quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Sowieso scooters. Beter wacht je op de real deal en mik je deze in de kliko.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
Beneluxstraat, scootoes, dagelijkse route.
quote:Ik zie het probleem niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
Probleem is dat de scoot in elkaar gereden moet worden
quote:Ik moest lachenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef haShem het volgende:
Bij auto's heb je dat ook eerst 500 km inrijden zonder passagiers
*lol*
quote:Schakel schakel terwijl ik rustig gas kan geven (tot 35-40 km puOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
scooterhad dan een eckte bazenbrommer gekozen falert.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sommige tomos modellen zijn welbaasmooi
quote:wat praat je nou kk sukkeltje jij moet echt oppassen he anders heb je echt een probleem met mijOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
ewa niggers dat inrijden valt wel mee gewoon goed warmdraaien beetje wisselen van tempo maar dat good genoeg gwn. Beetje warmdraaien en tempowisselen. Maaeja mensen weten niet veel ik ken iemand die ging 500 km rijden en d8 hij ndat hij maar 30km/u m8 (a=o) (rebus jwz) lol dus hij langsaam blasen enzo hahahaha maarja mense weten niet G
quote:Ja dat is op zich wel vet, of een Puch Maxi. Maar toch..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sommige tomos modellen zijn wel baas
quote:Nee, gewoon neeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef trolololo het volgende:
Gewoon een retro scooter kopen; Zundapp
quote:Waarom niet? Een Zundapp ziet er nog tof uit imo, niks mis meeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel vet, of een Puch Maxi. Maar toch..
[..]
Nee, gewoon nee
quote:ii kk zemmer zo hoorde ik nog die verhalen over jou gek zon grote mond had je niet toen je mannen pijpte op het station voor 5 euro kaulo ma pampam kk nerd ik klap jou vieze kk kaaskopOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
wat praat je nou kk sukkeltje jij moet echt oppassen he anders heb je echt een probleem met mij
quote:Ziet er toch niet uit man, zo'n ding van voor de oorlogOp vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Waarom niet? Een Zundapp ziet er nog tof uit imo, niks mis mee
quote:Iedereen vindt m mooiOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man, zo'n ding van voor de oorlog
quote:ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ii kk zemmer zo hoorde ik nog die verhalen over jou gek zon grote mond had je niet toen je mannen pijpte op het station voor 5 euro kaulo ma pampam kk nerd ik klap jou vieze kk kaaskop
quote:Heb een 4 taktOp vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Hendroit het volgende:
Je kunt wel stukjes volgas rijden (1 minuut max.) maar dan is het verstandig de scooter een paar minuten te laten lopen voordat je gaat rijden. Ik weet niet of je al de varioring/plaat eruit hebt laten halen maar dat is ook verstandig omdat je dan wel goed met het verkeer mee kunt komen en je niet de hele tijd volgas rijdt. Ook kun je een dopje extra olie in je tank gooien voor extra smering. Heb je trouwens 4takt of 2takt? Want dat moet je niet doen wanneer je een 4takt scooter hebt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.
je meot niet focken met mij, doe je dat wel krijg je een mes in je lijf oke?
quote:whahaha deze guy heeft zo'n grote mond ondertussen neuk je wel man priscilla de vieze slet die al 100 lullen heeft gehad en dan je moeder laat me niet lachen deze man er gaan ook veel tories rond over je vader hoe hij de slet was in de gefangenis whahaha deze man laat me niet lachen ik zet gewoon die nivi in je kk lelekijk kk kop moet je hier eens langskomen kanaleneiland sloopt je kk bezem zahbiOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.
je meot niet focken met mij, doe je dat wel krijg je een mes in je lijf oke?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
whahaha deze guy heeft zo'n grote mond ondertussen neuk je wel man priscilla de vieze slet die al 100 lullen heeft gehad en dan je moeder laat me niet lachen deze man er gaan ook veel tories rond over je vader hoe hij de slet was in de gefangenis whahaha deze man laat me niet lachen ik zet gewoon die nivi in je kk lelekijk kk kop moet je hier eens langskomen kanaleneiland sloopt je kk bezem zahbi
quote:lol xDOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef haShem het volgende:
*lol*
quote:De dealer, en zo'n beetje iedere dealer zegt het dus..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Geelman het volgende:
Wie heeft je verteld dat je een nieuwe scooter 500km in moet rijden? Hoeft dus niet.
Blok even warm laten worden, en gassen met dat ding!
quote:Wilt.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
Wat nog leuker is dat je vanaf volgend jaar met je 17e al opmag voor auto![]()
Nederland die een klein beetje amerikaans wilt lijkenal heeft belgie dit ook dacht ik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb liever dat er personen met een automobiel inrijden OP je scooter.
quote:Slechte zaak...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
Nederland die een klein beetje amerikaans wilt lijkenal heeft belgie dit ook dacht ik
quote:Die blokjes zijn zo geknepen, als je niet volgas optrekt, maar wel topsnelheid rijdt, belast je hem minder dan niet topsnelheid rijden en volgas optrekken. M.a.w. serieus inrijden kan prima door zijn maximale snelheid te rijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
De dealer, en zo'n beetje iedere dealer zegt het dus..
quote:Ik ben al 17, en heb niet echt behoefte aan een auto, dat komt later welOp vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef CampingBaas het volgende:
Scooters in het algemeen
Behalve deze bazenscooters:
[ afbeelding ]
quote:Dat zijn bazenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef CampingBaas het volgende:
Scooters in het algemeen
Behalve deze bazenscooters:
[ afbeelding ]
quote:Gewoon vol gas knallen dus. 4takt hoef je niet in te rijden en na 10.000 km houdt die 4takt rotzooi er toch mee op.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb een 4 taktHij is nog volledig origineel
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:03 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Gewoon vol gas knallen dus. 4takt hoef je niet in te rijden en na 10.000 km houdt die 4takt rotzooi er toch mee op.
Ja jonguh, kost heel veel duur. Heel much doekoe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef G-Sterretje het volgende:
Ik wacht wel 2 jaar, dan haal ik een autotje voor mezelf..
lekker man, een brommer, lekker kou leiden op dat tyfus ding, moet ie ook nog warm lopen, en wat nou als hij pleurt? dan kan je onderdelen vervangen, dat nog duurder gaat kosten dan de brommer zelf.
1049 om precies te zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:32 schreef MrWimpenny het volgende:
Mooie schakelbrommer:
[ afbeelding ]
Die kutscooters komen gewoon 1048 cc tekort.
50cc
quote:Straatrace houden met scooters
quote:ja maar scooters hebben 49 ccOp zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ik vind 1048 extra anders wel voldoende heur
quote:Ja maar ik had vroegâh een puch met 49,9ccOp zaterdag 30 oktober 2010 14:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ja maar scooters hebben 49 cc
het is voor het gemak afgerond naar 50
quote:dat is 49 en een beetje, maar nog steeds 49Op zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ja maar ik had vroegâh een puch met 49,9cc
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef WhAzAaA het volgende:
vandaar dat al die gasten zo spastisch met het gas doen, ze zijn hem aan het inrijden...
quote:Ik mag niet vol gas rijden. Kom op zeg, rijd er 50 km rustig mee en dan gewoon standaard vol gas. Je wilt toch niet dat dat ding uber traag word? Beetje stevig inrijden zodat ie de rest van zijn levensjaren ook pittig rijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
TS heeft een gloednieuwe scooter gekocht.
Probleem is dat de scoot ingereden moet worden, 500 km.Ik mag niet vol gas rijden, en moet steeds afwisselen van snelheid, en ik mag 500 km lang niemand achterop.
Het ding rijdt maar 50 km p/u, en je hebt nogal snel niet door dat je al op de 50 zit. Hele lange rechte stukken moet je de hele tijd wisselen van snelheid, wat je ook snel vergeet, erg irritant dus.
Ik zit nu net op 17 km
Groetjes
quote:Ik mag hopen dat ze de scooters alleen binnen de bebouwde kom van het fietspad wil verbannen? Het lijkt me niet een veilig idee om met een scooter op een N-weg te rijden
quote:Denk ook niet dat ze die rommel op N wegen willen zien. Anders hebben automobilisten er een nieuwe hobby bij, scooters in de berm drukken.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de scooters alleen binnen de bebouwde kom van het fietspad wil verbannen? Het lijkt me niet een veilig idee om met een scooter op een N-weg te rijdenEn trouwens... op de meeste plekken binnen de bebouwde kom moeten scooters al op de rijbaan rijden.
quote:heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:Scooters verbannen zou ik wel een prima voorstel vinden overigens. In Amsterdam zijn ze nog wel de grootste...Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:Kan wel wezen, maar gelukkig hebben ze de meerderheid van het kabinet mee.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:in de randstad ja, waar ze niet nodig zijn, pakken ze de fiets maar, maar gelukkig is nederland groter dan alleen de randstad en zijn scooters dus wel nodig buiten de randstadOp zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef TSI het volgende:
[..]
Scooters verbannen zou ik wel een prima voorstel vinden overigens. In Amsterdam zijn ze nog wel de grootste...
quote:het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld meeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar gelukkig hebben ze de meerderheid van het kabinet mee.
Dus grote kans dat dit voorstel er door komt.
Zal tijd worden ook, zo gebeurde het vroeger ook, opgevoerde brommers werden gesloopt
quote:Jouw usernameOp zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld mee
en daarbij, wat versta je onder opgevoerd? Ik vind een ontgrensde standaard scooter namelijk niet opgevoerd, en een ontgrensde standaard scooter gaat toch zeker 80/85 als er netjes ingereden en onderhouden is.
quote:Scooters zijn vooral in de binnensteden veel handiger dan auto's. Je kan je scooter vrijwel altijd kwijt en het scheelt dan ook hoge parkeerkosten.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
in de randstad ja, waar ze niet nodig zijn, pakken ze de fiets maar, maar gelukkig is nederland groter dan alleen de randstad en zijn scooters dus wel nodig buiten de randstad
klopt, maar dat is vanuit volwassen aanzicht. Als je het bekijkt vanuit jongeren aanzicht bekijkt, dan is het nogal aantrekkelijk om een scooter te kopen als je elke dag 12 km van en naar school moet fietsen (dat was bij mij het geval). Dus als jij in de leeftijdscategorie 16-18 valt is het in principe "logischer" om een scooter te hebben als je ergens buiten de stad woont.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Scooters zijn vooral in de binnensteden veel handiger dan auto's. Je kan je scooter vrijwel altijd kwijt en het scheelt dan ook hoge parkeerkosten.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan je 'm aub meteen in een boom parkeren?
Mijn moeder scheurt ze er wel uit met haar 1800quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Straatrace houden met scooters
Ze verdienen er niet meer geld mee, dat klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld mee
en daarbij, wat versta je onder opgevoerd? Ik vind een ontgrensde standaard scooter namelijk niet opgevoerd, en een ontgrensde standaard scooter gaat toch zeker 80/85 als er netjes ingereden en onderhouden is.
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn moeder scheurt ze er wel uit met haar 1800ccwatt stofzuiger.
Welkom in KLB.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Broodmongool het volgende:
Wrm maakt cvboer Altijd van die kk hinderlijke borrie posts
Borrie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Broodmongool het volgende:
Wrm maakt cvboer Altijd van die kk hinderlijke borrie posts
godver, ik had hier net een heel verhaal op getypt, en toen ik op invoeren drukte kwam ik erachter dat mijn verbinding eruit was gevlogen, weer 10 minuten verneuktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze verdienen er niet meer geld mee, dat klopt.
Het gaat de PVDA ook meer om het asogedrag van jongeren op scooters. Het gedrag waar iedere automobilist wel eens mee te maken heeft gehad.
Wat versta ik onder opvoeren? Het doen verwijderen of toevoegen van onderdelen om een motor meer vermogen te geven.
Dus de begrenzer verwijderen is opvoeren.
Eigenlijk draaien ze een maatregel van enkele jaren geleden weer terug, toen werden brommers ook aan het straatbeeld onttrokken als ze harder liepen dan toegestaan.
Dat is naar mijn idee de enige juiste maatregel om het asogedrag de kop in te drukken.
Ik gebruik de fiets ook nog wel hoor, folders moeten ook bezorgd wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef .Neovo. het volgende:
Wie wil er überhaupt nou op een scooter of brommer rijden?
Ik pak de fiets wel. Luie honden. En dan verklaren ze mij voor gek dat ik elke dag 12 km heen en 12 km terug fiets vanuit school.En zelf wonen ze 5 km van school en das al te ver voor hen om te fietsen
Een scooter kan toch helemaal niet lopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik gebruik de fiets ook nog wel hoor, folders moeten ook bezorgd worden![]()
Hij heeft al 33 km gelopen
Je kan er wel mee aan de hand lopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:45 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Een scooter kan toch helemaal niet lopen?
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:11 schreef robber57 het volgende:
Dezelfde scooter loopt in Italie 80 KM/h, als een italiaan zo'n scooter "in rijd" met een rustige snelheid doet hij dat dus met zeg 40 a 50 KM/h....
Waarom zou je dan in NL niet gewoon het ding vol gas in rijden?
ik heb nog niuewe slot voor jequote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Vandaag haalde ik mijn kettingslot van de scooter af, die stopte ik in mijn buddyDe sleutel zat er nog in, en toen kwam er een windvlaag en kabam buddy dicht. Met sleutel erin
Meidquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Vandaag haalde ik mijn kettingslot van de scooter af, die stopte ik in mijn buddyDe sleutel zat er nog in, en toen kwam er een windvlaag en kabam buddy dicht. Met sleutel erin
Nee ik kreeg hem open na veel passen en meten met een andere sleutelquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meid![]()
Toen heb je je moeder gebeld of ze de reserve sleutel kwam brengen. Start een blog man.
Jij betaalt de boete?quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Kuhly het volgende:
Inrijden, wat een onzin. En dan ook nog eens 500km?
Geloof me maar, het boeit geen flikker. Varioring eruit man. 70 erop, dikke pijp, 17 / 21mm en gassen.
Gewoon hard genoeg gassen dat je geen boete krijgt, maar op cursus mag op de kosten van de overheid ftw.quote:
Om daar even aan toe te voegen.quote:
Wees alsjeblieft een wijf.quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gebruik het ding alleen om naar school te rijden en terug, hoeft niet harder dan 50 te gaan..
In dorpen ook niet.. Maar met auto's meerijden op de 80km wegen is wel lekker hoor. Vooral als ze dan een keer 90 rijden dat het ook gaat.quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om daar even aan toe te voegen.
je moet je wel normaal gedragen natuurlijk. De reden dat je opvoert is om gewoon met auto's mee te kunnen rijden op de weg en voor lange rechte stukken buiten de stad. Als je 60 op het fietspad gaat rijden ben je wel een mongool
meer vermogen erop en je overbrenging niet vervangenquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Kuhly het volgende:
Inrijden, wat een onzin. En dan ook nog eens 500km?
Geloof me maar, het boeit geen flikker. Varioring eruit man. 70 erop, dikke pijp, 17 / 21mm en gassen.
scooters opvoeren is voor paupers, probeer je aub niet boven je stand te verheffen met je semi-bromfiets.quote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft een wijf.
Hoewel, alle scooter rijdende wijven die ik ken hebben een 70cc vespa
met 50~60km/h ben je niet minder gay, alleen maar een snellere gay, evenwel frustrerend voor de rest van het verkeer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef Yreal het volgende:
45 rijden op een brommer is gay, gevaarlijk, langzaam en frustrerend voor de rest van het verkeer
Jij mocht zeker geen brommer van je oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met 50~60km/h ben je niet minder gay, alleen maar een snellere gay, evenwel frustrerend voor de rest van het verkeer.
Die wil toch niemand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij mocht zeker geen brommer van je ouders
Gewoon stuk rijden, dan pas kwaliteit kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:58 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
meer vermogen erop en je overbrenging niet vervangen
dan ben je uiteindelijk duurder uit omdat je ook je mooie nieuwe snelle materiaal kapot maaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gewoon stuk rijden, dan pas kwaliteit kopen.
Ik woon in de randstadquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Sinnie het volgende:
Verhuis naar de randstad waar alles binnen 5 minuten te fietsen is
Sommige schakels zijn begrenst door een kleiner tandwiel van voren te doen, zo rijd de brommer 50/55 maar trekt debiel hard op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij een schakel is zo'n ding in feite gewoon op toeren begrensd, dus al rij je volgas, je rijdt dan nog niet op maximaal vermogen.
Gewoon goed warmrijden en enigszins afwisselen qua toeren is 't hele eieren eten.
50 rijden is ook illigaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad
En met 50 over de rijbaan rijden zorgt voor geen enkel probleem hier?
Lekker overtoeren maken, houdt zo'n standaard cilinder wel van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Sommige schakels zijn begrenst door een kleiner tandwiel van voren te doen, zo rijd de brommer 50/55 maar trekt debiel hard op.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Scooters inrijden is onzin!!
Je neukt je vriendin toch ook niet op de halve snelheid?
Als het goed is zitten er geen scherpe randjes in/aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Een nieuwe scooter met 0 km .. dan is het wel verstandig om even 50 km rustig te rijden zodat alle scherpe randjes uit de cilinder/zuiger gaan
Ik heb een 12/36 vertanding terwijl in andere landen een 13/36 vertanding gebruikt werd, debiel hard optrekken is misschien overdreven, maar ik trek veel andere schakels er in zijn 1 en 2 uit, vanaf 25/30 Km/u wordt ik dan weer ingehaald, want ik heb maar 3 versnellingen tegenover de 5/6 van de meeste modernere en is de 3 dus vrij lang, ook zit er de standaar 12mm bing carburateur op i.p.v de 17mm van de motorversies/Duitse mokicks.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker overtoeren maken, houdt zo'n standaard cilinder wel van.
Je kunt 'm natuurlijk wel enkele tandjes voor kleiner maken, maar debiel hard optrekken en 50/55 op de rollerbank gaan; nee.
Mijn schakel liep volledig standaard al 65-70km/h op (digitale) teller, die overigens aardig overeenkomt met de rollerbank.
Oké, dat verklaart wel wat, want ik dacht dat je het over een hedendaagse schakel had (AM6/Derbi bijv.).quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Ik heb een 12/36 vertanding terwijl in andere landen een 13/36 vertanding gebruikt werd, debiel hard optrekken is misschien overdreven, maar ik trek veel andere schakels er in zijn 1 en 2 uit, vanaf 25/30 Km/u wordt ik dan weer ingehaald, want ik heb maar 3 versnellingen tegenover de 5/6 van de meeste modernere en is de 3 dus vrij lang, ook zit er de standaar 12mm bing carburateur op i.p.v de 17mm van de motorversies/Duitse mokicks.
Daarbij: Kreidler cilinders kunnen nogal veel hebben.
Iets met bijtelling ofzo, weet niet hoe dat werktquote:
Ziek goeie grap gemaakt Vince, respect!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Scooters inrijden is onzin!!
Je neukt je vriendin toch ook niet op de halve snelheid?
Die is wel eckt baas inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef BaasD het volgende:
Vespa Cioa is voor die ECKTECKTECKTECKTEECKTE ECKTE - Bazen
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
dan ben je uiteindelijk duurder uit omdat je ook je mooie nieuwe snelle materiaal kapot maakt
Ik nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef Papabear het volgende:
Op zo'n ding reed ik 20 jaar geleden altijd:
[ afbeelding ]
Ik blijf ze mooi vinden
Goeie keus, die malle dingen deden/doen het altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik nu![]()
En ik ga morgen een vespa ciao kopen
En gaan weg voor 100 euroquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goeie keus, die malle dingen deden/doen het altijd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef WhAzAaA het volgende:
vandaar dat al die gasten zo spastisch met het gas doen, ze zijn hem aan het inrijden...
jawel ... Dat is toch logisch .. Van de machinale bewerkingen .. Ach ja boeie .. ZondeR inrijden overleeft het ook wel idd ..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er geen scherpe randjes in/aan.
wat is dit allemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
whahaha deze guy heeft zo'n grote mond ondertussen neuk je wel man priscilla de vieze slet die al 100 lullen heeft gehad en dan je moeder laat me niet lachen deze man er gaan ook veel tories rond over je vader hoe hij de slet was in de gefangenis whahaha deze man laat me niet lachen ik zet gewoon die nivi in je kk lelekijk kk kop moet je hier eens langskomen kanaleneiland sloopt je kk bezem zahbi
Leuk joh, bramen in de zuiger, zit ie gelijk vol met krassen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
jawel ... Dat is toch logisch .. Van de machinale bewerkingen .. Ach ja boeie .. ZondeR inrijden overleeft het ook wel idd ..
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom denk je dat je moet Inrijden .. Dumbfuck
Okee okee, jij hebt gelijk...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omg .... Inrijden betekent de onderdelen op elkaar laten inlopen .. Niet vol belasten niet op een toerental blijven hangen en niet teveel toeren draaien.
Om alle oneffenheden eruit te lopen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Einde discussie zei ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Volgens jou beredenering zou het dus ook geen nut hebben om een motor warm te laten lopen voor hem vol te belasten.. Hij wordt immers toch wel warm ..
Inrijden is gewoon aan te raden maar bij een scooter niet noodzakelijk
Ben het alleen een beetje beu.quote:
daar hebben ze wel iets voor.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Volgens jou beredenering zou het dus ook geen nut hebben om een motor warm te laten lopen voor hem vol te belasten.. Hij wordt immers toch wel warm ..
Inrijden is gewoon aan te raden maar bij een scooter niet noodzakelijk
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu nieuwsgierig, waarom moet je auto warm worden? Zitten er elke keer weer scherpe randjes aan ofzo?
Heb nog geen auto...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een vastloper krijgt op de snelweg.
Want?quote:
Dan heb je nog nooit een verbrandingsmotor gezienquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er geen scherpe randjes in/aan.
Hangt er maar vanaf he, maar als je geen olie gebruikt maakt het niets uitquote:Op donderdag 4 november 2010 16:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu nieuwsgierig, waarom moet je auto warm worden? Zitten er elke keer weer scherpe randjes aan ofzo?
die kunnen net ietsjes harder: gaat snellerquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef haShem het volgende:
*lol*
Als je een paar keer langs de weg staan niet erg vindt, dan inderdaad...vooral niet inrijden, scootercillinders en zuigers dan ook wel erg goedkoop.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef beenieman het volgende:
haha nab ik heb vanaf 1 km met m'n scootertje gewoon met mensen achterop gereden, constant 70 gereden etccccz.
INRIJDEN = fabel, sowieso nieuwe scooter=garantie.
Jij ben kk gevaarlijk respect tallazquote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef beenieman het volgende:
haha nab ik heb vanaf 1 km met m'n scootertje gewoon met mensen achterop gereden, constant 70 gereden etccccz.
Slijtage-onderdelen vallen normaal gesproken niet onder de garantiequote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef beenieman het volgende:
Bullshitquote:Op donderdag 4 november 2010 19:34 schreef jeloen het volgende:![]()
[..]
die kunnen net ietsjes harder: gaat sneller
Kun je hem ook niet kwalijk nemen..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Slijtage-onderdelen vallen normaal gesproken niet onder de garantie.
Daar zit wat inquote:Op donderdag 4 november 2010 23:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kun je hem ook niet kwalijk nemen..
wel, tenminste mijn zippie viel motorisch volledig onder garantiequote:Op donderdag 4 november 2010 20:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Slijtage-onderdelen vallen normaal gesproken niet onder de garantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.45 KM. niet opgevoerd alleen ontgrenst
Mijn Tomos snor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 + autowheely
[ Bericht 23% gewijzigd door Nevermind.. op 05-11-2010 11:52:47 ]
a kkr bezem kom dan 020 kkr inteelt ik klap jou zo hard eh en mijn broer mo ook en mijn andere broer mo ook(is inteelt weetje)duzja zimmer kom niet blij doen gathar ik sla je kkr kapuot kaazgothjic kkr homoquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:50 schreef Nevermind.. het volgende:
Eventjes mijn vervoersmiddelen showen:
Mijn Ludix snor:Je standaard begint nu al te roesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.45 KM. niet opgevoerd alleen ontgrenst![]()
Je vind de zip, echt oprecht mooi?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om jaloers te zijn
Ja ik vind het een mooi dingquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je vind de zip, echt oprecht mooi?
De Tomos van Nevermind... vind ik dan wel weer wat hebben, misschien het passagierszadel eraf slopen, dat 't meer een geheel wordt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je vind de zip, echt oprecht mooi?
De Tomos van Nevermind... vind ik dan wel weer wat hebben, misschien het passagierszadel eraf slopen, dat 't meer een geheel wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor jou wat meer pics dan maar
De Tomos is mijn eigen project. Voor de geïnteresseerde heb ik een eventuele link naar een ander forum over mijn project.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link
link
link
![]()
maroko four livequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:
zip is voor marokanen die geen vespa kunnen betalen
Dit dus, lijkt me best interresant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor jou wat meer pics dan maar
De Tomos is mijn eigen project. Voor de geïnteresseerde heb ik een eventuele link naar een ander forum over mijn project.Project? Zwart verven bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog wel gespoten. Heb niet eens de brommer uit elkaar gehaald toen. Gewoon met kranten afgedekt. Ik heb echt geen verstand van brommers (alhoewel redelijk nu dan). En ik ben echt beun als het gaat om mijn brommers maar ik heb wel alles zelf gedaan! optisch en motorisch:)quote:
Het is maar hoe je het interpreteert, toen ik de brommer kocht was hij echt in een slechte staat. Dus heb ik even 2 weken lang volledig aan mijn brommer besteed. Ik heb onderdelen gekocht heb 'm overgespoten etc. etc. en ik noem dat een projectquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:12 schreef fs180 het volgende:
En dan noem je het een project?
Ik ben dan al jaren niet met brommers bezig maar mijn eigen hok noem ik amper een project, en dan heb ik het toch wel oven een complete verbouwing.. Het frame is vrijwel het enige onderdeel wat nog deels origineel is
* vrij vertaald: Je gaat iets met een bezem doen, je bent 20 jaar oud, er is iet je broers waarvoor je klapt. Je verheugt op de ziomer. En je naam is Gathar en je hebt een brood je kaas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:32 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
a kkr bezem kom dan 020 kkr inteelt ik klap jou zo hard eh en mijn broer mo ook en mijn andere broer mo ook(is inteelt weetje)duzja zimmer kom niet blij doen gathar ik sla je kkr kapuot kaazgothjic kkr homo*
ahaha komt deze man ook weer , wrm zoek je altijd beef met je kkquotsquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
* vrij vertaald: Je gaat iets met een bezem doen, je bent 20 jaar oud, er is iet je broers waarvoor je klapt. Je verheugt op de ziomer. En je naam is Gathar en je hebt een brood je kaas.
En je toetsenbord is kapot gezien het aantal kkr's.
beef?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ahaha komt deze man ook weer , wrm zoek je altijd beef met je kkquots
Opknappenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het interpreteert, toen ik de brommer kocht was hij echt in een slechte staat. Dus heb ik even 2 weken lang volledig aan mijn brommer besteed. Ik heb onderdelen gekocht heb 'm overgespoten etc. etc. en ik noem dat een project
Gewoon met een zwarte veeg op je gezicht gaan werken, om te laten zien hoe stoer je bentquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
3 dagen lang het zwart tussen je nagels proberen te poetsen
Is wel eens gebeurd,.. Vooral met avonddiensten, lekker in de zomer overdag aan het sleutelen, dan even douchen en gaan werkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon met een zwarte veeg op je gezicht gaan werken, om te laten zien hoe stoer je bent
Wel mannelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd,.. Vooral met avonddiensten, lekker in de zomer overdag aan het sleutelen, dan even douchen en gaan werken
Je klaagt over sleutelen en begint daarna over scootersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Doe het zelversEn dan uiteindelijk zo'n lelijk scootertje overhouden met pauper sportstuur
Vrij vanzelf sprekend dat het over scooters/brommers gaat.. ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je klaagt over sleutelen en begint daarna over scooters![]()
Scootersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Vrij vanzelf sprekend dat het over scooters/brommers gaat.. ?
nee scooter carb moet je zeker niet afstellen , das op skirre brommer even veel werk als op scooterquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Scooters![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het over sleutelen, urenlang met je vettige vingers aan je afstelling werken omdat je liefje een dipje op de 5k heeft..
Niet met een biertje in de ene hand en je moeders pinpas in de andere een nieuwe cillinder bestellen
Hebben scooters heden ten dage geen injectie i.p.v carburateur?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
nee scooter carb moet je zeker niet afstellen , das op skirre brommer even veel werk als op scooter
meesten hebben gewoon nog een carb hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Hebben scooters heden ten dage geen injectie i.p.v carburateur?
Je zou denken dat ze met hun tijd mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
meesten hebben gewoon nog een carb hoor
och het werkt en is vrij eenvoudig, waarom je een duurdere injectie zou verkiezen boven een carb zou ik niet weten, qua reparatie en onderdelen zit je een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze met hun tijd mee zouden gaan.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dutchlike het volgende:
Je carburateur 3 keer herbouwen om hem eindelijk goed afgesteld te krijgen om erachter te komen dat de contactpuntjes op je ontsteking naar de kut zijn is ook geen pretje.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met ouderwetsche bing carburateur.vet, en ik vond mn 15mm Dell'orto al lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
als je afstelt door je carb te herbouwen ben je niet goed bezig nee, vlotterbak eraf en sproeier wisselen. OoK bij een bingquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dutchlike het volgende:
Je carburateur 3 keer herbouwen om hem eindelijk goed afgesteld te krijgen om erachter te komen dat de contactpuntjes op je ontsteking naar de kut zijn is ook geen pretje.![]()
Hij verzoop door die ontsteking ook de hele tijd + de sproeiernaald kan op 4 manieren (nummertje 8 en 9 kunnen in verschillende combinaties voor de motor de mokick en brommer uitvoering) er in geduwd worden, geen idee op welke manier het moest totdat ik op een beurs de handleiding kon vinden, had het toen al door trial & error gevonden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
als je afstelt door je carb te herbouwen ben je niet goed bezig nee, vlotterbak eraf en sproeier wisselen. OoK bij een bing
Verstelbaar staat altijd verkeerd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef fs180 het volgende:
Rij jij (dutchlike) dan niet met een verstelbare? Of is dat weer te oud
Ps dellorho is bagger om af te stellen
ik weet het, heb het meegemaaktquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef fs180 het volgende:
Rij jij (dutchlike) dan niet met een verstelbare? Of is dat weer te oud
Ps dellorho is bagger om af te stellen
Ik rij al jaren geen brommer meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet het, heb het meegemaakt
wat rij jij dan?
zondequote:
Waar ga je heen dan?quote:
Zo rijden zo'n beetje alle Marokkanenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
[...]
Hele lange rechte stukken moet je de hele tijd wisselen van snelheid
[...]
Groetjes
Vertel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben zojuist over het asfalt geschoven..
Ik nam een bocht 30 km pu, ik weet niet wat er gebeurde maar opeens lag ik op het asfalt, me knie ligt helemaal openquote:
Kan ook een mindere snelheid zijn, naar mijn gevoel was het 30, was geen heel scherpe bocht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef Dutchlike het volgende:
Bochten neem je toch doorgaans met 30 km tenzij het een 90 graden bocht is ofzo?
Dat gedeelte was ik even vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef fs180 het volgende:
Weer een les geleerd
Pekel + regen + kou + blaadjes en rotzooi = oops
zip is geen mocro troepquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Yreal het volgende:
Klaphark, en sowieso neem een ciao. Zip is mocro troep
Zip is voor iedereen, je ziet er zelfs omatjes op rijden, omdat het betrouwbaar en goedkoop isquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Yreal het volgende:
Klaphark, en sowieso neem een ciao. Zip is mocro troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |