quote:Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paarden hebben een veel mooier figuur dan mensen. Het is ook heerlijk om tijdens de seksuele gemeenschap zo'n staart in je gezicht te krijgen. Dan kom ik echt tot mijn hoogtepunt.
quote:Lol waarom nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Willen de echte paarden je niet hebben?
quote:Op Fok?Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Gridlok het volgende:
Sinds wanneer noem jij mij geen Lisa
quote:Wanders huiswerk.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn laptop afsluiten.... even serie kijken
Misschien tot later
quote:Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Wander huiswerk
quote:Gaat deze zaterdag niet door???Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zaterdag gaat niet door dus nu 13 november bij mij thuis, horror films kijken enzulks
quote:En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik mag niet meer langskomen bij de manege vanwege ongewenste bezigheden.
quote:Hoi Stefan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de kop als een paard en het lichaam van een mens, mijn broer heeft het net andersom en die maakt nu full HD blu-ray p0rno films als acteur!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat deze zaterdag niet door???
Waarom niet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |