quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
In een nachtserenade zijn alle nachten fijn. Er zitten niet van die raren, die zullen nu wel ergens anders zijn EN GEEN STOMME POSTS WANT DIE HOEF JE NIET GEEN MENS DIE ENGE GINGERS ZIET, DAAROM DAN OOK DIT LIED. ZIT MIDDEN IN DE NACHT EN LEEST DIT TOPIC EN LACHT - HET WORDT VANZELF OCHTEND... IN EEN NACHTSERENADE
quote:Dan vraag ik het morgen wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
ait ait ait.
Maar PenurBurd. Teddy is van de fok af. Ze geeft je morgen wel antwoord denk ik.
quote:Ik heb er inmiddels al 3 gemist.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef chroestjov het volgende:
Tijd voor Oh Oh Cherso op uitzending gemist.
Gaat Matsoe Matsoe echt naar huis?
Gaat Bibi uit de kleren?
Gaat Jokertje scoren?
Gaat Little Princess het zwembad in?
Ik ga het allemaal beleven.
quote:Ben ik met je eens. Het vorige deel was een stuk kwalitatiever, zeker het gedeelte voor 1 uur. Dat moeten we erin zien te houden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dus in deze nachtkwaliteit bespreekt men Oh Oh Cherso. Ergens is het misgegaan, niet?
quote:Ik dacht ook dat mijn liedje in de OP kwam.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:52 schreef Verbodsbord het volgende:
De DINOnachtserenade staat niet in de OP
quote:Welk liedje? Link graag.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat mijn liedje in de OP kwam.
quote:Want Oh Oh Cherso is geen kwaliteit.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dus in deze nachtkwaliteit bespreekt men Oh Oh Cherso. Ergens is het misgegaan, niet?
quote:HahaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat we dat beter tot de PMs kunnen beperken, Verbodsbord.
quote:Goed idee, misschien moet ik eens maar overwegen om een kledingswinkel te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:05 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt voor het mooie shirt, Bomil. Jij bent goed met shirts, doe er iets mee.
quote:Mist de harde lijnen zoals deze meidszOp vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfelOp vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mist de harde lijnen zoals deze meidsz
quote:Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Het begint aardig rustig te worden in deze serenade, altijd jammer om zoiets te zien
quote:Onder andere, zie PMOp vrijdag 29 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?
quote:Plaatsvervangende schaamte.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Rechter is nog best leuk.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:In de aula komen ze harderOp vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Ik kan die foto's niet zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://demi400.hyves.nl/fotos/1124940077/0/dD7E/![]()
Leuk meisje wel.
quote:Het is duidelijk te zien dat het hier om een asymmetrisch-centraal-gespreide compositie gaat, wie zou het ooit raden.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.
quote:Zie de OP.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dezen?
Ik wil weten de bedoeling, wat is?
quote:Ik heb haar via via mijn zusje gevonden. Daarom kan ik haar wel zien.
quote:Oh dan uhm ga ik wel naar de nb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |