quote:dakannik zonder bril ook nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef Qunix het volgende:
6 meter en een vormpje niet kunnen zien ter grootte van een cola blikje
quote:hoe selcht zijn je ogen dan?
quote:sodemieter man, dan zie je echt geen fuckOp vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
hoe selcht zijn je ogen dan?
hier beide ogen rond de -7 met links een enorme cilinderafwijking van -3.75
quote:kut snoer zal je bedoelen
quote:daarom loop ik iig nooit zonder bril...die gaat alleen af als ik ga slapen en als ik doucheOp vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter man, dan zie je echt geen fuck![]()
ik heb aan de ene kant maar -1,75, maar dat oog heeft nog maar 70% zicht en aan de andere kant heb ik -6, nogwat met ook een cilinder van weet ik het hoeveel..
genoeg om in het donker vier pijnlijke pogingen nodig te hebben mijn slaapkamer te verlaten in elk geval
quote:ja, ik zie alleen geen diepte door een bril, daarvoor is het verschil in sterkte tussen mijn ogen weer te groot...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
daarom loop ik iig nooit zonder bril...die gaat alleen af als ik ga slapen en als ik douche
quote:Hier-5 en -7.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe selcht zijn je ogen dan?
hier beide ogen rond de -7 met links een enorme cilinderafwijking van -3.75
quote:herkenbaar
quote:Heb je nog wel iets aan zicht over met -18 dan?
quote:Dan val ik nog mee: -7 en -4,25
quote:een bril met hele dikke glazen doet wonderenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets aan zicht over met -18 dan?
quote:bij mij niet hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
een bril met hele dikke glazen doet wonderen
quote:ik gelukkig nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
conclusie: 3fmluisteraars zin blinde kippen
quote:Dat dus. Echt jampottenwerkOp vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een bril met hele dikke glazen doet wonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |