quote:
quote:ik was te vroegOp donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
joah ik zat te wiebelen op de bank
quote:Dat is voor de mensen die ook kleuren kunnen zien! Het moet natuurlijk geen positieve discriminatie worden voor kleurenblinden en zo.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guitar hero drumstel heeft kleurtjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat heb ik wel eens met mijn Laysa kloonaccount!
quote:Does niet zo boosOp donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen die ook kleuren kunnen zien! Het moet natuurlijk geen positieve discriminatie worden voor kleurenblinden en zo.
quote:Die tip had ik al gekregen van je mevrouw!
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die horrormeet klinkt me trouwens als muziek in de oren. Ik heb er wel belangstelling voor.
quote:
quote:tmellen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef crv het volgende:
ff 2 tmellen pissen en we zijn een topic verder
quote:
quote:Wat is er?Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:KussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:taalnazi
quote:Ik gebruik gewoon FOK!silver.Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ben al wel enthousiast over de nieuwe layout
quote:Gaatje in dr ego?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:ja dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
Hoi allen die zojuist dit topic binnen kwamen
quote:Welk ego?
quote:Nee is voor inside crowd, sorryOp donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
Is er ook ergens een topic... voor die horrormeet? Met info? Locatie en wie er komen en zo?
Of was het een hersenspinsel?
quote:Gaat niet meer doorOp donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
Is er ook ergens een topic... voor die horrormeet? Met info? Locatie en wie er komen en zo?
quote:Owh die
quote:Er was wel een topic over de meet van 26/2Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
quote:Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Nee
quote:Ja sorry maar bij mij thuis en dan alleen bekenden
quote:Ik heb een paardenmaskerOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Er was wel een topic over de meet van 26/2
maar dat was te vroeg
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Dat jaOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?
quote:Paarden staan op de gang.Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
quote:Ja kloptOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?
quote:Echt waar... hoe verzin je hetOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Ja maar nu moet ik steeds een week wachten ipv 29 afleveringen in een week te zien
quote:Kán goed zijn.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik steeds een week wachten ipv 29 afleveringen in een week te zien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry maar bij mij thuis en dan alleen bekenden
quote:Bye MirandaOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn laptop afsluiten.... even serie kijken
Misschien tot later
quote:Tot laterOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Willen de echte paarden je niet hebben?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou jij het paardenmasker van Patje willen dragen zodat ik jou een avondje kan verwennen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Lol waarom nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Willen de echte paarden je niet hebben?
quote:Op Fok?Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Gridlok het volgende:
Sinds wanneer noem jij mij geen Lisa
quote:Wanders huiswerk.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Wander huiswerk
quote:Gaat deze zaterdag niet door???Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.
quote:Hoi Stefan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat deze zaterdag niet door???
Waarom niet?
quote:
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Als de voorbijkomende stier aan je onderkin heeft gezogen heb ik slecht nieuws voor je.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Dit zijn geen Lisa's posts
quote:Ja. Gefeliciteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
quote:ok
quote:Dag.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik zie het al
Gaat nu echt weg
quote:Opflikkeren Stefan
quote:Oke, maakt mij niet uit hoor
quote:Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Avey het volgende:
[..]
En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?
quote:Neuh
quote:Mijn dragondagger!?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Voor accountsharing krijg je trouwens een ban op RuneScape.
quote:Matig, geen hoofdletter.
quote:Dat jij er geen moeite mee hebt is prima, maar dat is niet wederzijdsOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!
quote:Nee, je bent een kutmongool.
quote:Prestage?
quote:Boein
quote:Deze keer jupiler
quote:Patje... kom er maar inOp donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat jij er geen moeite mee hebt is prima, maar dat is niet wederzijds
Ik zou het liever met het paardenmasker doen dan met jou
quote:En met mij dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
quote:Seks met een vrouwen paard als vrouw zijnde? Is dat mogelijk dan? Dat ik dat doe is wel logisch, ik kan mijn mannelijk voortplantingsorgaan zo in de vagina van het desbetreffende paard steken. Dat is geen moeite.Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Meldt zich
quote:Uiteraard is dat mogelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Seks met een vrouwen paard als vrouw zijnde? Is dat mogelijk dan? Dat ik dat doe is wel logisch, ik kan mijn mannelijk voortplantingsorgaan zo in de vagina van het desbetreffende paard steken. Dat is geen moeite.
quote:JohOp donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk.
Tsssk, mannen hebben ook geen voorstellingsvermogen
quote:Andijvie
quote:is nog geen lapo tijd
quote:Gelukkig zijn wij beter dan vrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk.
Tsssk, mannen hebben ook geen voorstellingsvermogen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Hoezo?
quote:daar is dan ook niet zo heel veel voor nodigOp donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij beter dan vrouwen.
quote:Dat klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
daar is dan ook niet zo heel veel voor nodig
quote:Wat wil je daarmee zeggen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
daar is dan ook niet zo heel veel voor nodig
quote:
quote:ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
quote:Ah oke, stamppot andijvie, en jij?
quote:dat weet jij best
quote:Oei, ook in het buitenland? Duurt nog langOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
4 januari begin ik bij mijn nieuwe baas
quote:nu daal je toch af koen
quote:nieuwe layout bugOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Wat irritant dat die plaatjes niet worden verkleind
quote:Sperziebonen met zelfgemarineerde beenhamOp donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah oke, stamppot andijvie, en jij?
quote:wat denk je zelfOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Gridlok het volgende:
Maar wat is de reden dat jullie me niet geloven?
quote:Lekkah beenhamOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sperziebonen met zelfgemarineerde beenham!
quote:Maar die uit de OP was eerst toch wel op maatOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Je manier van postenOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Gridlok het volgende:
Maar wat is de reden dat jullie me niet geloven?
quote:-nee-Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Aha, nieuwe vrouw gevonden?Op donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik werk me rot, maar niet wat jij bedoelt denk ik.
4 januari begin ik bij mijn nieuwe baas
quote:Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:Ja, dat snap ik dus ook neitOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar die uit de OP was eerst toch wel op maat
quote:ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program managerOp donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oei, ook in het buitenland? Duurt nog lang!
quote:Bij mij wel.Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:Jumpmongool.
quote:Vaak ook moeilijk in te schattenOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja de marinade was wat mislukt, en hij kwam halfgaar uit de oven, maar dat is gelukkig allemaal goedgekomen
quote:wtf crv, weg bij de vrouwOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, nieuwe vrouw gevonden?
quote:Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?Op donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook neit
En die wordt wel verkleind en dat paard dus niet. Of bij jou wel?
quote:nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Ik heb er niks aan veranderdOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, paard ook niet. Maar die uit de OP werd eerst niet verkleind maar dat hoefde ook niet. Zijn de afmetingen veranderd?
quote:Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bentOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik ga voor Cognizant Werken en wordt dan ingezet bij UBS als Program manager
quote:ow ik dacht dat dat je nieuwe hobby wasOp donderdag 28 oktober 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een stuk op RTL5 over bezig nu
quote:Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-postOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
nee want dan kwam ik wel naar een meet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie!
quote:
quote:
quote:TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké ik weet nu nog minder dan voor ik de vraag stelde maar mooi dat je enthousiast bent!
quote:Goeie troll.Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou je kunnen stoppen met het plaatsen van grote afbeeldingen op dit forum?
quote:Echt heOp donderdag 28 oktober 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
poeh met die pic ben ik blij dat ik niet mobiel zit
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TE GROOT, BENNY VERWIIJDEREN GRAAG
oh wacht.
quote:Ik snap al die termen nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wat weet je niet dan
Ik ben van mijn huidige werkgever op "garden leave" gezet en wordt dus betaald tot 31-12 daarna ga ik bij een nieuwe werkgever (ook consultancy) aan de slag en dat ga ik doen bij UBS
wat snap je niet ?
quote:vergevenOp donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah excuus, ik had het kunnen weten bij een d_k-post!
quote:
quote:AHHAA DIE MOND VAN MIRNE ZO WILLEKEUR IKS DEE
quote:officieel ben ik aan het solliciterenOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap al die termen niet
Wat ga je doen in je twee maanden vakantie? Behalve Dubai dan?
quote:Oh en ik ga dus 9 november naar cambodja/thailand en kom 6 december weer terugOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap al die termen niet
Wat ga je doen in je twee maanden vakantie? Behalve Dubai dan?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
Ah duidelijk crv. En is je huis in NL al verkocht?
quote:heb je zoveel gezopen ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Morgen maar ff een paar uut vrij nemen
quote:Artik Monkies zijn wel fet!
quote:Nee Vaduz is vanavond gesloten wegens aambeien!
quote:jeweetzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Wel nu ik vrij ben is ze meer hier dus vandaar dat ik ff niet aanwezig was. We zien elkaar wel meer dus dat is goed, maar ik hoop dat de huizemarkt wat aan gaat trekken nu, maar der zit totaal geen beweging inOp donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus de vrouw blijft nog even weg?
quote:
quote:zullen je buren blij mee zijn
quote:Ik snap daar dus echt niks vanOp donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
wheheehe mannen die het met zo'n robot willen doen
quote:Nou, buk jij dan maar ff!Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar ik wel! Hoe gaat het nou met de Spar?
quote:Als ze kan koken en het huishouden tot zonder mokken is het voor mening man een echte upgrade!Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
quote:en waarom kijk jij daar al meer dan een uur naar?Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
quote:DamnOp donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee Vaduz is vanavond gesloten wegens aambeien!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze kan koken en het huishouden tot zonder mokken is het voor mening man een echte upgrade!
quote:Sparren en kerststerren? Wat ga je voor de spar doen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, buk jij dan maar ff!
Goed, ik ga vanaf de 22ste aan de slag
quote:Ik heb geen buren
quote:Ach dat komt vanzelf wel, de economie begint al weer wat op te krabbelen. Maar mooi dat ze er nu wat vaker is weerOp donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Wel nu ik vrij ben is ze meer hier dus vandaar dat ik ff niet aanwezig was. We zien elkaar wel meer dus dat is goed, maar ik hoop dat de huizemarkt wat aan gaat trekken nu, maar der zit totaal geen beweging in
quote:Oh lordOp donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze kan koken en het huishouden tot zonder mokken is het voor mening man een echte upgrade!
quote:neeee de vrouw kijkt er naar.....Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom kijk jij daar al meer dan een uur naar?
quote:Laat eens horen bartjenOp donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef Graseter het volgende:
Patrique ik heb een leuk liedje voor jou.
quote:ik weet wel waarom nuOp donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb geen burenNou ja, ze zijn op vakantie ofzo geloof ik...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, buk jij dan maar ff!
Goed, ik ga vanaf de 22ste aan de slag
quote:Werken!Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sparren en kerststerren? Wat ga je voor de spar doen?
quote:Ik ken ze niet eens
quote:jij wil ook zo'n poppetjeOp donderdag 28 oktober 2010 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
HAHAHA RTL5 ik moest wenen van het laggen
quote:Ja maar ben je nu filiaalmanager of bliepmiep of groenteboer? Ik vind je niet echt het type dozen duwen.
quote:
quote:2
quote:Mwoh, neuh, totaal nietOp donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
you go girl! Waren ze kwaad bij de Jumbo
?
quote:en dat vindt je gek ?
quote:Nee niet echt, in de stad ken je je buren toch nooit goed.
quote:Ik was vervangend afdelingsmanager kassa bij de jumbo;)Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja maar ben je nu filiaalmanager of bliepmiep of groenteboer? Ik vind je niet echt het type dozen duwen.
quote:Ik weet dat mijn buren een stel dino's zijn, maar meer ook neitOp donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee niet echt, in de stad ken je je buren toch nooit goed.
quote:een van de redenen dat ik er weggetrokken benOp donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee niet echt, in de stad ken je je buren toch nooit goed.
quote:woon jij soms in almere ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn buren een stel dino's zijn, maar meer ook neit
quote:Ik vind het juist prima, we laten elkaar mooi met rustOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
een van de redenen dat ik er weggetrokken ben
quote:Hihi... nee. Ook nietOp donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima, we laten elkaar mooi met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |