quote:Ja dit dus!
quote:
quote:Iedereen is aardig!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Beter nog, zijn oppaskind.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Dagoduck wil een meisjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ik moest hierheen komen. Wat is hier zo leuk?
quote:Nee nu
quote:Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef alors het volgende:
Caroliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Oh, ah, ik wist dat ik een nieuwe antenne voor mijn autootje moest kopen, maar nu weet ik helemaal waarom ookalweerOp vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een 15jarige radiotalent dat straks stage loopt bij Rob Stenders!
quote:Stiekem niet eens aangeklikt.
quote:
quote:huh?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mijn naam van de letters in jouw naam maken, ik voel een band.
quote:
quote:
quote:
quote:Helegaar niet vuile smiecht!
quote:u bent homosexueel?
quote:
quote:
quote:Nee, neit weg gaan.
quote:Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
quote:ik ben er stiekem nog wel hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
en Dago staat vanaf nu bekend als die jongen die de meisjes vroeg en weer wegjoeg!
quote:ik wel, maar snap jij het nog?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk die quote in dat bericht van Briggy dan, daar staat: Dagoduck wil een meisje zijn.
snapje...
quote:GAD-VER-DAMME!
quote:Dat had ik niet eens gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, ik ook hoor, is een RT van mijn tweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |