dan ben je uiteindelijk duurder uit omdat je ook je mooie nieuwe snelle materiaal kapot maaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gewoon stuk rijden, dan pas kwaliteit kopen.
Ik woon in de randstadquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Sinnie het volgende:
Verhuis naar de randstad waar alles binnen 5 minuten te fietsen is
Sommige schakels zijn begrenst door een kleiner tandwiel van voren te doen, zo rijd de brommer 50/55 maar trekt debiel hard op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij een schakel is zo'n ding in feite gewoon op toeren begrensd, dus al rij je volgas, je rijdt dan nog niet op maximaal vermogen.
Gewoon goed warmrijden en enigszins afwisselen qua toeren is 't hele eieren eten.
50 rijden is ook illigaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad
En met 50 over de rijbaan rijden zorgt voor geen enkel probleem hier?
Lekker overtoeren maken, houdt zo'n standaard cilinder wel van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Sommige schakels zijn begrenst door een kleiner tandwiel van voren te doen, zo rijd de brommer 50/55 maar trekt debiel hard op.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Scooters inrijden is onzin!!
Je neukt je vriendin toch ook niet op de halve snelheid?
Als het goed is zitten er geen scherpe randjes in/aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Een nieuwe scooter met 0 km .. dan is het wel verstandig om even 50 km rustig te rijden zodat alle scherpe randjes uit de cilinder/zuiger gaan
Ik heb een 12/36 vertanding terwijl in andere landen een 13/36 vertanding gebruikt werd, debiel hard optrekken is misschien overdreven, maar ik trek veel andere schakels er in zijn 1 en 2 uit, vanaf 25/30 Km/u wordt ik dan weer ingehaald, want ik heb maar 3 versnellingen tegenover de 5/6 van de meeste modernere en is de 3 dus vrij lang, ook zit er de standaar 12mm bing carburateur op i.p.v de 17mm van de motorversies/Duitse mokicks.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker overtoeren maken, houdt zo'n standaard cilinder wel van.
Je kunt 'm natuurlijk wel enkele tandjes voor kleiner maken, maar debiel hard optrekken en 50/55 op de rollerbank gaan; nee.
Mijn schakel liep volledig standaard al 65-70km/h op (digitale) teller, die overigens aardig overeenkomt met de rollerbank.
Oké, dat verklaart wel wat, want ik dacht dat je het over een hedendaagse schakel had (AM6/Derbi bijv.).quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Ik heb een 12/36 vertanding terwijl in andere landen een 13/36 vertanding gebruikt werd, debiel hard optrekken is misschien overdreven, maar ik trek veel andere schakels er in zijn 1 en 2 uit, vanaf 25/30 Km/u wordt ik dan weer ingehaald, want ik heb maar 3 versnellingen tegenover de 5/6 van de meeste modernere en is de 3 dus vrij lang, ook zit er de standaar 12mm bing carburateur op i.p.v de 17mm van de motorversies/Duitse mokicks.
Daarbij: Kreidler cilinders kunnen nogal veel hebben.
Iets met bijtelling ofzo, weet niet hoe dat werktquote:
Ziek goeie grap gemaakt Vince, respect!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Scooters inrijden is onzin!!
Je neukt je vriendin toch ook niet op de halve snelheid?
Die is wel eckt baas inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef BaasD het volgende:
Vespa Cioa is voor die ECKTECKTECKTECKTEECKTE ECKTE - Bazen
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
dan ben je uiteindelijk duurder uit omdat je ook je mooie nieuwe snelle materiaal kapot maakt
Ik nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef Papabear het volgende:
Op zo'n ding reed ik 20 jaar geleden altijd:
[ afbeelding ]
Ik blijf ze mooi vinden
Ik heb even gekeken en ik wil er ook eenquote:
Goeie keus, die malle dingen deden/doen het altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik nu![]()
En ik ga morgen een vespa ciao kopen
En gaan weg voor 100 euroquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goeie keus, die malle dingen deden/doen het altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop