quote:dan ben jij de uitzondering op de regel...
quote:over slechte ogen popje
quote:Oudje inmiddels.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
come my lady come come my lady you're my butterfly, sugar baby!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
come my lady come come my lady you're my butterfly, sugar baby!
quote:ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit zo'n sexy liedje op de 1 of andere manier.....beetje guilty pleasure dit
quote:rob en fred en jelmer hebben tegen de freek vd week gestemd...Africa van Toto kon echt niet!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Qunix het volgende:
Ik mis de Freek van de week of een opdracht...
quote:ja, maar hij moest wel koninklijke goedkeuring krijgenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rob en fred en jelmer hebben tegen de freek vd week gestemd...Africa van Toto kon echt niet!
quote:dan hoop ik dat ie Amalia wakker belt!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja, maar hij moest wel koninklijke goedkeuring krijgen
quote:niets mis meeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit zo'n sexy liedje op de 1 of andere manier.....beetje guilty pleasure dit
quote:dat we het weten
quote:mooie punt
quote:wtf?
quote:Come my lady
quote:1 vd mooiste punten die ik ooit zat Pino112, echt heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Come my lady
Come come my lady
you're my butterfly
Sugar.baby
come my lady you're my
pretty baby ill make your legs shake
you make me go crazy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef hole1988 het volgende:
en hier de vrijdag de 13 (of 12)de nr2 heeft ie al gedraaid :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:heb jij ook een bril hans?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Jup! maar heb zo'n minimale afwijking dat ik 'm niet altijd hoef te dragen. Draag 'm meestal wanneer mijn ogen wat vermoeid zijn of tijdens het fietsen/autorijden om de afstand van veraf beter te kunnen zienOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de nr2 heeft ie al gedraaid :S
[..]
heb jij ook een bril hans?
quote:Slaap lekkerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik zet Brightside op, en ga pitten.
Later
quote:ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! maar heb zo'n minimale afwijking dat ik 'm niet altijd hoef te dragen. Draag 'm meestal wanneer mijn ogen wat vermoeid zijn of tijdens het fietsen/autorijden om de afstand van veraf beter te kunnen zien.
btw; lijkt jou die New Kids film niet tof? In de MustSee de promo gezien en volgens mij is dat ding echt te fout![]()
. Dj Paul Elstak - The Promised Land is ook te horen in die film
.
quote:Utopolis is de bomOp zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag de promo in pathé, maar had hem op inet ook al gezien. ga er zeker heen. pathe unlimited voorever!
quote:warisda?
quote:Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |