quote:dan ben jij de uitzondering op de regel...
quote:over slechte ogen popje
quote:Oudje inmiddels.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
come my lady come come my lady you're my butterfly, sugar baby!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
come my lady come come my lady you're my butterfly, sugar baby!
quote:ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit zo'n sexy liedje op de 1 of andere manier.....beetje guilty pleasure dit
quote:rob en fred en jelmer hebben tegen de freek vd week gestemd...Africa van Toto kon echt niet!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Qunix het volgende:
Ik mis de Freek van de week of een opdracht...
quote:ja, maar hij moest wel koninklijke goedkeuring krijgenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rob en fred en jelmer hebben tegen de freek vd week gestemd...Africa van Toto kon echt niet!
quote:dan hoop ik dat ie Amalia wakker belt!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja, maar hij moest wel koninklijke goedkeuring krijgen
quote:niets mis meeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit zo'n sexy liedje op de 1 of andere manier.....beetje guilty pleasure dit
quote:dat we het weten
quote:mooie punt
quote:wtf?
quote:Come my lady
quote:1 vd mooiste punten die ik ooit zat Pino112, echt heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Come my lady
Come come my lady
you're my butterfly
Sugar.baby
come my lady you're my
pretty baby ill make your legs shake
you make me go crazy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef hole1988 het volgende:
en hier de vrijdag de 13 (of 12)de nr2 heeft ie al gedraaid :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:heb jij ook een bril hans?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Jup! maar heb zo'n minimale afwijking dat ik 'm niet altijd hoef te dragen. Draag 'm meestal wanneer mijn ogen wat vermoeid zijn of tijdens het fietsen/autorijden om de afstand van veraf beter te kunnen zienOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de nr2 heeft ie al gedraaid :S
[..]
heb jij ook een bril hans?
quote:Slaap lekkerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik zet Brightside op, en ga pitten.
Later
quote:ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! maar heb zo'n minimale afwijking dat ik 'm niet altijd hoef te dragen. Draag 'm meestal wanneer mijn ogen wat vermoeid zijn of tijdens het fietsen/autorijden om de afstand van veraf beter te kunnen zien.
btw; lijkt jou die New Kids film niet tof? In de MustSee de promo gezien en volgens mij is dat ding echt te fout![]()
. Dj Paul Elstak - The Promised Land is ook te horen in die film
.
quote:Utopolis is de bomOp zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!
quote:warisda?
quote:Emmen
quote:http://www.utopolis.nl/index.php?page=40
quote:ja, lekker he?
quote:Weet niet of ik ga kijken hoor, maar de promo was wel erg OK. Ben alleen wel 'bang' dat de leuke stukjes in de promo zitten en dat de rest van de film vrij matig is. De actie aan het eind van de promo richting Jody Bernal. GruwelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!
quote:zit niet in Grunn.....daar kun je naar Pathe, Mustsee of Images (filmhuis). heb een pathe unlimited dus 3maal raden waar ik dit jaar al bijna 100films zag
quote:Fotoboek van Jojoortje waarom staat mij naam bij voyeur(s)
quote:och...ik betaal er toch niks voorOp zaterdag 30 oktober 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of ik ga kijken hoor, maar de promo was wel erg OK. Ben alleen wel 'bang' dat de leuke stukjes in de promo zitten en dat de rest van de film vrij matig is. De actie aan het eind van de promo richting Jody Bernal. Gruwelijk![]()
quote:Zit ook niet in waar ik woon, maar ik ga er gewoon speciaal heenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
zit niet in Grunn.....daar kun je naar Pathe, Mustsee of Images (filmhuis). heb een pathe unlimited dus 3maal raden waar ik dit jaar al bijna 100films zag
quote:Mwa, soms is het wel okay maar er liep nu een hoop irritant en dom volk rond. Luidruchtig chips eten, boeren laten, gepraat en ander dom gedrag. Beetje jammer, maar goed verder prima vermaaktOp zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou niet van volle bioscopen....ik wil rust als ik een film kijk. middagfilm ftw!
quote:Jij bent ook geen 12 meer he?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef -Hans- het volgende:
Mwa, soms is het wel okay maar er liep nu een hoop irritant en dom volk rond. Luidruchtig chips eten, boeren laten, gepraat en ander dom gedrag. Beetje jammer, maar goed verder prima vermaakt
quote:NiceOp zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och...ik betaal er toch niks voorof nou ja, bijna niks
ik ga wel!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 12 meer he?
quote:Ooh, jij bent eerder 5x12?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
. Die tijd hebben we inderdaad gehad. Voelde me zelfs een beetje oud, maar goed..
.
quote:Maandagochtend vaak wel, maar de rest van de dagen voel ik me wel iets jongerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, jij bent eerder 5x12?
quote:Ik ken het gevoelOp zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
Maandagochtend vaak wel, maar de rest van de dagen voel ik me wel iets jonger.
quote:maar t lichaam van een jonge god toch?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt. Kom bijna in aanmerking voor een rolator
.
quote:HahaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
En dan ben ik gewoon altijd vrij op maandag
quote:Whehe, doe mij best om er wat van te makenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar t lichaam van een jonge god toch?
quote:Tsja, nou ja, mijn wekkertje gaat alsnog vroeg hoor, alleen doet die niet piep piep piep piep, maar mamaaaaa, wakker! bedje uit?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:43 schreef -Hans- het volgende:
Haha. Lekker dat je op de minste dag van de week dan wel vrij bent. Doe je goed.
quote:Wat snoezigOp zaterdag 30 oktober 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, mijn wekkertje gaat alsnog vroeg hoor, alleen doet die niet piep piep piep piep, maar mamaaaaa, wakker! bedje uit?![]()
quote:Heel soms maarOp zaterdag 30 oktober 2010 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Wat snoezig. Hartstikke leuk zo'n wekker al kan ik het mij ook wel voorstellen dat je daar af en toe iets anders over denkt
.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
hallo ik kan niet slapen terwijl ik fucking fucking mega moe ben.
quote:WAT EEN TRACK MENSEN!
quote:Lief.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
maar ik geef je ook nog wel een truste:* hoor, dat helpt tegen hoofdpijn...
quote:Vind jij zo weinig muziek leuk?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef Qunix het volgende:
Leuke track inderdaad... Zeg ik niet vaak, al helemaal niet van de JVT.
quote:Ik vind ander muziek leuk.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind jij zo weinig muziek leuk?
quote:ik moest lachen...om de stompzinnigheid...
quote:wthOp zaterdag 30 oktober 2010 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest lachen...om de stompzinnigheid...
max komt bij de dokter en moet veel betalen voor maar een kort consult. zegt de arts: "t was maar goed dat u kwam". zegt max: "hoezo? zat u zo krap bij kas?".
(ja, dat is de hele mop.....)
quote:goed onthouden en morgen aan je vrienden vertellen! maak je de blits mee!
quote:ik heb gee nvrienden hierOp zaterdag 30 oktober 2010 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed onthouden en morgen aan je vrienden vertellen! maak je de blits mee!
quote:dan bel je een gezelschapslijn
quote:oh leuk planOp zaterdag 30 oktober 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan bel je een gezelschapslijnof naar een bejaardenhuis! tegen demente bejaarden vertellen
quote:mijn ex heeft ooit eens geïnformeerd wat het sturen van sexsmsjes verdient.....bijna niks.....als je je de vinketering smst (via een computerapplicatie) houd je er amper een tientje per uur aan over...en dan moet je zeker 100smsjes in een uur versturen, en die moeten dan ook nog kloppen bij een bepaald profiel (natasja, brenda, shaniqua enz)Op zaterdag 30 oktober 2010 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
misschien ga ik wel werken bij zon sekslijn. beetje lame verhaaltjes vertellen terwijl je aan het leren bent en tegelijkertijd knaken verdienen. multitasken ftw
quote:maaktmijniejuittOp zaterdag 30 oktober 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ex heeft ooit eens geïnformeerd wat het sturen van sexsmsjes verdient.....bijna niks.....als je je de vinketering smst (via een computerapplicatie) houd je er amper een tientje per uur aan over...en dan moet je zeker 100smsjes in een uur versturen, en die moeten dan ook nog kloppen bij een bepaald profiel (natasja, brenda, shaniqua enz)
quote:laat dan ff weten welke club! maar ik verwacht wel korting :pOp zaterdag 30 oktober 2010 01:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
of in een clubbeetje mannen opgeilen en geld hosselen
quote:ehhhh nee ik heb meer dan cup C dus je geeft me maar 200 euro per dag extra!!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat dan ff weten welke club! maar ik verwacht wel korting :p
quote:extra...wat wordt dat in totaal dan? dan kan ik vast agan sparenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ehhhh nee ik heb meer dan cup C dus je geeft me maar 200 euro per dag extra!!
quote:totaal wordt 210 euro per dagOp zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
extra...wat wordt dat in totaal dan? dan kan ik vast agan sparen
quote:je hebt geen tentamen drank?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb bijna tentamenweek en ik heb zin om alcoholist te worden vandaag. Wat klopt er niet?
quote:en hoeveel dagen is t minimum?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
totaal wordt 210 euro per dag
quote:dat kan ik niet betalen
quote:ik ga vast pinnen, of kan ik mijn pas bij jou door de gleuf halen? (sorry, tis al laat)Op zaterdag 30 oktober 2010 01:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jou maak ik een uitzondering, jij mag twee dagen!!
quote:neeee ik mag niet aangeraakt worden door mannenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga vast pinnen, of kan ik mijn pas bij jou door de gleuf halen? (sorry, tis al laat)
quote:ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
neeee ik mag niet aangeraakt worden door mannen
quote:wat een niveauOp zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.
quote:dan is't goed.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.
quote:tis half 2 'snachts dan mag dat
quote:scheelt mij weer een loopje naar de flappentap
quote:dan ga ik toch maar naar de flappentap....;)Op zaterdag 30 oktober 2010 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er komt alleen geen geld uit me.......
quote:okej!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik toch maar naar de flappentap....;)
quote:Nou en? Vind je dat heel interessant?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus er is zometeen na het nieuws van 2 uur een reclameblok?!
De STER had zeker wat extra geld nodig.
quote:als adverteerders aangeven dat ze om 2:00 reclame wil maken dan gebeurt dat.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus er is zometeen na het nieuws van 2 uur een reclameblok?!
De STER had zeker wat extra geld nodig.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:37 schreef tleemhuis het volgende:
Oh yeah, Arie Boomsma is op tv! #Madiwodoshow herhaling. Ohja, Arie zou in november langskomen bij #EkstraWeekend, wordt nu januari.
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:43 schreef tleemhuis het volgende:
@antiroos Prima!
Op 7 januari, op m'n verjaardag. Een mooier verjaardskado bestaat er niet
#datzeiikniethardop
#gayuitspraak
quote:ik ga naar bed weltrusten
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:50 schreef Cee het volgende:Goedemorgen!
Gisteren met 6 punten verschil gewonnen bij de muziekpubquiz. Magnum-size fles bier gewonnen en consumptiebonnen. Hup, 18 euro van de gezamenlijke rekening afgesnoept.
quote:+1
quote:Oja, inderdaadOp zaterdag 30 oktober 2010 11:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
komt btw ineens wat vaker voorbij...eerder deze week ook al, bij Michiel geloof ik...
quote:Ben hier maar even de was gaan ophangen. Wat een kud plaat. Damn.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:11 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Neeeeeeee![]()
![]()
![]()
Even 3 minuten Spotify dan maar
quote:wel apart dat Timur het daarover heeft terwijl zijn eigen twitteraccount nauwelijks gebruikt wordt....
quote:Belachelijk. Dat kan toch helemaal niet TimurOp zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel apart dat Timur het daarover heeft terwijl zijn eigen twitteraccount nauwelijks gebruikt wordt....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!! blinde kippen![]()
Vanmorgen Toy Story 3 op blu-ray gekocht: kostte ¤ 19,99, had nog een tegoedbon (van m`n verjaardag) van ¤20,- dus die was lekker gratis![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:54 schreef k_man het volgende:
"Misschien heb je binnenkort wel weer een relatie."
- "Ja, of een nieuw huis."
quote:Ik kreeg hem gister van mijn vaderOp zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!! blinde kippen![]()
Vanmorgen Toy Story 3 op blu-ray gekocht: kostte ¤ 19,99, had nog een tegoedbon (van m`n verjaardag) van ¤20,- dus die was lekker gratis![]()
![]()
![]()
quote:haha, de oproep van Dago en mij gisteren in Onzin heeft iig 1 nieuwe luisteraar/poster opgeleverdOp zaterdag 30 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Why am I sitting in the middle of nowhere, standing here with nothing to do
Wondering if I really love you...uhoh, I guess that I do![]()
quote:GC heOp zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
haha, de oproep van Dago en mij gisteren in Onzin heeft iig 1 nieuwe luisteraar/poster opgeleverd
quote:neehoor, die van mij heb ik zeker in onz geopend en die van dago staat nu iig in onz.....
quote:EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
quote:Dan is die goed bezig!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gister van mijn vader
quote:AgreeOp zaterdag 30 oktober 2010 13:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Yeasayer
Wow, Timur Open Radio is muzikaal sterk vandaag zeg.
quote:Ik denk dat je trommelvliezen dan spontaan knappenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef alors het volgende:
Ik zou haar dit wel eens live willen horen doen![]()
![]()
quote:ik wil haar nog veel meer live horen doen!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Me2. Zou wel eens dramatisch kunnen zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat je trommelvliezen dan spontaan knappen
quote:het publiek gaat op de banken!
quote:loesoe in de sky met diamonds in mn nek!
quote:moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik al kaarten voor Gorillaz heb gewonnen en het veel te druk heb met concerten en feesten de komende maand. Anders was ik daar ook nog wel heengegaan.
quote:Oja goed plan!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!
quote:Oja goed plan! Wat zou ik toch zonder je moetenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!
quote:ze mag haar achtergrondzangeressen wel op haar knieën danken
quote:Ik heb het niet afgekeken.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef alors het volgende:
[..]
ze mag haar achtergrondzangeressen wel op haar knieën danken
Ze is niet lelijk oidquote:
Nja oké, het is op zich niet verkeerd. Maar maak er dan tenminste een goede reclame van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niets mis met reclame voor Fair-Trade.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik al kaarten voor Gorillaz heb gewonnen en het veel te druk heb met concerten en feesten de komende maand. Anders was ik daar ook nog wel heengegaan.
Snelle verandering.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahah ik hoef de JVT echt niet meer live te zien. Tenzij hun nieuwe album ubervet is.
Nouuu ik vind hem niet eens heel slechtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nja oké, het is op zich niet verkeerd. Maar maak er dan tenminste een goede reclame van.
hadden jullie topics geopend dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
neehoor, die van mij heb ik zeker in onz geopend en die van dago staat nu iig in onz.....
Pics van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Katy Perry zo'n kuthoofd hebben.Zak over dr hoofd en ik zou haar doen maar nahhh
Ja, ik vind het zeker op die foto niet echt heel geweldigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Katy Perry zo'n kuthoofd hebben.Zak over dr hoofd en ik zou haar doen maar nahhh
Willen alle FOK!STERS en Help Dagoduck de avond door!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hadden jullie topics geopend dan?![]()
ik reageerde gewoon op een post in de KSC
pics van jouw zak!quote:
Maar vroeger toen ik klein was zat ik veel in onz hoor, dus op zich...hadden we allebei gewoon een beetje gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
Willen alle FOK!STERS en Help Dagoduck de avond door!
[KSC #2042] Koffie voor echte Coffeecats zie ik nu pas
Meheh dat heb ik nu ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kom er eigenlijk nooit.....hooguit per ongeluk via active topicsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar vroeger toen ik klein was zat ik veel in onz hoor, dus op zich...hadden we allebei gewoon een beetje gelijk
ik ook niet meer nu, behalve dan misschien net als jijquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik kom er eigenlijk nooit.....hooguit per ongeluk via active topics
Pics van je tietenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Meheh dat heb ik nu ook!Ik vind haar niet echt bijzonder, kan me wel voorstellen dat mannen haar lekker vinden want dikke tieten, maar dat vind ik eigenlijk nooit mooi bij vrouwen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van je tietenPinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mwah, met het hele figuur is weinig misquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Meheh dat heb ik nu ook!Ik vind haar niet echt bijzonder, kan me wel voorstellen dat mannen haar lekker vinden want dikke tieten, maar dat vind ik eigenlijk nooit mooi bij vrouwen
![]()
Agree.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, met het hele figuur is weinig mis
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van je tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |