quote:extra...wat wordt dat in totaal dan? dan kan ik vast agan sparenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ehhhh nee ik heb meer dan cup C dus je geeft me maar 200 euro per dag extra!!
quote:totaal wordt 210 euro per dagOp zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
extra...wat wordt dat in totaal dan? dan kan ik vast agan sparen
quote:je hebt geen tentamen drank?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb bijna tentamenweek en ik heb zin om alcoholist te worden vandaag. Wat klopt er niet?
quote:en hoeveel dagen is t minimum?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
totaal wordt 210 euro per dag
quote:dat kan ik niet betalen
quote:ik ga vast pinnen, of kan ik mijn pas bij jou door de gleuf halen? (sorry, tis al laat)Op zaterdag 30 oktober 2010 01:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jou maak ik een uitzondering, jij mag twee dagen!!
quote:neeee ik mag niet aangeraakt worden door mannenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga vast pinnen, of kan ik mijn pas bij jou door de gleuf halen? (sorry, tis al laat)
quote:ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
neeee ik mag niet aangeraakt worden door mannen
quote:wat een niveauOp zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.
quote:dan is't goed.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik raak je ook niet aan....alleen de plastieken pas zal je goddelijke lichaam beroeren.
quote:tis half 2 'snachts dan mag dat
quote:scheelt mij weer een loopje naar de flappentap
quote:dan ga ik toch maar naar de flappentap....;)Op zaterdag 30 oktober 2010 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er komt alleen geen geld uit me.......
quote:okej!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik toch maar naar de flappentap....;)
quote:Nou en? Vind je dat heel interessant?Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus er is zometeen na het nieuws van 2 uur een reclameblok?!
De STER had zeker wat extra geld nodig.
quote:als adverteerders aangeven dat ze om 2:00 reclame wil maken dan gebeurt dat.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus er is zometeen na het nieuws van 2 uur een reclameblok?!
De STER had zeker wat extra geld nodig.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:37 schreef tleemhuis het volgende:
Oh yeah, Arie Boomsma is op tv! #Madiwodoshow herhaling. Ohja, Arie zou in november langskomen bij #EkstraWeekend, wordt nu januari.
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:43 schreef tleemhuis het volgende:
@antiroos Prima!
Op 7 januari, op m'n verjaardag. Een mooier verjaardskado bestaat er niet
#datzeiikniethardop
#gayuitspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |