quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:03 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Gewoon vol gas knallen dus. 4takt hoef je niet in te rijden en na 10.000 km houdt die 4takt rotzooi er toch mee op.
Ja jonguh, kost heel veel duur. Heel much doekoe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef G-Sterretje het volgende:
Ik wacht wel 2 jaar, dan haal ik een autotje voor mezelf..
lekker man, een brommer, lekker kou leiden op dat tyfus ding, moet ie ook nog warm lopen, en wat nou als hij pleurt? dan kan je onderdelen vervangen, dat nog duurder gaat kosten dan de brommer zelf.
1049 om precies te zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:32 schreef MrWimpenny het volgende:
Mooie schakelbrommer:
[ afbeelding ]
Die kutscooters komen gewoon 1048 cc tekort.
50cc
quote:Straatrace houden met scooters
quote:ja maar scooters hebben 49 ccOp zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ik vind 1048 extra anders wel voldoende heur
quote:Ja maar ik had vroegâh een puch met 49,9ccOp zaterdag 30 oktober 2010 14:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ja maar scooters hebben 49 cc
het is voor het gemak afgerond naar 50
quote:dat is 49 en een beetje, maar nog steeds 49Op zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ja maar ik had vroegâh een puch met 49,9cc
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef WhAzAaA het volgende:
vandaar dat al die gasten zo spastisch met het gas doen, ze zijn hem aan het inrijden...
quote:Ik mag niet vol gas rijden. Kom op zeg, rijd er 50 km rustig mee en dan gewoon standaard vol gas. Je wilt toch niet dat dat ding uber traag word? Beetje stevig inrijden zodat ie de rest van zijn levensjaren ook pittig rijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
TS heeft een gloednieuwe scooter gekocht.
Probleem is dat de scoot ingereden moet worden, 500 km.Ik mag niet vol gas rijden, en moet steeds afwisselen van snelheid, en ik mag 500 km lang niemand achterop.
Het ding rijdt maar 50 km p/u, en je hebt nogal snel niet door dat je al op de 50 zit. Hele lange rechte stukken moet je de hele tijd wisselen van snelheid, wat je ook snel vergeet, erg irritant dus.
Ik zit nu net op 17 km
Groetjes
quote:Ik mag hopen dat ze de scooters alleen binnen de bebouwde kom van het fietspad wil verbannen? Het lijkt me niet een veilig idee om met een scooter op een N-weg te rijden
quote:Denk ook niet dat ze die rommel op N wegen willen zien. Anders hebben automobilisten er een nieuwe hobby bij, scooters in de berm drukken.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de scooters alleen binnen de bebouwde kom van het fietspad wil verbannen? Het lijkt me niet een veilig idee om met een scooter op een N-weg te rijdenEn trouwens... op de meeste plekken binnen de bebouwde kom moeten scooters al op de rijbaan rijden.
quote:heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Sowieso scooters. Beter wacht je op de real deal en mik je deze in de kliko.
quote:Scooters verbannen zou ik wel een prima voorstel vinden overigens. In Amsterdam zijn ze nog wel de grootste...Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:Kan wel wezen, maar gelukkig hebben ze de meerderheid van het kabinet mee.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
heel leuk voor de PVDA, maar gelukkig hebben die niks meer te vertellen
quote:in de randstad ja, waar ze niet nodig zijn, pakken ze de fiets maar, maar gelukkig is nederland groter dan alleen de randstad en zijn scooters dus wel nodig buiten de randstadOp zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef TSI het volgende:
[..]
Scooters verbannen zou ik wel een prima voorstel vinden overigens. In Amsterdam zijn ze nog wel de grootste...
quote:het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld meeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar gelukkig hebben ze de meerderheid van het kabinet mee.
Dus grote kans dat dit voorstel er door komt.
Zal tijd worden ook, zo gebeurde het vroeger ook, opgevoerde brommers werden gesloopt
quote:Jouw usernameOp zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld mee
en daarbij, wat versta je onder opgevoerd? Ik vind een ontgrensde standaard scooter namelijk niet opgevoerd, en een ontgrensde standaard scooter gaat toch zeker 80/85 als er netjes ingereden en onderhouden is.
quote:Scooters zijn vooral in de binnensteden veel handiger dan auto's. Je kan je scooter vrijwel altijd kwijt en het scheelt dan ook hoge parkeerkosten.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
in de randstad ja, waar ze niet nodig zijn, pakken ze de fiets maar, maar gelukkig is nederland groter dan alleen de randstad en zijn scooters dus wel nodig buiten de randstad
klopt, maar dat is vanuit volwassen aanzicht. Als je het bekijkt vanuit jongeren aanzicht bekijkt, dan is het nogal aantrekkelijk om een scooter te kopen als je elke dag 12 km van en naar school moet fietsen (dat was bij mij het geval). Dus als jij in de leeftijdscategorie 16-18 valt is het in principe "logischer" om een scooter te hebben als je ergens buiten de stad woont.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Scooters zijn vooral in de binnensteden veel handiger dan auto's. Je kan je scooter vrijwel altijd kwijt en het scheelt dan ook hoge parkeerkosten.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan je 'm aub meteen in een boom parkeren?
Mijn moeder scheurt ze er wel uit met haar 1800quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Straatrace houden met scooters
Ze verdienen er niet meer geld mee, dat klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
het zal wel meevallen met die meerderheid, ze verdienen er namelijk niet meer geld mee
en daarbij, wat versta je onder opgevoerd? Ik vind een ontgrensde standaard scooter namelijk niet opgevoerd, en een ontgrensde standaard scooter gaat toch zeker 80/85 als er netjes ingereden en onderhouden is.
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn moeder scheurt ze er wel uit met haar 1800ccwatt stofzuiger.
Welkom in KLB.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Broodmongool het volgende:
Wrm maakt cvboer Altijd van die kk hinderlijke borrie posts
Borrie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef Broodmongool het volgende:
Wrm maakt cvboer Altijd van die kk hinderlijke borrie posts
godver, ik had hier net een heel verhaal op getypt, en toen ik op invoeren drukte kwam ik erachter dat mijn verbinding eruit was gevlogen, weer 10 minuten verneuktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze verdienen er niet meer geld mee, dat klopt.
Het gaat de PVDA ook meer om het asogedrag van jongeren op scooters. Het gedrag waar iedere automobilist wel eens mee te maken heeft gehad.
Wat versta ik onder opvoeren? Het doen verwijderen of toevoegen van onderdelen om een motor meer vermogen te geven.
Dus de begrenzer verwijderen is opvoeren.
Eigenlijk draaien ze een maatregel van enkele jaren geleden weer terug, toen werden brommers ook aan het straatbeeld onttrokken als ze harder liepen dan toegestaan.
Dat is naar mijn idee de enige juiste maatregel om het asogedrag de kop in te drukken.
Ik gebruik de fiets ook nog wel hoor, folders moeten ook bezorgd wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef .Neovo. het volgende:
Wie wil er überhaupt nou op een scooter of brommer rijden?
Ik pak de fiets wel. Luie honden. En dan verklaren ze mij voor gek dat ik elke dag 12 km heen en 12 km terug fiets vanuit school.En zelf wonen ze 5 km van school en das al te ver voor hen om te fietsen
Een scooter kan toch helemaal niet lopen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik gebruik de fiets ook nog wel hoor, folders moeten ook bezorgd worden![]()
Hij heeft al 33 km gelopen
Je kan er wel mee aan de hand lopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:45 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Een scooter kan toch helemaal niet lopen?
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:11 schreef robber57 het volgende:
Dezelfde scooter loopt in Italie 80 KM/h, als een italiaan zo'n scooter "in rijd" met een rustige snelheid doet hij dat dus met zeg 40 a 50 KM/h....
Waarom zou je dan in NL niet gewoon het ding vol gas in rijden?
ik heb nog niuewe slot voor jequote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Vandaag haalde ik mijn kettingslot van de scooter af, die stopte ik in mijn buddyDe sleutel zat er nog in, en toen kwam er een windvlaag en kabam buddy dicht. Met sleutel erin
Meidquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Vandaag haalde ik mijn kettingslot van de scooter af, die stopte ik in mijn buddyDe sleutel zat er nog in, en toen kwam er een windvlaag en kabam buddy dicht. Met sleutel erin
Nee ik kreeg hem open na veel passen en meten met een andere sleutelquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meid![]()
Toen heb je je moeder gebeld of ze de reserve sleutel kwam brengen. Start een blog man.
Jij betaalt de boete?quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Kuhly het volgende:
Inrijden, wat een onzin. En dan ook nog eens 500km?
Geloof me maar, het boeit geen flikker. Varioring eruit man. 70 erop, dikke pijp, 17 / 21mm en gassen.
Gewoon hard genoeg gassen dat je geen boete krijgt, maar op cursus mag op de kosten van de overheid ftw.quote:
Om daar even aan toe te voegen.quote:
Wees alsjeblieft een wijf.quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gebruik het ding alleen om naar school te rijden en terug, hoeft niet harder dan 50 te gaan..
In dorpen ook niet.. Maar met auto's meerijden op de 80km wegen is wel lekker hoor. Vooral als ze dan een keer 90 rijden dat het ook gaat.quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om daar even aan toe te voegen.
je moet je wel normaal gedragen natuurlijk. De reden dat je opvoert is om gewoon met auto's mee te kunnen rijden op de weg en voor lange rechte stukken buiten de stad. Als je 60 op het fietspad gaat rijden ben je wel een mongool
meer vermogen erop en je overbrenging niet vervangenquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Kuhly het volgende:
Inrijden, wat een onzin. En dan ook nog eens 500km?
Geloof me maar, het boeit geen flikker. Varioring eruit man. 70 erop, dikke pijp, 17 / 21mm en gassen.
scooters opvoeren is voor paupers, probeer je aub niet boven je stand te verheffen met je semi-bromfiets.quote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft een wijf.
Hoewel, alle scooter rijdende wijven die ik ken hebben een 70cc vespa
met 50~60km/h ben je niet minder gay, alleen maar een snellere gay, evenwel frustrerend voor de rest van het verkeer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:01 schreef Yreal het volgende:
45 rijden op een brommer is gay, gevaarlijk, langzaam en frustrerend voor de rest van het verkeer
Jij mocht zeker geen brommer van je oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met 50~60km/h ben je niet minder gay, alleen maar een snellere gay, evenwel frustrerend voor de rest van het verkeer.
Die wil toch niemand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij mocht zeker geen brommer van je ouders
Gewoon stuk rijden, dan pas kwaliteit kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:58 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
meer vermogen erop en je overbrenging niet vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |