quote:
quote:die heb al een liejde gedaan. en straks bij Rob doet ie weer een liedjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
Dacht trouwens dat Diggy Dex kwam als gast??
quote:Ja, ga jij eens even in andere topics rondschreeuwen dat ze hierheen moeten
quote:Sgoed !Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even in andere topics rondschreeuwen dat ze hierheen moeten
quote:Correctie
quote:Request! request!
quote:Jouw beurt!
quote:
quote:blijft langer open dan de jouwe!
quote:Hallo suikertaartje
quote:Toch wel
quote:
quote:nou ja, meisje..meisje...wel vrouwelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
blijft langer open dan de jouwe!
en als suikertaartje een meisje is....werkt het wel! hoppa!
quote:welkom!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, meisje..meisje...wel vrouwelijk
quote:ik sta overal voor openOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
welkom!
ehm....sta je open voor Dagoduck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Lekker, laats ook een zakje (500gram) opgegeten daarna was ik misselijk.
quote:heb vanmiddag in de bioscoop ruim 200gr van die truffelchocoladekruidnoten naar binnen gewerkt....:Y)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik sta overal voor open
Als ik nou kaarten win via 3FM ga je dan mee naar dat concert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Ja hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou kaarten win via 3FM ga je dan mee naar dat concert?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik sta overal voor open
DAGO! opletten! ik heb een meisje gehosseld voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Zanger Petro ken ik nog nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef sjakie007 het volgende:
ik hoop dat ze straks Zanger Petro gaan draaien. Heul veel beter dan die gladjekkers van Di-rect
quote:Ik heb al een date voordat jij dit typte!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAGO! opletten! ik heb een meisje gehosseld voor je!
quote:geen aandacht geven
quote:
quote:Gruwelijk slecht.
quote:
quote:Ja dit dus!
quote:
quote:Iedereen is aardig!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Beter nog, zijn oppaskind.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Dagoduck wil een meisjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Nee nu
quote:Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef alors het volgende:
Caroliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Oh, ah, ik wist dat ik een nieuwe antenne voor mijn autootje moest kopen, maar nu weet ik helemaal waarom ookalweerOp vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Stiekem niet eens aangeklikt.
quote:
quote:huh?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.
quote:
quote:
quote:
quote:Helegaar niet vuile smiecht!
quote:u bent homosexueel?
quote:
quote:
quote:Nee, neit weg gaan.
quote:Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:ik ben er stiekem nog wel hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:ik wel, maar snap jij het nog?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.
snapje...
quote:GAD-VER-DAMME!
quote:Dat had ik niet eens gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:Ik vind dat geheime woord niets aanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef alors het volgende:
Nou Dago grijp je kans!! Kaartjes dan he!
quote:maar we houden nog wel van je hoor
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel, maar snap jij het nog?
[..]
GAD-VER-DAMME!
quote:Speak for yourselfOp vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar we houden nog wel van je hoor
quote:is zo'n foto waar je op let, doe ik ook
quote:Weer eens wat anders dan aan de telefoon in de showOp vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:voor Dago wel, die is zelf net 13
quote:Ik het Lars, mooie naam hea?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Dago wel, die is zelf net 13
quote:en Lars ligt soms wat Dwars. en van dames snapt ie geen snars, maar hij heeft wel heel wat in zijn mars!
quote:ah dat vermoedde ik al, maar ik ken een Lars waardoor ik niet meteen een positieve vibe heb bij die naam
quote:Omdat jij het zo leuk vindt:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
ah dat vermoedde ik al, maar ik ken een Lars waardoor ik niet meteen een positieve vibe heb bij die naam
quote:Damn, die moet ik nodig eens updaten..
quote:Ja, want je bent al 17Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, die moet ik nodig eens updaten..
quote:-1. heerlijke plaat
quote:Het had zo mooi kunnen zijn
quote:"al" idd. Ik voel me als 12! zelfde generatie als iedereen hier!
quote:Hmm...doeg danOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
"al" idd. Ik voel me als 12! zelfde generatie als iedereen hier!
quote:Inderdaad, dit had natuurlijk MH moeten zijn
quote:
quote:dan ben ik vergeleken met jullie namelijk wel heul heul HEUL oud
quote:ik ben geestelijk gewoon 28 hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben ik vergeleken met jullie namelijk wel heul heul HEUL oud
quote:ik ben net een slagje ouderOp vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Nee, valt wel mee hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:en lichamelijk 12?
quote:dus dat 1988 slaat niet op jouw geboortejaar?
quote:lichamelijk ben ik ook 28Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en lichamelijk 12?
leuke combinatie
quote:Als jij al ouder bent dan de rest
quote:Jij bent 120?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij al ouder bent dan de rest
quote:jawel, maar de meeste zijn rond de 16.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus dat 1988 slaat niet op jouw geboortejaar?
quote:oh, haal dan dat heul heul HEUL maar weg en doe achter oud dan nog even -er
quote:man, het eigeel zit nog achter je oren! ik ben van 1982Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jawel, maar de meeste zijn rond de 16.
quote:ah nee joh!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
quote:oh, een slagje ouder dan de rest, niet dan mijOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
man, het eigeel zit nog achter je oren! ik ben van 1982
quote:
quote:daten?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haal dan dat heul heul HEUL maar weg en doe achter oud dan nog even -er
quote:Dan zie je er op die foto's wel jong uitOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, haal dan dat heul heul HEUL maar weg en doe achter oud dan nog even -er
quote:Hmja, de meeste mensen willen me ook niet geloven als ik zeg hoe oud ik benOp vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dan zie je er op die foto's wel jong uit
quote:MIJN GOD
quote:Hoe jong ben jij dan?
quote:Laatst was er eentje die zij gewoon: ik zit in een spelletje op de radio zeg even 'insert geheime woord'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
Is er ooit wel eens een Geheim Woord geweest dat écht niet geraden werd?
quote:vorige week nog.....filmpje staat een paar topics terug wel. was hilarisch!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
Is er ooit wel eens een Geheim Woord geweest dat écht niet geraden werd?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week nog.....filmpje staat een paar topics terug wel. was hilarisch!
quote:Ja, die ken ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Die verneukte het gewoon hard.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week nog.....filmpje staat een paar topics terug wel. was hilarisch!
quote:Ja, veel ervan komen uit de tijd van John elke middag bij Rob een mop vertelde.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
Komen echt al die John quotes uit uitzendingen in die ether?
quote:nja, hij vertelt ook wel eens moppenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
Komen echt al die John quotes uit uitzendingen in die ether?
quote:Hij is al in de studio!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij vertelt ook wel eens moppen
is vanavond niet Jan Slagter bij Rob? of is dat pas ergens in de volgende weken?
quote:ow god! mijn erotische droom op de radio en de webcam! en rob en fred in strakke prakken.
quote:
quote:Hier een fapdoekjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god! mijn erotische droom op de radio en de webcam! en rob en fred in strakke prakken.
en de supermarkt is al dicht en mijn keukenpapier is op
quote:is ie gebruikt? door jou?
quote:leuker dan reclameOp vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is iemand vergeten John uit te zetten...
quote:Ik kan me nog zo'n keer herinneren dat ie tot half elf bleef aanstaanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
quote:Ik ben niet zo van het fappen
quote:Yep, maar die is geestelijk niet in ordeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Waalwijker het volgende:
Deze, uh... dit geval zal jullie wel bekend zijn?![]()
http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Kheb de radio maar aangegooidOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
John wordt nu wel'n beetjevervelend..
quote:Dat ga ik ook maar 's doen.. Na de 5e herhaling wordt het wel heel vervelendOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb de radio maar aangegooidRacing Rats
quote:Ja, die mis ik dus voor een groot deel door die kut-JohnOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb de radio maar aangegooidRacing Rats
quote:denk niet dat ze dat nog gaan doen
quote:Hij is niet te stoppen vanavondOp vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die mis ik dus voor een groot deel door die kut-John
quote:Deze 3 uur is de enige echte radio, dus zonder videoOp vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat nog gaan doen
quote:Wat dacht je van gewoon de FM aanslingeren?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Civilian het volgende:
Opzouten met die vuvuzela? Opzouten met John Bakker!
quote:KutUI
quote:en dan dromen over meisjes?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik maar eens vroeg ga slapen
quote:
quote:was jij Freek maar he? die heeft een heel dispuut om zich heen!
quote:mwoah, valt mee....
quote:Sorry, was een poging tot trollen
quote:trustekusje op je voorhoofd!
quote:
quote:ja, das jelmer...die moet een spidermanpak ofzo aanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef Civilian het volgende:
Hu.. is er nou iemand zich aan 't uitkleden in de studio?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef broer het volgende:
Siebelink en Stenders in strakke pakken:
quote:meesterlijk idd
quote:blijkbaar wel...alleen de oudjes zijn nog wakkerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Is het al kinderbedtijd geweest?
quote:weten we meteen wie er oud is en wie nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
blijkbaar wel...alleen de oudjes zijn nog wakker
zullen we even een stil hoekje opzoeken?
quote:* 3rdRock troont suikertaartje mee naar een stil hoekje...en wat daar allemaal gebeurt.....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weten we meteen wie er oud is en wie niet![]()
(ik dan, jij wist dat natuurlijk al lang)
een stil hoekje?
lead the way!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock troont suikertaartje mee naar een stil hoekje...en wat daar allemaal gebeurt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die stouterds zitten met rode oortjes terug of mee te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:en een stil hoekje opzoeken heeft natuurlijk ook weinig zin als we vervolgens gewoon vertellen wat daar gebeurtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
die stouterds zitten met rode oortjes terug of mee te lezen!
quote:daarom gebruik ik ook spoilertags, die snappen ze niet.....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een stil hoekje opzoeken heeft natuurlijk ook weinig zin als we vervolgens gewoon vertellen wat daar gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:knaan
quote:the heavy - how you like me now..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
daarom gebruik ik ook spoilertags, die snappen ze niet.....weet je dat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn usual sc zit er eentje van 14 dingen over computers te brabbelen waar ik echt geen hol van snap
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
in mijn usual sc zit er eentje van 14 dingen over computers te brabbelen waar ik echt geen hol van snap
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*rrrrrr*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
quote:dakannik zonder bril ook nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef Qunix het volgende:
6 meter en een vormpje niet kunnen zien ter grootte van een cola blikje
quote:hoe selcht zijn je ogen dan?
quote:sodemieter man, dan zie je echt geen fuckOp vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
hoe selcht zijn je ogen dan?
hier beide ogen rond de -7 met links een enorme cilinderafwijking van -3.75
quote:kut snoer zal je bedoelen
quote:daarom loop ik iig nooit zonder bril...die gaat alleen af als ik ga slapen en als ik doucheOp vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter man, dan zie je echt geen fuck![]()
ik heb aan de ene kant maar -1,75, maar dat oog heeft nog maar 70% zicht en aan de andere kant heb ik -6, nogwat met ook een cilinder van weet ik het hoeveel..
genoeg om in het donker vier pijnlijke pogingen nodig te hebben mijn slaapkamer te verlaten in elk geval
quote:ja, ik zie alleen geen diepte door een bril, daarvoor is het verschil in sterkte tussen mijn ogen weer te groot...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
daarom loop ik iig nooit zonder bril...die gaat alleen af als ik ga slapen en als ik douche
quote:Hier-5 en -7.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe selcht zijn je ogen dan?
hier beide ogen rond de -7 met links een enorme cilinderafwijking van -3.75
quote:herkenbaar
quote:Heb je nog wel iets aan zicht over met -18 dan?
quote:Dan val ik nog mee: -7 en -4,25
quote:een bril met hele dikke glazen doet wonderenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets aan zicht over met -18 dan?
quote:bij mij niet hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
een bril met hele dikke glazen doet wonderen
quote:ik gelukkig nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
conclusie: 3fmluisteraars zin blinde kippen
quote:Dat dus. Echt jampottenwerkOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een bril met hele dikke glazen doet wonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |