quote:http://www.utopolis.nl/index.php?page=40
quote:ja, lekker he?
quote:Weet niet of ik ga kijken hoor, maar de promo was wel erg OK. Ben alleen wel 'bang' dat de leuke stukjes in de promo zitten en dat de rest van de film vrij matig is. De actie aan het eind van de promo richting Jody Bernal. GruwelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!
quote:zit niet in Grunn.....daar kun je naar Pathe, Mustsee of Images (filmhuis). heb een pathe unlimited dus 3maal raden waar ik dit jaar al bijna 100films zag
quote:Fotoboek van Jojoortje waarom staat mij naam bij voyeur(s)
quote:och...ik betaal er toch niks voorOp zaterdag 30 oktober 2010 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of ik ga kijken hoor, maar de promo was wel erg OK. Ben alleen wel 'bang' dat de leuke stukjes in de promo zitten en dat de rest van de film vrij matig is. De actie aan het eind van de promo richting Jody Bernal. Gruwelijk![]()
quote:Zit ook niet in waar ik woon, maar ik ga er gewoon speciaal heenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
zit niet in Grunn.....daar kun je naar Pathe, Mustsee of Images (filmhuis). heb een pathe unlimited dus 3maal raden waar ik dit jaar al bijna 100films zag
quote:Mwa, soms is het wel okay maar er liep nu een hoop irritant en dom volk rond. Luidruchtig chips eten, boeren laten, gepraat en ander dom gedrag. Beetje jammer, maar goed verder prima vermaaktOp zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou niet van volle bioscopen....ik wil rust als ik een film kijk. middagfilm ftw!
quote:Jij bent ook geen 12 meer he?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef -Hans- het volgende:
Mwa, soms is het wel okay maar er liep nu een hoop irritant en dom volk rond. Luidruchtig chips eten, boeren laten, gepraat en ander dom gedrag. Beetje jammer, maar goed verder prima vermaakt
quote:NiceOp zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och...ik betaal er toch niks voorof nou ja, bijna niks
ik ga wel!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 12 meer he?
quote:Ooh, jij bent eerder 5x12?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef -Hans- het volgende:
. Die tijd hebben we inderdaad gehad. Voelde me zelfs een beetje oud, maar goed..
.
quote:Maandagochtend vaak wel, maar de rest van de dagen voel ik me wel iets jongerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, jij bent eerder 5x12?
quote:Ik ken het gevoelOp zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
Maandagochtend vaak wel, maar de rest van de dagen voel ik me wel iets jonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |