beef?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ahaha komt deze man ook weer , wrm zoek je altijd beef met je kkquots
Opknappenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het interpreteert, toen ik de brommer kocht was hij echt in een slechte staat. Dus heb ik even 2 weken lang volledig aan mijn brommer besteed. Ik heb onderdelen gekocht heb 'm overgespoten etc. etc. en ik noem dat een project
Gewoon met een zwarte veeg op je gezicht gaan werken, om te laten zien hoe stoer je bentquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
3 dagen lang het zwart tussen je nagels proberen te poetsen
Is wel eens gebeurd,.. Vooral met avonddiensten, lekker in de zomer overdag aan het sleutelen, dan even douchen en gaan werkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon met een zwarte veeg op je gezicht gaan werken, om te laten zien hoe stoer je bent
Wel mannelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd,.. Vooral met avonddiensten, lekker in de zomer overdag aan het sleutelen, dan even douchen en gaan werken
Je klaagt over sleutelen en begint daarna over scootersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:07 schreef Nitrouz het volgende:
Doe het zelversEn dan uiteindelijk zo'n lelijk scootertje overhouden met pauper sportstuur
Vrij vanzelf sprekend dat het over scooters/brommers gaat.. ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je klaagt over sleutelen en begint daarna over scooters![]()
Scootersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Vrij vanzelf sprekend dat het over scooters/brommers gaat.. ?
nee scooter carb moet je zeker niet afstellen , das op skirre brommer even veel werk als op scooterquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Scooters![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het over sleutelen, urenlang met je vettige vingers aan je afstelling werken omdat je liefje een dipje op de 5k heeft..
Niet met een biertje in de ene hand en je moeders pinpas in de andere een nieuwe cillinder bestellen
Hebben scooters heden ten dage geen injectie i.p.v carburateur?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
nee scooter carb moet je zeker niet afstellen , das op skirre brommer even veel werk als op scooter
meesten hebben gewoon nog een carb hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Hebben scooters heden ten dage geen injectie i.p.v carburateur?
Je zou denken dat ze met hun tijd mee zouden gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
meesten hebben gewoon nog een carb hoor
och het werkt en is vrij eenvoudig, waarom je een duurdere injectie zou verkiezen boven een carb zou ik niet weten, qua reparatie en onderdelen zit je een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze met hun tijd mee zouden gaan.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dutchlike het volgende:
Je carburateur 3 keer herbouwen om hem eindelijk goed afgesteld te krijgen om erachter te komen dat de contactpuntjes op je ontsteking naar de kut zijn is ook geen pretje.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met ouderwetsche bing carburateur.vet, en ik vond mn 15mm Dell'orto al lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
als je afstelt door je carb te herbouwen ben je niet goed bezig nee, vlotterbak eraf en sproeier wisselen. OoK bij een bingquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef Dutchlike het volgende:
Je carburateur 3 keer herbouwen om hem eindelijk goed afgesteld te krijgen om erachter te komen dat de contactpuntjes op je ontsteking naar de kut zijn is ook geen pretje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |