quote:Me2. Zou wel eens dramatisch kunnen zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef alors het volgende:
Ik zou haar dit wel eens live willen horen doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat je trommelvliezen dan spontaan knappen
quote:het publiek gaat op de banken!
quote:loesoe in de sky met diamonds in mn nek!
quote:moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik al kaarten voor Gorillaz heb gewonnen en het veel te druk heb met concerten en feesten de komende maand. Anders was ik daar ook nog wel heengegaan.
quote:Oja goed plan!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!
quote:Oja goed plan! Wat zou ik toch zonder je moetenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je dago ff pmen, die wil je gorillazkaartjes wel overnemen, heb jij weer tijd over!
quote:ze mag haar achtergrondzangeressen wel op haar knieën danken
quote:Ik heb het niet afgekeken.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef alors het volgende:
[..]
ze mag haar achtergrondzangeressen wel op haar knieën danken
Ze is niet lelijk oidquote:
Nja oké, het is op zich niet verkeerd. Maar maak er dan tenminste een goede reclame van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niets mis met reclame voor Fair-Trade.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik al kaarten voor Gorillaz heb gewonnen en het veel te druk heb met concerten en feesten de komende maand. Anders was ik daar ook nog wel heengegaan.
Snelle verandering.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahah ik hoef de JVT echt niet meer live te zien. Tenzij hun nieuwe album ubervet is.
Nouuu ik vind hem niet eens heel slechtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nja oké, het is op zich niet verkeerd. Maar maak er dan tenminste een goede reclame van.
hadden jullie topics geopend dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
neehoor, die van mij heb ik zeker in onz geopend en die van dago staat nu iig in onz.....
Pics van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Katy Perry zo'n kuthoofd hebben.Zak over dr hoofd en ik zou haar doen maar nahhh
Ja, ik vind het zeker op die foto niet echt heel geweldigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Katy Perry zo'n kuthoofd hebben.Zak over dr hoofd en ik zou haar doen maar nahhh
Willen alle FOK!STERS en Help Dagoduck de avond door!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hadden jullie topics geopend dan?![]()
ik reageerde gewoon op een post in de KSC
pics van jouw zak!quote:
Maar vroeger toen ik klein was zat ik veel in onz hoor, dus op zich...hadden we allebei gewoon een beetje gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
Willen alle FOK!STERS en Help Dagoduck de avond door!
[KSC #2042] Koffie voor echte Coffeecats zie ik nu pas
Meheh dat heb ik nu ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kom er eigenlijk nooit.....hooguit per ongeluk via active topicsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar vroeger toen ik klein was zat ik veel in onz hoor, dus op zich...hadden we allebei gewoon een beetje gelijk
ik ook niet meer nu, behalve dan misschien net als jijquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik kom er eigenlijk nooit.....hooguit per ongeluk via active topics
Pics van je tietenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Meheh dat heb ik nu ook!Ik vind haar niet echt bijzonder, kan me wel voorstellen dat mannen haar lekker vinden want dikke tieten, maar dat vind ik eigenlijk nooit mooi bij vrouwen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van je tietenPinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mwah, met het hele figuur is weinig misquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Meheh dat heb ik nu ook!Ik vind haar niet echt bijzonder, kan me wel voorstellen dat mannen haar lekker vinden want dikke tieten, maar dat vind ik eigenlijk nooit mooi bij vrouwen
![]()
Agree.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, met het hele figuur is weinig mis
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van je tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |