quote:De dealer, en zo'n beetje iedere dealer zegt het dus..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Geelman het volgende:
Wie heeft je verteld dat je een nieuwe scooter 500km in moet rijden? Hoeft dus niet.
Blok even warm laten worden, en gassen met dat ding!
quote:Wilt.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
Wat nog leuker is dat je vanaf volgend jaar met je 17e al opmag voor auto![]()
Nederland die een klein beetje amerikaans wilt lijkenal heeft belgie dit ook dacht ik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb liever dat er personen met een automobiel inrijden OP je scooter.
quote:Slechte zaak...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
Nederland die een klein beetje amerikaans wilt lijkenal heeft belgie dit ook dacht ik
quote:Die blokjes zijn zo geknepen, als je niet volgas optrekt, maar wel topsnelheid rijdt, belast je hem minder dan niet topsnelheid rijden en volgas optrekken. M.a.w. serieus inrijden kan prima door zijn maximale snelheid te rijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
De dealer, en zo'n beetje iedere dealer zegt het dus..
quote:Ik ben al 17, en heb niet echt behoefte aan een auto, dat komt later welOp vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef AwesomeFace het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef CampingBaas het volgende:
Scooters in het algemeen
Behalve deze bazenscooters:
[ afbeelding ]
quote:Dat zijn bazenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:05 schreef CampingBaas het volgende:
Scooters in het algemeen
Behalve deze bazenscooters:
[ afbeelding ]
quote:Gewoon vol gas knallen dus. 4takt hoef je niet in te rijden en na 10.000 km houdt die 4takt rotzooi er toch mee op.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb een 4 taktHij is nog volledig origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |