quote:meesterlijk idd
quote:blijkbaar wel...alleen de oudjes zijn nog wakkerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Is het al kinderbedtijd geweest?
quote:weten we meteen wie er oud is en wie nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
blijkbaar wel...alleen de oudjes zijn nog wakker
zullen we even een stil hoekje opzoeken?
quote:* 3rdRock troont suikertaartje mee naar een stil hoekje...en wat daar allemaal gebeurt.....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weten we meteen wie er oud is en wie niet![]()
(ik dan, jij wist dat natuurlijk al lang)
een stil hoekje?
lead the way!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock troont suikertaartje mee naar een stil hoekje...en wat daar allemaal gebeurt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die stouterds zitten met rode oortjes terug of mee te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:en een stil hoekje opzoeken heeft natuurlijk ook weinig zin als we vervolgens gewoon vertellen wat daar gebeurtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
die stouterds zitten met rode oortjes terug of mee te lezen!
quote:daarom gebruik ik ook spoilertags, die snappen ze niet.....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een stil hoekje opzoeken heeft natuurlijk ook weinig zin als we vervolgens gewoon vertellen wat daar gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:knaan
quote:the heavy - how you like me now..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
daarom gebruik ik ook spoilertags, die snappen ze niet.....weet je dat zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn usual sc zit er eentje van 14 dingen over computers te brabbelen waar ik echt geen hol van snap
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
in mijn usual sc zit er eentje van 14 dingen over computers te brabbelen waar ik echt geen hol van snap
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*rrrrrr*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |