Je vind de zip, echt oprecht mooi?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om jaloers te zijn
Ja ik vind het een mooi dingquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je vind de zip, echt oprecht mooi?
De Tomos van Nevermind... vind ik dan wel weer wat hebben, misschien het passagierszadel eraf slopen, dat 't meer een geheel wordt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Je vind de zip, echt oprecht mooi?
De Tomos van Nevermind... vind ik dan wel weer wat hebben, misschien het passagierszadel eraf slopen, dat 't meer een geheel wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor jou wat meer pics dan maar
De Tomos is mijn eigen project. Voor de geïnteresseerde heb ik een eventuele link naar een ander forum over mijn project.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.link
link
link
![]()
maroko four livequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:59 schreef Yreal het volgende:
zip is voor marokanen die geen vespa kunnen betalen
Dit dus, lijkt me best interresant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor jou wat meer pics dan maar
De Tomos is mijn eigen project. Voor de geïnteresseerde heb ik een eventuele link naar een ander forum over mijn project.Project? Zwart verven bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog wel gespoten. Heb niet eens de brommer uit elkaar gehaald toen. Gewoon met kranten afgedekt. Ik heb echt geen verstand van brommers (alhoewel redelijk nu dan). En ik ben echt beun als het gaat om mijn brommers maar ik heb wel alles zelf gedaan! optisch en motorisch:)quote:
Het is maar hoe je het interpreteert, toen ik de brommer kocht was hij echt in een slechte staat. Dus heb ik even 2 weken lang volledig aan mijn brommer besteed. Ik heb onderdelen gekocht heb 'm overgespoten etc. etc. en ik noem dat een projectquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:12 schreef fs180 het volgende:
En dan noem je het een project?
Ik ben dan al jaren niet met brommers bezig maar mijn eigen hok noem ik amper een project, en dan heb ik het toch wel oven een complete verbouwing.. Het frame is vrijwel het enige onderdeel wat nog deels origineel is
* vrij vertaald: Je gaat iets met een bezem doen, je bent 20 jaar oud, er is iet je broers waarvoor je klapt. Je verheugt op de ziomer. En je naam is Gathar en je hebt een brood je kaas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:32 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
a kkr bezem kom dan 020 kkr inteelt ik klap jou zo hard eh en mijn broer mo ook en mijn andere broer mo ook(is inteelt weetje)duzja zimmer kom niet blij doen gathar ik sla je kkr kapuot kaazgothjic kkr homo*
ahaha komt deze man ook weer , wrm zoek je altijd beef met je kkquotsquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
* vrij vertaald: Je gaat iets met een bezem doen, je bent 20 jaar oud, er is iet je broers waarvoor je klapt. Je verheugt op de ziomer. En je naam is Gathar en je hebt een brood je kaas.
En je toetsenbord is kapot gezien het aantal kkr's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |