quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Sowieso scooters. Beter wacht je op de real deal en mik je deze in de kliko.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
Beneluxstraat, scootoes, dagelijkse route.
quote:Ik zie het probleem niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
Probleem is dat de scoot in elkaar gereden moet worden
quote:Ik moest lachenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef haShem het volgende:
Bij auto's heb je dat ook eerst 500 km inrijden zonder passagiers
*lol*
quote:Schakel schakel terwijl ik rustig gas kan geven (tot 35-40 km puOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
scooterhad dan een eckte bazenbrommer gekozen falert.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Sowieso scooters. Beter wacht je op de real deal en mik je deze in de kliko.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sommige tomos modellen zijn welbaasmooi
quote:wat praat je nou kk sukkeltje jij moet echt oppassen he anders heb je echt een probleem met mijOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
ewa niggers dat inrijden valt wel mee gewoon goed warmdraaien beetje wisselen van tempo maar dat good genoeg gwn. Beetje warmdraaien en tempowisselen. Maaeja mensen weten niet veel ik ken iemand die ging 500 km rijden en d8 hij ndat hij maar 30km/u m8 (a=o) (rebus jwz) lol dus hij langsaam blasen enzo hahahaha maarja mense weten niet G
quote:Ja dat is op zich wel vet, of een Puch Maxi. Maar toch..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sommige tomos modellen zijn wel baas
quote:Nee, gewoon neeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef trolololo het volgende:
Gewoon een retro scooter kopen; Zundapp
quote:Waarom niet? Een Zundapp ziet er nog tof uit imo, niks mis meeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel vet, of een Puch Maxi. Maar toch..
[..]
Nee, gewoon nee
quote:ii kk zemmer zo hoorde ik nog die verhalen over jou gek zon grote mond had je niet toen je mannen pijpte op het station voor 5 euro kaulo ma pampam kk nerd ik klap jou vieze kk kaaskopOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
wat praat je nou kk sukkeltje jij moet echt oppassen he anders heb je echt een probleem met mij
quote:Ziet er toch niet uit man, zo'n ding van voor de oorlogOp vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Waarom niet? Een Zundapp ziet er nog tof uit imo, niks mis mee
quote:Iedereen vindt m mooiOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man, zo'n ding van voor de oorlog
quote:ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ii kk zemmer zo hoorde ik nog die verhalen over jou gek zon grote mond had je niet toen je mannen pijpte op het station voor 5 euro kaulo ma pampam kk nerd ik klap jou vieze kk kaaskop
quote:Heb een 4 taktOp vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Hendroit het volgende:
Je kunt wel stukjes volgas rijden (1 minuut max.) maar dan is het verstandig de scooter een paar minuten te laten lopen voordat je gaat rijden. Ik weet niet of je al de varioring/plaat eruit hebt laten halen maar dat is ook verstandig omdat je dan wel goed met het verkeer mee kunt komen en je niet de hele tijd volgas rijdt. Ook kun je een dopje extra olie in je tank gooien voor extra smering. Heb je trouwens 4takt of 2takt? Want dat moet je niet doen wanneer je een 4takt scooter hebt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.
je meot niet focken met mij, doe je dat wel krijg je een mes in je lijf oke?
quote:whahaha deze guy heeft zo'n grote mond ondertussen neuk je wel man priscilla de vieze slet die al 100 lullen heeft gehad en dan je moeder laat me niet lachen deze man er gaan ook veel tories rond over je vader hoe hij de slet was in de gefangenis whahaha deze man laat me niet lachen ik zet gewoon die nivi in je kk lelekijk kk kop moet je hier eens langskomen kanaleneiland sloopt je kk bezem zahbiOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ah wat praat jij kk boeler ik neuk jou moeder toch kk bezem ik bosch jou en je lelijke homo vrienden sahbi.
je meot niet focken met mij, doe je dat wel krijg je een mes in je lijf oke?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
whahaha deze guy heeft zo'n grote mond ondertussen neuk je wel man priscilla de vieze slet die al 100 lullen heeft gehad en dan je moeder laat me niet lachen deze man er gaan ook veel tories rond over je vader hoe hij de slet was in de gefangenis whahaha deze man laat me niet lachen ik zet gewoon die nivi in je kk lelekijk kk kop moet je hier eens langskomen kanaleneiland sloopt je kk bezem zahbi
quote:lol xDOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef haShem het volgende:
Bij auto's heb je dat ook eerst 500 km inrijden zonder passagiers
*lol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |