Hij verzoop door die ontsteking ook de hele tijd + de sproeiernaald kan op 4 manieren (nummertje 8 en 9 kunnen in verschillende combinaties voor de motor de mokick en brommer uitvoering) er in geduwd worden, geen idee op welke manier het moest totdat ik op een beurs de handleiding kon vinden, had het toen al door trial & error gevonden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
als je afstelt door je carb te herbouwen ben je niet goed bezig nee, vlotterbak eraf en sproeier wisselen. OoK bij een bing
Verstelbaar staat altijd verkeerd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef fs180 het volgende:
Rij jij (dutchlike) dan niet met een verstelbare? Of is dat weer te oud
Ps dellorho is bagger om af te stellen
ik weet het, heb het meegemaaktquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef fs180 het volgende:
Rij jij (dutchlike) dan niet met een verstelbare? Of is dat weer te oud
Ps dellorho is bagger om af te stellen
Ik rij al jaren geen brommer meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet het, heb het meegemaakt
wat rij jij dan?
zondequote:
Waar ga je heen dan?quote:
Zo rijden zo'n beetje alle Marokkanenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
[...]
Hele lange rechte stukken moet je de hele tijd wisselen van snelheid
[...]
Groetjes
Vertel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben zojuist over het asfalt geschoven..
Ik nam een bocht 30 km pu, ik weet niet wat er gebeurde maar opeens lag ik op het asfalt, me knie ligt helemaal openquote:
Kan ook een mindere snelheid zijn, naar mijn gevoel was het 30, was geen heel scherpe bocht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef Dutchlike het volgende:
Bochten neem je toch doorgaans met 30 km tenzij het een 90 graden bocht is ofzo?
Dat gedeelte was ik even vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef fs180 het volgende:
Weer een les geleerd
Pekel + regen + kou + blaadjes en rotzooi = oops
zip is geen mocro troepquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Yreal het volgende:
Klaphark, en sowieso neem een ciao. Zip is mocro troep
Zip is voor iedereen, je ziet er zelfs omatjes op rijden, omdat het betrouwbaar en goedkoop isquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Yreal het volgende:
Klaphark, en sowieso neem een ciao. Zip is mocro troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop