quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Als de voorbijkomende stier aan je onderkin heeft gezogen heb ik slecht nieuws voor je.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
Paarden eten brokken, vorige keer zag ik een paard bevallen van een veulentje en voelde toen voorvocht in mijn onderbroek. Ben ik nu zwanger?
quote:Dit zijn geen Lisa's posts
quote:Ja. Gefeliciteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
quote:ok
quote:Dag.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik zie het al
Gaat nu echt weg
quote:Opflikkeren Stefan
quote:Oke, maakt mij niet uit hoor
quote:Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Avey het volgende:
[..]
En je denkt dat die handelingen bij mij wel gewenst zijn?
quote:Neuh
quote:Mijn dragondagger!?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Voor accountsharing krijg je trouwens een ban op RuneScape.
quote:Matig, geen hoofdletter.
quote:Dat jij er geen moeite mee hebt is prima, maar dat is niet wederzijdsOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij vrouwen als seksuele voorkeur hebt. Als jij gewoon een paardenmasker op doet heb ik daar helemaal geen moeite mee hoor, maak je geen zorgen. Zou je tijdens de seksuele bezigheden ook kunnen poepen? Paarden doen dat ook soms, dat is echt fantastisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |