quote:
quote:ik was te vroegOp donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
joah ik zat te wiebelen op de bank
quote:Dat is voor de mensen die ook kleuren kunnen zien! Het moet natuurlijk geen positieve discriminatie worden voor kleurenblinden en zo.Op donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guitar hero drumstel heeft kleurtjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat heb ik wel eens met mijn Laysa kloonaccount!
quote:Does niet zo boosOp donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen die ook kleuren kunnen zien! Het moet natuurlijk geen positieve discriminatie worden voor kleurenblinden en zo.
quote:Die tip had ik al gekregen van je mevrouw!
quote:PicsOp donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die horrormeet klinkt me trouwens als muziek in de oren. Ik heb er wel belangstelling voor.
quote:
quote:tmellen?Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef crv het volgende:
ff 2 tmellen pissen en we zijn een topic verder
quote:
quote:Wat is er?Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:KussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:taalnazi
quote:Ik gebruik gewoon FOK!silver.Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ben al wel enthousiast over de nieuwe layout
quote:Gaatje in dr ego?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:ja dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
Hoi allen die zojuist dit topic binnen kwamen
quote:Welk ego?
quote:Nee is voor inside crowd, sorryOp donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
Is er ook ergens een topic... voor die horrormeet? Met info? Locatie en wie er komen en zo?
Of was het een hersenspinsel?
quote:Gaat niet meer doorOp donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
Is er ook ergens een topic... voor die horrormeet? Met info? Locatie en wie er komen en zo?
quote:Owh die
quote:Er was wel een topic over de meet van 26/2Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
quote:Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Nee
quote:Ja sorry maar bij mij thuis en dan alleen bekenden
quote:Ik heb een paardenmaskerOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Er was wel een topic over de meet van 26/2
maar dat was te vroeg
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het als een belediging om iemand een paardenkop te noemen. Ik zou mensen met een paardenkop wel raken. Sterker nog, als ik een paard een avondje in mijn kamer zou hebben zou dat paard niet meer anders willen.
quote:Dat jaOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?
quote:Paarden staan op de gang.Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
quote:Ja kloptOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat plan dat gelanceerd werd één dag na de vorige meet?
quote:Echt waar... hoe verzin je hetOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Ja maar nu moet ik steeds een week wachten ipv 29 afleveringen in een week te zien
quote:Kán goed zijn.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik steeds een week wachten ipv 29 afleveringen in een week te zien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry maar bij mij thuis en dan alleen bekenden
quote:Bye MirandaOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn laptop afsluiten.... even serie kijken
Misschien tot later
quote:Tot laterOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Willen de echte paarden je niet hebben?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zou jij het paardenmasker van Patje willen dragen zodat ik jou een avondje kan verwennen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Lol waarom nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Willen de echte paarden je niet hebben?
quote:Op Fok?Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Gridlok het volgende:
Sinds wanneer noem jij mij geen Lisa
quote:Wanders huiswerk.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien tot later
quote:Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Wander huiswerk
quote:Gaat deze zaterdag niet door???Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |