quote:
quote:die heb al een liejde gedaan. en straks bij Rob doet ie weer een liedjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
Dacht trouwens dat Diggy Dex kwam als gast??
quote:Ja, ga jij eens even in andere topics rondschreeuwen dat ze hierheen moeten
quote:Sgoed !Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even in andere topics rondschreeuwen dat ze hierheen moeten
quote:Correctie
quote:Request! request!
quote:Jouw beurt!
quote:
quote:blijft langer open dan de jouwe!
quote:Hallo suikertaartje
quote:Toch wel
quote:
quote:nou ja, meisje..meisje...wel vrouwelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
blijft langer open dan de jouwe!
en als suikertaartje een meisje is....werkt het wel! hoppa!
quote:welkom!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, meisje..meisje...wel vrouwelijk
quote:ik sta overal voor openOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
welkom!
ehm....sta je open voor Dagoduck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Lekker, laats ook een zakje (500gram) opgegeten daarna was ik misselijk.
quote:heb vanmiddag in de bioscoop ruim 200gr van die truffelchocoladekruidnoten naar binnen gewerkt....:Y)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik sta overal voor open
Als ik nou kaarten win via 3FM ga je dan mee naar dat concert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Ja hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou kaarten win via 3FM ga je dan mee naar dat concert?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik sta overal voor open
DAGO! opletten! ik heb een meisje gehosseld voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Zanger Petro ken ik nog nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef sjakie007 het volgende:
ik hoop dat ze straks Zanger Petro gaan draaien. Heul veel beter dan die gladjekkers van Di-rect
quote:Ik heb al een date voordat jij dit typte!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAGO! opletten! ik heb een meisje gehosseld voor je!
quote:geen aandacht geven
quote:
quote:Gruwelijk slecht.
quote:
quote:Ja dit dus!
quote:
quote:Iedereen is aardig!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Beter nog, zijn oppaskind.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Dagoduck wil een meisjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Nee nu
quote:Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef alors het volgende:
Caroliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Oh, ah, ik wist dat ik een nieuwe antenne voor mijn autootje moest kopen, maar nu weet ik helemaal waarom ookalweerOp vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Stiekem niet eens aangeklikt.
quote:
quote:huh?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.
quote:
quote:
quote:
quote:Helegaar niet vuile smiecht!
quote:u bent homosexueel?
quote:
quote:
quote:Nee, neit weg gaan.
quote:Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:ik ben er stiekem nog wel hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:ik wel, maar snap jij het nog?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.
snapje...
quote:GAD-VER-DAMME!
quote:Dat had ik niet eens gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:Ik vind dat geheime woord niets aanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:34 schreef alors het volgende:
Nou Dago grijp je kans!! Kaartjes dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |