
.
Daar is ze weer !!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en allebei de keren gratis ook nog![]()
In Zwolle op het bevrijdingsfestival (ze stond in een veeeeeeel te klein tentje)
en in Amersfoort, ook op een festivalletje![]()
Ze doet het heel leuk ja, en de band is ook fantastisch
Ja, ik vind Stuck dus ook helemaal geweldig, viel me ook meteen op op de cdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer !!!!!!!!Stuck
![]()
![]()
Heb haar @ Noorderslag gezien. Ze speelde daar ook Bad Romance die ze een week eerder voor het eerst bij Giel had laten horen. De zaal werd helemaal gek. Zo goed (recensie.) Stuck is toch wel een van de platen die mij toen het meest is bijgebleven. Heerlijk ritmisch.
Heb trouwens over haar optreden in Zwolle veel goeds gelezen. Ik plaats haar altijd in van die kleine zaaltjes, maar zelfs op een groot podium weet zij zich goed staande te houden. Echt een topper!
Hoort er een beetje bij, vind ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind Stuck dus ook helemaal geweldig, viel me ook meteen op op de cd![]()
In Zwolle was het optreden zelf heel goed, alleen al die mensen die al boos worden als je doordat het vol is even tegen ze aan botst, daar kan ik niet goed tegen. En omdat de tent zo klein was en er veel te veel mensen in wilden, gebeurde dat nogal vaak. Maar ja, heel hard meezingen en springen en dansen houdt de mensen wel op afstand
Weet je nou nog steeds niet dat DJ's hun playlist niet uitzoeken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij, vind ik. Sommige mensen hebben wel een erg kort lontje. Beetje botsen is niet erg, maar bij Noorderslag waren er 1 a 2 figuren die echt dachten dat ze alleen in de zaal waren en tegen iedereen aan liepen. Dat was wel minder
.
Damn, het gekrijs van 30 seconds to mars. Kud muziek. Mute!
Frank D heeft zeker de playlist uitgezocht? wat een drama.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet dat DJ's hun playlist niet uitzoeken?
Die is echt goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef alors het volgende:
Meeeeeeegaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiit![]()
![]()
Trouwens, Absolutely Me vind ik ook echt heul tofquote:
Jup. Hoiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
suikertaartje is hier blijven hangen?
Die is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, Absolutely Me vind ik ook echt heul tof
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik upload nu de foto's van het NS Try Out festival, speciaal voor jou Hans.
Nou, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verwacht er niet te veel van hoor. Zo interessant zijn ze niet.
Niet meer idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Dat Harry Mulisch is overleden klopt volgens mij niet... Het zou op NOS txt hebben gestaan, maar daar staat het niet eens.
Fok! heeft het bericht inmiddels ook gedelete. Op de frontpage van Nos Txt nog geen bericht. Lijkt dus niet echt te kloppen.quote:
Leuke foto's! De eerste foto is welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunnen jullie het hier zien of niet?
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke foto's! De eerste foto is wel. Veenstra en Hugo staan ook op een van de foto's
Haha okayquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja z e staan wel op verkeerde volgorde trouwens.Laatste is degene die ik het eerst heb gemaakt haha.
De beat is wel erg tof, maar ze krijst mij net iets te veel. Niet echt prettigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen er toch mee?
Ik vind hem echt super
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef Waalwijker het volgende:
Ik begrijp dat je de laatste uitzending van programma's terug kunt luisteren via 3fm.nl, maar kun je ook oudere uitzendingen terugluisteren? Ik zoek Nachtegiel van 15-10-2010, maar via Uitzendingemist kun je alleen de twee laatste uren terugkijken, en ik zoek een fragment uit het begin van de show.
Ah oke, thanks, maar ik zie dat je Nachtegiel uberhaupt niet kunt terugluisteren, dus dat is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Officieel niet, maar door de audio-URL aan te passen kan het vaak wel (zaterdag-01.wma in de URL vervangen door 20101015-01.wma).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |