quote:Goed idee, misschien moet ik eens maar overwegen om een kledingswinkel te beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:05 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt voor het mooie shirt, Bomil. Jij bent goed met shirts, doe er iets mee.
quote:Mist de harde lijnen zoals deze meidszOp vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfelOp vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mist de harde lijnen zoals deze meidsz
quote:Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?Op vrijdag 29 oktober 2010 02:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Het begint aardig rustig te worden in deze serenade, altijd jammer om zoiets te zien
quote:Onder andere, zie PMOp vrijdag 29 oktober 2010 02:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weinig posts heb jij trouwens, fanatiek lurker en alles?
quote:Plaatsvervangende schaamte.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat mijn 'mijn hood, mijn crib, mijn chick' uit Kempi's Bloederserieus komt.
quote:Rechter is nog best leuk.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:In de aula komen ze harderOp vrijdag 29 oktober 2010 02:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik zou zelfmoord plegen, geen twijfel
quote:Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
Mooie afvalcontainers in de background jeweet, past bij de voorgrond en alles
quote:Ik kan die foto's niet zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://demi400.hyves.nl/fotos/1124940077/0/dD7E/![]()
Leuk meisje wel.
quote:Het is duidelijk te zien dat het hier om een asymmetrisch-centraal-gespreide compositie gaat, wie zou het ooit raden.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is de hele compositie, de competitie, de spanning tussen de kijker en de artiest.
quote:Zie de OP.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dezen?
Ik wil weten de bedoeling, wat is?
quote:Ik heb haar via via mijn zusje gevonden. Daarom kan ik haar wel zien.
quote:Oh dan uhm ga ik wel naar de nb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |