quote:Ja, veel ervan komen uit de tijd van John elke middag bij Rob een mop vertelde.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
Komen echt al die John quotes uit uitzendingen in die ether?
quote:nja, hij vertelt ook wel eens moppenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Waalwijker het volgende:
Komen echt al die John quotes uit uitzendingen in die ether?
quote:Hij is al in de studio!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij vertelt ook wel eens moppen
is vanavond niet Jan Slagter bij Rob? of is dat pas ergens in de volgende weken?
quote:ow god! mijn erotische droom op de radio en de webcam! en rob en fred in strakke prakken.
quote:
quote:Hier een fapdoekjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god! mijn erotische droom op de radio en de webcam! en rob en fred in strakke prakken.
en de supermarkt is al dicht en mijn keukenpapier is op
quote:is ie gebruikt? door jou?
quote:leuker dan reclameOp vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is iemand vergeten John uit te zetten...
quote:Ik kan me nog zo'n keer herinneren dat ie tot half elf bleef aanstaanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
quote:Ik ben niet zo van het fappen
quote:Yep, maar die is geestelijk niet in ordeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Waalwijker het volgende:
Deze, uh... dit geval zal jullie wel bekend zijn?![]()
http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Kheb de radio maar aangegooidOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
John wordt nu wel'n beetjevervelend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |