quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
In een nachtserenade zijn alle nachten fijn. Er zitten niet van die raren, die zullen nu wel ergens anders zijn EN GEEN STOMME POSTS WANT DIE HOEF JE NIET GEEN MENS DIE ENGE GINGERS ZIET, DAAROM DAN OOK DIT LIED. ZIT MIDDEN IN DE NACHT EN LEEST DIT TOPIC EN LACHT - HET WORDT VANZELF OCHTEND... IN EEN NACHTSERENADE
quote:Dan vraag ik het morgen wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
ait ait ait.
Maar PenurBurd. Teddy is van de fok af. Ze geeft je morgen wel antwoord denk ik.
quote:Ik heb er inmiddels al 3 gemist.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef chroestjov het volgende:
Tijd voor Oh Oh Cherso op uitzending gemist.
Gaat Matsoe Matsoe echt naar huis?
Gaat Bibi uit de kleren?
Gaat Jokertje scoren?
Gaat Little Princess het zwembad in?
Ik ga het allemaal beleven.
quote:Ben ik met je eens. Het vorige deel was een stuk kwalitatiever, zeker het gedeelte voor 1 uur. Dat moeten we erin zien te houden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dus in deze nachtkwaliteit bespreekt men Oh Oh Cherso. Ergens is het misgegaan, niet?
quote:Ik dacht ook dat mijn liedje in de OP kwam.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:52 schreef Verbodsbord het volgende:
De DINOnachtserenade staat niet in de OP
quote:Welk liedje? Link graag.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat mijn liedje in de OP kwam.
quote:Want Oh Oh Cherso is geen kwaliteit.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dus in deze nachtkwaliteit bespreekt men Oh Oh Cherso. Ergens is het misgegaan, niet?
quote:HahaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat we dat beter tot de PMs kunnen beperken, Verbodsbord.
quote:Goed idee, misschien moet ik eens maar overwegen om een kledingswinkel te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:05 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt voor het mooie shirt, Bomil. Jij bent goed met shirts, doe er iets mee.
quote:Mist de harde lijnen zoals deze meidszOp vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfelOp vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mist de harde lijnen zoals deze meidsz
quote:Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Het begint aardig rustig te worden in deze serenade, altijd jammer om zoiets te zien
quote:Onder andere, zie PMOp vrijdag 29 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?
quote:Plaatsvervangende schaamte.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Rechter is nog best leuk.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:In de aula komen ze harderOp vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Ik kan die foto's niet zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://demi400.hyves.nl/fotos/1124940077/0/dD7E/![]()
Leuk meisje wel.
quote:Het is duidelijk te zien dat het hier om een asymmetrisch-centraal-gespreide compositie gaat, wie zou het ooit raden.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.
quote:Zie de OP.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dezen?
Ik wil weten de bedoeling, wat is?
quote:Ik heb haar via via mijn zusje gevonden. Daarom kan ik haar wel zien.
quote:Oh dan uhm ga ik wel naar de nb
quote:Mooie photoshop ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb haar via via mijn zusje gevonden. Daarom kan ik haar wel zien.
[ afbeelding ]
Zelfde als deze dus.
[ afbeelding ]
Ik vind dat nogal een rare blik om als 15-jarige op je Hyves te droppen.
quote:Dit lijkt gewoon op een doorsnee gemiddelde meisje manOp vrijdag 29 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde als deze dus.
[ afbeelding ]
quote:en dit, iemand heeft duidelijk met de softbrush geexperimenteert
quote:Mwoah, ze oefent haar wanhopige blik. Goed voor een eventuele carrière als actrice.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde als deze dus.
[ afbeelding ]
quote:17 keer?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef MYV het volgende:
Wat zouden jullie doen als je ex vriend je 17 keer belt achter elkaar en opeens onaangekondigd op je stoep staat aan te bellen en ik niet open deed enzo..
Im seriously kinda scared.
quote:Hem binnen laten voor koffie natuurlijk. Ik drink niet eens koffie dus ik zou om water vragen. Misschien heeft hij wel dorst.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef MYV het volgende:
Wat zouden jullie doen als je ex vriend je 17 keer belt achter elkaar en opeens onaangekondigd op je stoep staat aan te bellen en ik niet open deed enzo..
quote:Ik heb het over haar blik. Ze kijkt een beetje te 'raar', vandaar dat ik die foto ook in mijn fobo heb.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon op een doorsnee gemiddelde meisje man
[..]
en dit, iemand heeft duidelijk met de softbrush geexperimenteert
quote:Ja, triest heOp vrijdag 29 oktober 2010 02:25 schreef Panzermaus het volgende:
En dat 'softbrushen' met Photoshop trouwens, moet je dat echt handmatig doen? Dus met die brush alles smooth brushen?
quote:Hopen dat ie snel weg gaat en anders politie bellenOp vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef MYV het volgende:
quote:POST HET HIEROp vrijdag 29 oktober 2010 02:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik maakte ook foto's van mezelf zo. Je moet toch weten hoe je er in de ogen van anderen uitziet als je zo kijkt, JA NIET DAN
Ik heb een foto met ongeveer dezelfde blik ook nog ergens
quote:Volgens mij is dat een filter. En dan selecteer je je hoofd maar hou je je mond, neus, ogen eruit. Ze heeft ook het gebied rondom haar ogen eruit gehaald waardoor die huid onder d'r ogen echt heel anders uitziet dan de gebrushte huidOp vrijdag 29 oktober 2010 02:25 schreef Panzermaus het volgende:
En dat 'softbrushen' met Photoshop trouwens, moet je dat echt handmatig doen? Dus met die brush alles smooth brushen?
quote:Opnemen?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef MYV het volgende:
quote:Ik mis hem ook, maar het idee dat sniper gaat matten volgende week maakt een hoop goedOp vrijdag 29 oktober 2010 02:26 schreef chroestjov het volgende:
Zonder Matsoe Matsoe is het concept Oh Oh Cherso gewoon in 1x kapot gemaakt.
De hele groepsdynamiek valt in duigen.
quote:Ik heb het ergens op CD staan denk ik, dat is echt iets van 6 jaar geleden of zo
quote:Bovenraam opendoen en keihard uitlachen.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:22 schreef MYV het volgende:
quote:Matten en hopelijk keihard onderuit gaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis hem ook, maar het idee dat sniper gaat matten volgende week maakt een hoop goed
quote:Wel een bevestiging weer hoe onzeker dat soort meisjes kunnen zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:25 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja, triest he
Dat wijf heeft gewoon met een digitale tool zitten lopen kleuren op haar eigen gezicht
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel, serieusWat denken ze nou dan
Zij had haar ass ook nog groter gemaakt met photoshop, incluis een enorme vervorming bij de muur daardoor.
Die pic is nu weg.
quote:Dit doen mensen met quickmask, je selecteert wat je wilt editten met een brushOp vrijdag 29 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij had haar ass ook nog groter gemaakt met photoshop, incluis een enorme vervorming bij de muur daardoor.
Die pic is nu weg.
quote:Ik zie het nu pas echt.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:26 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een filter. En dan selecteer je je hoofd maar hou je je mond, neus, ogen eruit. Ze heeft ook het gebied rondom haar ogen eruit gehaald waardoor die huid onder d'r ogen echt heel anders uitziet dan de gebrushte huid
quote:Die eerste fotoOp vrijdag 29 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pic is nu weg.
quote:Ja zoiets inderdaad. Ik weet niet hoe het allemaal heet want ik gebruik geen photoshop, maar een vriendin van mij die mode doet heeft dit moeten leren in haar opleidingOp vrijdag 29 oktober 2010 02:35 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit doen mensen met quickmask, je selecteert wat je wilt editten met een brush
Daarna voeg je gaussian blur toe (!) om het smoother te krijgen, alleen gaan mensen hier TE ver in
tering
quote:Meisjes onder elkaar, elkaar opjutten en elkaar helemaal tot waanzin drijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pic is nu weg.
quote:Ik ken een Demi die dus echt niet zo isOp vrijdag 29 oktober 2010 02:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ze heet ook weer echt Kimberley, wat een bevestiging van stereotypes weer. Romy, Ashley, Melissa, Kimmy, Kimberley en soms ook Shirley komen echt te vaak voor. Demi ook.
quote:Ook als het beter gedaan is zie je het trouwens meestal wel, dan is de huid gewoon te 'vaag' vergeleken met de helderheid van de ogen en mond (en als ze het goed doen ook neus).Op vrijdag 29 oktober 2010 02:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas echt.![]()
Ik kijk altijd naar hun ogen en lippen en verhoudingen, niet echt meteen naar dat soort details als de huid onder hun ogen.
quote:Mijn God, wat dacht ze wel niet dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel ditmaar dat is een parodie die expres heel erg overdreven is. De originele versie was bij haar ass wel ongeveer zo erg
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel ditmaar dat is een parodie die expres heel erg overdreven is. De originele versie was bij haar ass wel ongeveer zo erg
quote:Ashley vind ik eerlijk gezegd nog best een aantrekkelijk naamOp vrijdag 29 oktober 2010 02:39 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens denk ik dat die stereotype-vorming er zo van komt omdat het voornamelijk nu de 14/15/16 jarige meisjes zijn die dit doen. En die heten gewoon verrassend vaak Ashley of Romy, schijnt in trek te zijn.
quote:Ik had 'm wel gezien, hoe kan je dat ook niet opvallen als je aan het shoppen bentOp vrijdag 29 oktober 2010 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Nee, jij heet Fritzi.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:39 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heet ook Kimberley, niet haten
quote:Ashley is nog altijd beter dan Kayleigh.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ashley vind ik eerlijk gezegd nog best een aantrekkelijk naam
quote:Wat is dat toch met die random x in veel namen, nooit begrepen.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ergens in 1 van de 100 nachtbaggertopics.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ashley is nog altijd beter dan Kayleigh.
Penisbaard, weet jij nog in welk topic ik die volksbuurtvrouw had gepost op YouTube? Waarin ze filmde hoe haar hond of fret of marter, ik weet het niet meer, maar goed die heette Kayleigh en die werd afgevoerd met de dierenambulance. De enige views + comments bij dat filmpje waren van haarzelf.
quote:Gewoon verder gaan met je eigen leven, niets van aantrekken man.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef Penisbaard het volgende:
Oh, familieverhalen dit. Ik zal het niet meer doen.
Ik heb het trouwens ook niet op mijn vader. Gescheiden ouders. Meerdere malen last van hem gehad. Mag doodvallen. Kom ook niet op zijn begrafenis.
quote:Ben ik ook, maar niet door de dood.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, ik dacht dat jij een van je ouders verloren had. Weet niet meer waarom ik dat dacht. Rare denkbeelden hier.
quote:Lang verhaal bij mij, als je interesse hebt via PM, maar je wil het eigenlijk niet weten ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef Penisbaard het volgende:
Oh, familieverhalen dit. Ik zal het niet meer doen.
Ik heb het trouwens ook niet op mijn vader. Gescheiden ouders. Meerdere malen last van hem gehad. Mag doodvallen. Kom ook niet op zijn begrafenis.
quote:Een kusje toch gewoon?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die random x in veel namen, nooit begrepen.![]()
Wel nuttig om paupers preventief te herkennen.
quote:Ik vind dit best wel een ontroerend verhaal, ik zie het namelijk nu voor me.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ashley is nog altijd beter dan Kayleigh.
Penisbaard, weet jij nog in welk topic ik die volksbuurtvrouw had gepost op YouTube? Waarin ze filmde hoe haar hond of fret of marter, ik weet het niet meer, maar goed die heette Kayleigh en die werd afgevoerd met de dierenambulance. De enige views + comments bij dat filmpje waren van haarzelf.
quote:Als je het kwijt wil mag je altijd een PM sturen. Ik zal niet aandringen als je er geen zin in hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:45 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Lang verhaal bij mij, als je interesse hebt via PM, maar je wil het eigenlijk niet weten ook.
quote:Inderdaad, schijnt een trend te zijn onder die jonge meisjes. Mijn zusje doet het ook. Best wel grappig om te zien. xNaam, xRomy, Romy-x, ROMY. In de US doen meisjes altijd BAMITSkelly of BAMit'sRomy.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die random x in veel namen, nooit begrepen.![]()
Wel nuttig om paupers preventief te herkennen.
quote:Jep, maar wel iets wat eigenlijk alleen paupers doen (uitzonderingen daargelaten)
quote:Is je zusje zo'n breezerOp vrijdag 29 oktober 2010 02:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad, schijnt een trend te zijn onder die jonge meisjes. Mijn zusje doet het ook. Best wel grappig om te zien. xNaam, xRomy, Romy-x, ROMY. In de US doen meisjes altijd BAMITSkelly of BAMit'sRomy.
quote:Jij bent anders ook wel smooth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In een sms of mail kan ik dat nog wel begrijpen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel smoothBusted.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel smoothOh kijk, daar is die foto weer ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dat heeft hij gedaan hè, niet ik. Even voor de goede orde als iemand dacht dat ik dat mogelijk gedaan had
quote:Anna zou dat nooit doenOp vrijdag 29 oktober 2010 02:49 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan hè, niet ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ze doet redelijk mee met het hele 'blabla bestie, big sis, big luf, one luf, ik ben er altijd voor je' gebeuren. En ze heeft drie Adidas-vestjes.
quote:negerwatOp vrijdag 29 oktober 2010 02:50 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Zoenvis
Dat fotoboek. Wat's de fucking afspraak met die pagina's
quote:Ik zal het eens in zo'n FB-topic vragen, of misschien weet Trollface. er meer van.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:50 schreef Penisbaard het volgende:
Fotoboek van Zoenvis
Dat fotoboek. Wat's de fucking afspraak met die pagina's
quote:ook toevallig, ik vond vanavond precies zoiets.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ah sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 02:49 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan hè, niet ik. Even voor de goede orde als iemand dacht dat ik dat mogelijk gedaan had
quote:Is ze ook al in de "Ik probeer te comazuipen tijdens het niet over m'n longen roken want dan vind die oudere jongen me misschien wel leuk, maar eigenlijk voel ik me te onzeker over mezelf om iets te doen" leeftijd?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze doet redelijk mee met het hele 'blabla bestie, big sis, big luf, one luf, ik ben er altijd voor je' gebeuren. En ze heeft drie Adidas-vestjes.
Even PM afmaken.
quote:Behoedt je zusje voor die afgrond.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze doet redelijk mee met het hele 'blabla bestie, big sis, big luf, one luf, ik ben er altijd voor je' gebeuren. En ze heeft drie Adidas-vestjes.
Even PM afmaken.
quote:Nee, drinken doet ze nog niet. Hoewel ze wel vriendinnetjes heeft (ook 13) die hun oudere broer breezers en spul van de Aldi laten halen. Volgens mij doet ze daar niet aan mee in ieder geval.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Is ze ook al in de "Ik probeer te comazuipen tijdens het niet over m'n longen roken want dan vind die oudere jongen me misschien wel leuk, maar eigenlijk voel ik me te onzeker over mezelf om iets te doen" leeftijd?
quote:Dat is wat ze je wijsmaakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, drinken doet ze nog niet. Hoewel ze wel vriendinnetjes heeft (ook 13) die hun oudere broer breezers en spul van de Aldi laten halen. Volgens mij doet ze daar niet aan mee in ieder geval.
quote:Aan het eind van de verkeerde pad, sta ikOp vrijdag 29 oktober 2010 02:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, drinken doet ze nog niet. Hoewel ze wel vriendinnetjes heeft (ook 13) die hun oudere broer breezers en spul van de Aldi laten halen. Volgens mij doet ze daar niet aan mee in ieder geval.
quote:Oke dat is goed om te horenOp vrijdag 29 oktober 2010 03:00 schreef Panzermaus het volgende:
Zoals je kan begrijpen heb ik haar wel eens Tijmen laten zien, en ze ziet zelf ook wel in dat het zo belachelijk is. En dat heeft ze dus ook aan een vriendinnetje van haar verteld en die kent serieus Tijmen van vakantie.Nu woont hij dan ook wel weer in dezelfde regio dus het kan allemaal.
Verder weet ze hoe belachelijk ik die hele Adidasvestjesgekte vind, en laat ze me regelmatig Romy's zien op Hyves die 'echt net zo zijn als jij bedoelt hahaha'. Dus echt serieus zo'n breezer zal ze nooit worden.
quote:Even een spuit 11!Op vrijdag 29 oktober 2010 02:49 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Oh kijk, daar is die foto weer ook dan
quote:Mensen die niet perensapOp vrijdag 29 oktober 2010 03:02 schreef Bomil het volgende:
Ik heb 1 pak ijsthee gedronken en ik ben al 5 keer naar de wc gegaan om te plassen
in de afgelopen half uurwat is dit spul wat zit erin word ik ontvoerd ghb allemachtig help mij
quote:1 woord; Dandybleu.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:02 schreef Bomil het volgende:
Ik heb 1 pak ijsthee gedronken en ik ben al 5 keer naar de wc gegaan om te plassen
in de afgelopen half uurwat is dit spul wat zit erin word ik ontvoerd ghb allemachtig help mij
quote:Was het clear green van lipton? Daar moet ik altijd onwijs vaak en snel van plassen.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:02 schreef Bomil het volgende:
quote:Ik woon dichtbij de Plus, Aldi en de Jumbo. Ze zitten allemaal in een radius van 100 meter.
quote:Goeden zaak.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:00 schreef Panzermaus het volgende:
Zoals je kan begrijpen heb ik haar wel eens Tijmen laten zien, en ze ziet zelf ook wel in dat het zo belachelijk is. En dat heeft ze dus ook aan een vriendinnetje van haar verteld en die kent serieus Tijmen van vakantie.Nu woont hij dan ook wel weer in dezelfde regio dus het kan allemaal.
Verder weet ze hoe belachelijk ik die hele Adidasvestjesgekte vind, en laat ze me regelmatig Romy's zien op Hyves die 'echt net zo zijn als jij bedoelt hahaha'. Dus echt serieus zo'n breezer zal ze nooit worden.
quote:Citroen Ijsthee van de Plus, SurangoOp vrijdag 29 oktober 2010 03:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was het clear green van lipton? Daar moet ik altijd onwijs vaak en snel van plassen.
quote:Jumbo, Aldi, Lidl, Albert Heijn, C1000 en Super de Boer hier. Haha!Op vrijdag 29 oktober 2010 03:04 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij de Plus, Aldi en de Jumbo. Ze zitten allemaal in een radius van 100 meter.
Maar geen Lidl te bekennen![]()
Natuurlijk prefereer ik perensap over alles man, waar is je vertrouwen in mij gebleven?
quote:Je vergeet de Netto.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jumbo, Aldi, Lidl, Albert Heijn, C1000 en Super de Boer hier. Haha!
Je moet perensap ook gelijk groots inslaan man, hele dozen vol.
quote:De Lidl, Albert Heijn, C1000 en Super de Boer heb ik hier uiteraard ook wel. maar die zijn iets verderOp vrijdag 29 oktober 2010 03:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jumbo, Aldi, Lidl, Albert Heijn, C1000 en Super de Boer hier. Haha!
Je moet perensap ook gelijk groots inslaan man, hele dozen vol.
quote:Ik weet niet of ik er dan gelijk op antwoord hoor, dat doe ik morgen dan wel. Ik zal het uiteraard wel lezen.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Dit wordt toch best een lang PM-verhaal, Penert. Dat had ik niet gepland. Bereid je voor.
quote:Ja maar dat is niet lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 03:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik drink serieus eigenlijk niets anders dan water. Is geweldig voor je huid.
quote:Heb hier gewoon mijn raam aanstaan, alles wat naar binnen waagt te komen komt er niet levend uitOp vrijdag 29 oktober 2010 03:09 schreef Panzermaus het volgende:
Oh en ik besef me nu pas dat mijn MacBook Pro zo aan het blazen is omdat ik Photoshop nog aan heb staan voor die UI. Het werd hier al warm + de batterij mindert dan snel.
Gekke filters en anti-aliasing dingen ook.
quote:Ik zie nu trouwens pas dat het niet echt een landelijke keten is.
quote:Ik haat die kangoeroe nu al met al mijn haat.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens pas dat het niet echt een landelijke keten is.![]()
http://www.nettorama.nl/SubIndex.php?page=Vestigingen.php
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 03:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik haat die kangoeroe nu al met al mijn haat.
quote:Dit.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Hmm serieus? Misschien moet ik dat ook maar overwegen dan. Heb wat probleempjes die niet ongewoon zijn qua leeftijd, maar wel vervelendOp vrijdag 29 oktober 2010 03:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik drink serieus eigenlijk niets anders dan water. Is geweldig voor je huid.
quote:Sperma op je huid smeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 03:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hmm serieus? Misschien moet ik dat ook maar overwegen dan. Heb wat probleempjes die niet ongewoon zijn qua leeftijd, maar wel vervelendTea tree oil is overigens ook een wondermiddel voor de huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |