quote:Aha, nieuwe vrouw gevonden?Op donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
4 januari begin ik bij mijn nieuwe baas
quote:Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:Ja, dat snap ik dus ook neitOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar die uit de OP was eerst toch wel op maat
quote:ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program managerOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oei, ook in het buitenland? Duurt nog lang!
quote:Bij mij wel.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:Jumpmongool.
quote:Vaak ook moeilijk in te schattenOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:wtf crv, weg bij de vrouwOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Ik heb er niks aan veranderdOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?
quote:Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bentOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program manager
quote:ow ik dacht dat dat je nieuwe hobby wasOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een stuk op RTL5 over bezig nu
quote:Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-postOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie!
quote:
quote:
quote:TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie troll.Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou je kunnen stoppen met het plaatsen van grote afbeeldingen op dit forum?
quote:Echt heOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
poeh met die pic ben ik blij dat ik niet mobiel zit
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
oh wacht.
quote:Ik snap al die termen nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wat weet je niet dan
Ik ben van mijn huidige werkgever op "garden leave" gezet en wordt dus betaald tot 31-12 daarna ga ik bij een nieuwe werkgever (ook consultancy) aan de slag en dat ga ik doen bij UBS
wat snap je niet ?
quote:vergevenOp donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-post!
quote:
quote:AHHAA DIE MOND VAN MIRNE ZO WILLEKEUR IKS DEE
quote:officieel ben ik aan het solliciterenOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap al die termen niet
Wat ga je doen in je twee maanden vakantie? Behalve Dubai dan?
quote:Oh en ik ga dus 9 november naar cambodja/thailand en kom 6 december weer terugOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap al die termen niet
Wat ga je doen in je twee maanden vakantie? Behalve Dubai dan?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Ah duidelijk crv. En is je huis in NL al verkocht?
quote:heb je zoveel gezopen ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Morgen maar ff een paar uut vrij nemen
quote:Artik Monkies zijn wel fet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |