quote:Hoi Stefan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat deze zaterdag niet door???
Waarom niet?
quote:
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Als de voorbijkomende stier aan je onderkin heeft gezogen heb ik slecht nieuws voor je.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Dit zijn geen Lisa's posts
quote:Ja. Gefeliciteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
quote:ok
quote:Dag.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik zie het al
Gaat nu echt weg
quote:Opflikkeren Stefan
quote:Oke, maakt mij niet uit hoor
quote:Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Avey het volgende:
[..]
En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?
quote:Neuh
quote:Mijn dragondagger!?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Voor accountsharing krijg je trouwens een ban op RuneScape.
quote:Matig, geen hoofdletter.
quote:Dat jij er geen moeite mee hebt is prima, maar dat is niet wederzijdsOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!
quote:Nee, je bent een kutmongool.
quote:Prestage?
quote:Boein
quote:Deze keer jupiler
quote:Patje... kom er maar inOp donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat jij er geen moeite mee hebt is prima, maar dat is niet wederzijds
Ik zou het liever met het paardenmasker doen dan met jou
quote:En met mij dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
quote:Seks met een vrouwen paard als vrouw zijnde? Is dat mogelijk dan? Dat ik dat doe is wel logisch, ik kan mijn mannelijk voortplantingsorgaan zo in de vagina van het desbetreffende paard steken. Dat is geen moeite.Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Meldt zich
quote:Uiteraard is dat mogelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Seks met een vrouwen paard als vrouw zijnde? Is dat mogelijk dan? Dat ik dat doe is wel logisch, ik kan mijn mannelijk voortplantingsorgaan zo in de vagina van het desbetreffende paard steken. Dat is geen moeite.
quote:JohOp donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk.
Tsssk, mannen hebben ook geen voorstellingsvermogen
quote:Andijvie
quote:is nog geen lapo tijd
quote:Gelukkig zijn wij beter dan vrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk.
Tsssk, mannen hebben ook geen voorstellingsvermogen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Hoezo?
quote:daar is dan ook niet zo heel veel voor nodigOp donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij beter dan vrouwen.
quote:Dat klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
daar is dan ook niet zo heel veel voor nodig
quote:Wat wil je daarmee zeggen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
daar is dan ook niet zo heel veel voor nodig
quote:
quote:ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
quote:Ah oke, stamppot andijvie, en jij?
quote:dat weet jij best
quote:Oei, ook in het buitenland? Duurt nog langOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
4 januari begin ik bij mijn nieuwe baas
quote:nu daal je toch af koen
quote:nieuwe layout bugOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Wat irritant dat die plaatjes niet worden verkleind
quote:Sperziebonen met zelfgemarineerde beenhamOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah oke, stamppot andijvie, en jij?
quote:wat denk je zelfOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Gridlok het volgende:
Maar wat is de reden dat jullie me niet geloven?
quote:Lekkah beenhamOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sperziebonen met zelfgemarineerde beenham!
quote:Maar die uit de OP was eerst toch wel op maatOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Je manier van postenOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Gridlok het volgende:
Maar wat is de reden dat jullie me niet geloven?
quote:-nee-Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Aha, nieuwe vrouw gevonden?Op donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
4 januari begin ik bij mijn nieuwe baas
quote:Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:Ja, dat snap ik dus ook neitOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar die uit de OP was eerst toch wel op maat
quote:ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program managerOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oei, ook in het buitenland? Duurt nog lang!
quote:Bij mij wel.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:Jumpmongool.
quote:Vaak ook moeilijk in te schattenOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:wtf crv, weg bij de vrouwOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Ik heb er niks aan veranderdOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?
quote:Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bentOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program manager
quote:ow ik dacht dat dat je nieuwe hobby wasOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een stuk op RTL5 over bezig nu
quote:Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-postOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie!
quote:
quote:
quote:TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie troll.Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou je kunnen stoppen met het plaatsen van grote afbeeldingen op dit forum?
quote:Echt heOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
poeh met die pic ben ik blij dat ik niet mobiel zit
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
oh wacht.
quote:Ik snap al die termen nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wat weet je niet dan
Ik ben van mijn huidige werkgever op "garden leave" gezet en wordt dus betaald tot 31-12 daarna ga ik bij een nieuwe werkgever (ook consultancy) aan de slag en dat ga ik doen bij UBS
wat snap je niet ?
quote:vergevenOp donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-post!
quote:
quote:AHHAA DIE MOND VAN MIRNE ZO WILLEKEUR IKS DEE
quote:officieel ben ik aan het solliciterenOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap al die termen niet
Wat ga je doen in je twee maanden vakantie? Behalve Dubai dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |