quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheJa, was het maar kut, dan had je nog wat
![]()
Dat had ik nou ook gehoord
quote:Ik ben zaterdag in Amersfoort, kom ik dan wel een stukje halenOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig nog in bed ik zal straks taart gaan halen voor iedereen
quote:ja als het dat was dan was het heerlijkOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheJa, was het maar kut, dan had je nog wat
![]()
Dat had ik nou ook gehoord
quote:Ik weet het
quote:Kruisbessenvlaai.
quote:Hoer A voor PezuOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gefeliciteerd Pezu. Hieperdepiep Hoera in de Gloria.
quote:Cake aan taart voeren, is dat kannibalistisch?Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetHad zondag nog chocoladehazelnootcakejes voor suikertaartje gebakken
quote:Kersenvlaai
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetHad zondag nog chocoladehazelnootcakejes voor suikertaartje gebakken
quote:Ik denk hetOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
Is dat de pompjuffrouw van gisteravond?
quote:Nee, want chocoladecake en suikertaart zijn geen familieOp donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Cake aan taart voeren, is dat kannibalistisch?
quote:heeft mijn kusje geholpen?.O+Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gefeliciteerd Pezu. Hieperdepiep Hoera in de Gloria.
quote:Ik moet de procedures zoals die uitgevoerd worden vergelijken met hoe ze op papier staan en evt veranderingen aanbrengen. Ik hoef gelukkig niet mensen op hun kop te geven als ze het niet goed doenOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Weet ik veel! , dan moet je meer vertellen. tuurlijk komt er meer bij kijken.
het is bvb zeggen van ja de bakker bakt! ja maar hij maakt ook lekkere cupcakes en cake! en croissants en andere smaakjes brood.
quote:terechte klacht!Op donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Willen jullie trouwens in het vervolg niet meer zo snel postenIk moet tenslotte
af en toe net doen alsof ik werk. werken. En dan ben ik dus even niet op Fok en dan roetsj weer tig posts![]()
quote:Ja en haar naam is GloriaOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
quote:heb ik al gedaan
quote:er was geen pomp mokkel om mee te muilenOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
quote:Dank u wel meneer
quote:Je moet hem ophalen, bij PeZu.Op donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lekker, hoelaat breng je die langs?
quote:idd hij blijft gewoon doorgaan op dezelfde pagina als je zelf niet ververst of postOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef friemelaar het volgende:
wtf,
Ik zat pas op pagina 11 terwijl de instelling 25 posts per pagina is
Blijkt de paginering niet helemaal jofel te lopen![]()
Jah, dan wacht je tot je een ons weegt
quote:Niet mijn UI aangepast en de meet-tekst teruggezet, want die is verdwenen
quote:Kortom een betweter aangesteld door mr de baas. en als het zoals het nu loopt beter gaatOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet de procedures zoals die uitgevoerd worden vergelijken met hoe ze op papier staan en evt veranderingen aanbrengen. Ik hoef gelukkig niet mensen op hun kop te geven als ze het niet goed doen
quote:Dan duikt hij In de gloria
quote:er is wel meer niet meer goed in de OPOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn UI aangepast en de meet-tekst teruggezet, want die is verdwenen
quote:Ik copy paste ook maar van de wikiOp donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is wel meer niet meer goed in de OP
quote:de deur gaat allen open voor tieten hier
quote:d'r loopt een streepje doorOp donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is wel meer niet meer goed in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Wij zeggen toch ook niet dat het aan jou ligt?Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik copy paste ook maar van de wiki
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
de deur gaat allen open voor tieten hier
quote:ligt ook niet aan jouOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik copy paste ook maar van de wiki
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zeggen toch ook niet dat het aan jou ligt?
quote:
quote:
quote:smakelijk marijke ik zal je ui dadelijk wel veranderen in de OP
quote:Ik heb geen idee hoe het gaat, ben er nog niet begonnenOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kortom een betweter aangesteld door mr de baas. en als het zoals het nu loopt beter gaat?
word dat dan doorgezet? of juist niet
quote:smakelijk kabelOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ok , lieve kinders van de ksc, ik ga eten en koffie drinken
quote:ik gok maar watOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het gaat, ben er nog niet begonnenMaar ik heb zelf de hoop dat ik kan praten met de mensen en kan uitleggen waarom iets wel of juist beter niet veranderd zou moeten worden.
quote:dan eet ik jouw stuk wel op
quote:Ik heb er iig heel veel zin inOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik gok maar wat. probeer zelf door jou achter te komen wat je doet
. maar ik snap je punt ^_^ Eerst zelf proberen en dan pas kan je het iemand anders uitleggen ^^.
quote:ziet er leuk uitOp donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaan we zo bekijken
quote:hier, vangOp donderdag 28 oktober 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik jouw stuk wel op
quote:eigenlijk hou ik helemaal niet van taartOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
Btw slagroom taart_!
Ik haal appel noten taart en suikdrtaart!
quote:* goldfinger1963 doet mond open
quote:KloptOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk marijke ik zal je ui dadelijk wel veranderen in de OP
-edit- is al gedaan door MPG denk ik
quote:Appel-citroentaart, Zwitserse room vlaai, rijstevlaai voor de kindjes, chocoladetaart, moccagebak,Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
Btw slagroom taart_!
quote:
quote:SuikertaartjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
Btw slagroom taart_!
quote:meet idee had ik er al weer ingezet samen met de topics.Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zeg toch dat het WIKITIJD is voor mij?
UI van MArijke heb ik gefixt
meet-idee wilde ik fixen, maar was al
topics staan allemaal erin
IK ga nu de oude reeks eruit halen en archiveren
quote:toch is er maar 1 het lekkerstOp donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Appel-citroentaart, Zwitserse room vlaai, rijstevlaai voor de kindjes, chocoladetaart, moccagebak,er is zoveel lekkere taart
quote:ik vind alleen suikertaartje lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Appel-citroentaart, Zwitserse room vlaai, rijstevlaai voor de kindjes, chocoladetaart, moccagebak,er is zoveel lekkere taart
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is ook een brownie die ik lekker vind
quote:en dan te bedenken dat ik eigelijk niet van zoet houOp donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje.
Ja, ja.... dat zal wel.... Ouwe snoepert
!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is ook een brownie die ik lekker vind
quote:* Barretje80 krijgt last van virtuele claustrofobie..Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaan we zo bekijken
quote:dat is echt gaafOp donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn echt druipsteengrotten met ondergrondse meren
quote:je wordt verlegen
quote:kun je mijn UI weer vervangen voor mijn huidige?Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zeg toch dat het WIKITIJD is voor mij?
UI van MArijke heb ik gefixt
meet-idee wilde ik fixen, maar was al
topics staan allemaal erin
IK ga nu de oude reeks eruit halen en archiveren
quote:Ja, dat heb ik vaker
quote:
quote:en een beetje verwarmd worden..
quote:dat zal ik wel even doenOp donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je mijn UI weer vervangen voor mijn huidige?
quote:tnxOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ik wel even doen
quote:* Barretje80 las geen " muck"Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
doe mij maar een Muck met appeltaart
quote:dat hangt allemaal nauw samen jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en een beetje verwarmd worden..
quote:done
quote:Neem ik meeOp donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je mijn UI weer vervangen voor mijn huidige?
quote:laters en have funOp donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga richting Porto de Mos.
Tot later
quote:American Pie?Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
doe mij maar een Muck met appeltaart
quote:
quote:http://www.sbs6.nl/web/show/id=1315192/langid=43Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker
Zit paranormale kinderen te kijken, wat is dat erg zeg...
quote:Dan had ze iemand anders gevonden om mee te pompen. Tja Pezu dan moet je maar eerder zijn when you snooze you loseOp donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
er was geen pomp mokkel om mee te muilen
quote:is al gedaan
quote:zullen wij dan muilenOp donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan had ze iemand anders gevonden om mee te pompen. Tja Pezu dan moet je maar eerder zijn when you snooze you lose![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
Collega in de kantine net. He bah tomatensoep met pasta wie doet er nou chocopasta in de tomatensoep dat is toch helemaal niet lekker.
quote:Oke
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
Collega in de kantine net. He bah tomatensoep met pasta wie doet er nou chocopasta in de tomatensoep dat is toch helemaal niet lekker.
quote:Dat is wel heel erg FTW jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Appeltaart vers door Muck of MamaMuck gebakken!
quote:ferb
quote:lovely
quote:De fregglegrot!Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaan we zo bekijken
quote:Ik wilde juist uit bed, anders was mijn dag verpauperdOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef PeZu het volgende:
Mijn bed ligt zo heerlijk
Daarom baal ik dat ik er zo uit moet
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:ja maar ik ben pezu en als ik slaap droom ik over slapenOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik wilde juist uit bed, anders was mijn dag verpauperd
quote:buiten de spierpijn in me arm wel goed
quote:
quote:minder rukkenOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten de spierpijn in me arm wel goed
quote:Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:Met mevrouw storthoop
quote:mensen nog wel?Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:mensen nog welOp donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:Hij is niet voor niets de batskoning
quote:
quote:ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzoOp donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij
We zeiden niets hoor Ferb
quote:Lenny?Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny had trouwens een ontstoken oogje, maar met goede zorgen en gekookt water, was het een dag later helemaal over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Liever nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzo
quote:batskoningOp donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets de batskoning
quote:Dat klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ohnoes!Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mevrouw storthoopIk was als kind helemaal in de war een keer. Want mevrouw storthoop werd van de ene kant naar de andere kant van de tuin verplaatst en toen was ze geen mevrouw maar meneer meer
Ik snapte er niets van
quote:Gelukkig!Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny had trouwens een ontstoken oogje, maar met goede zorgen en gekookt water, was het een dag later helemaal over
quote:Nou, is dat niet wat eerder alOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Nee hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij
We zeiden niets hoor Ferb
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lenny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Ik ben HEUL voorgelicht.Op donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Hier gaat het heel goed met de poezelsZe spelen heel veel met elkaar enzo
en Sofie wast Hilde heel veel
Zo kjoet!
[..]
Nou, is dat niet wat eerder al![]()
Ik weet het niet tegenwoordig
Maar misschien is ferb wel wat minder voorgelicht
Oeh en Ferb, op welke server speel jij Wow trouwens? En ben je Horde of Alliance?
quote:wat een apart koppie, lijkt wel een perz
quote:Het klopt wel, kijk maar naar z'n beroep en sig
quote:Jeeeeeeeej voor de poezelsOp donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Hier gaat het heel goed met de poezelsZe spelen heel veel met elkaar enzo
en Sofie wast Hilde heel veel
Zo kjoet!
quote:[..]
Nou, is dat niet wat eerder al![]()
Ik weet het niet tegenwoordig
Maar misschien is ferb wel wat minder voorgelicht
quote:Oeh en Ferb, op welke server speel jij Wow trouwens? En ben je Horde of Alliance?
quote:WoWOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej voor de poezels![]()
[..]![]()
De techniekknutselclub waar ik vrijwilliger ben is voor kinders van 9-15 en daar moeten we inderdaad al bepaalde websites blokkeren, omdat ze die graag opzoeken...
[..]
quote:Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt welOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een apart koppie, lijkt wel een perz
quote:Kjoet!
quote:OMG, dan alOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej voor de poezels![]()
[..]![]()
De techniekknutselclub waar ik vrijwilliger ben is voor kinders van 9-15 en daar moeten we inderdaad al bepaalde websites blokkeren, omdat ze die graag opzoeken...
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij ons gaat het ook beter met de katten inmiddels. Ze zijn niet de beste vrienden, maar ze spelen wel samen en Amy is ook gewoon een stuk rustiger als ie in de buurt isDus is goed zo
Als ze echt vriendjes waren geworden was t leuker geweest voor hen iig, maar zo is het ook prima
[..]
Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt wel
quote:Dat komt misschien vanzelf nogOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij ons gaat het ook beter met de katten inmiddels. Ze zijn niet de beste vrienden, maar ze spelen wel samen en Amy is ook gewoon een stuk rustiger als ie in de buurt isDus is goed zo
Als ze echt vriendjes waren geworden was t leuker geweest voor hen iig, maar zo is het ook prima
[..]
Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt wel
quote:Ik maak me ook geen zorgen (meer) Amy is ook heel gemakkelijk en relaxed... Alleen blijkt dus dat dat alleen naar mensen toe geldt en niet zozeer naar andere katten. Lenny vindt helemaal alles prima, maar goed, das een doos. En hij doet tzelfde als mn vorige exotic, Jack.Op donderdag 28 oktober 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt misschien vanzelf nogSofie is gewoon een uber relaxte poezel, ik was verbaasd dat het na een dag of 3 al goed was
Maar die van jou heeft gewoon iets meer tijd nodig
en samen spelen is al super goed dan
![]()
quote:Wat lief!Op donderdag 28 oktober 2010 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen (meer) Amy is ook heel gemakkelijk en relaxed... Alleen blijkt dus dat dat alleen naar mensen toe geldt en niet zozeer naar andere katten. Lenny vindt helemaal alles prima, maar goed, das een doos. En hij doet tzelfde als mn vorige exotic, Jack.
Amy zat opgesloten in de trapkast en hij ging voor de deur zitten mauwen, zo lief. Ben er vrij zeker van dat Amy m zou laten zitten
quote:Ja... Dan alOp donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet!![]()
[..]
OMG, dan al![]()
Ach ja, ik weet ook niet hoe dat vroeger zou zijn geweest als internet toen ook al zo ingeburgerd was
En WoWEr zijn 2 kampen, Horde en Alliance. Ik speel Horde, want evil
![]()
En er zijn verschillende servers waarop je kan spelen
quote:Ik nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Dan al....
Maargoed, alsof wij op ons 14e niet heel nieuwsgierig waren naar de verdwaalde playboy die iemand van pa of broer had gejat....
Ah, de Axis dus?
Ik heb ook weer een nieuw spelletje ontdekt.... Urban Terror, soort counterstrike ofzo op de quake3-engine... draait dus op windows en linux...
quote:Lunchze!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietIk heb echt nog nooit een Playboy gezien
![]()
quote:Axis zijn de bad guys (ja, ik speel normaal meestal WOII-shooters)Axis?
Klinkt wel als iets voor jou ja
quote:Jawel. Time-management. Prioriteiten stellen.
quote:nope
quote:Nope, sorry
quote:Ja, ik mis het ook niet echtOp donderdag 28 oktober 2010 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]!
[..]
Axis zijn de bad guys (ja, ik speel normaal meestal WOII-shooters)
EN ja, ligt wel een beetje in de lijn van wat ik vaker speel ja.
[..]
Jawel. Time-management. Prioriteiten stellen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Collega net tegen een klant:
Yes i shall it try to lay it out. But my English is not very good. So maybe you don’t begrijpen.
Toen heb ik maar het gesprek overgenomen en uitgelegd dat zijn administratie nog niet klaar was en dat hij het begin volgende week kan ophalen.
quote:Wat bedoel je? Van m'n pc of van m'n char?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Collega net tegen een klant:
Yes i shall it try to lay it out. But my English is not very good. So maybe you don’t begrijpen.
Toen heb ik maar het gesprek overgenomen en uitgelegd dat zijn administratie nog niet klaar was en dat hij het begin volgende week kan ophalen.
quote:Wat Marijke zegt
quote:of van jezelfOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
How do you do and how do you do your wife
Ik ben dol op dat soort taalfouten
[..]
Wat bedoel je? Van m'n pc of van m'n char?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat dit over WoW gaat
quote:Zo had ik het nog niet eens geinterpreteerd!Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat dit over WoW gaat
quote:Zie m'n fobo, vragen zie ik wel via de PM
quote:oOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:True, trueOp donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, sorry
[..]
Ja, ik mis het ook niet echtEr is genoeg on zhe interwebs
![]()
Ik houd van bad guys
quote:[quote]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Thank your cock for the lovely dinner. Ik moet altijd heel hard lachen om dat soort taalfouten. Maar het komt niet erg professioneel over naar de klant toe. Dus toen heb ik het gesprek maar overgenomen
quote:DunglishOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie m'n fobo, vragen zie ik wel via de PM
quote:M'n pc zou ik niet weten, maar hij is al wel wat jaartjes oud. Heb 4GB werkgeheugen en heb er sinds kort een Gforce nogwattes videokaart inzitten
quote:Nice, nice.Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n pc zou ik niet weten, maar hij is al wel wat jaartjes oud. Heb 4GB werkgeheugen en heb er sinds kort een Gforce nogwattes videokaart inzittenEn ik speel een undead warlock
Maar ga nog een Tauren Druid levellen
Door de friendsbonus gaat het super hard tot 60
quote:Ehm, 29, 1m83, vrouw. Zoiets?Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunglish.
EN jouw specs, natuurlijk![]()
...
quote:He jammerOp donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor ik ga niet stalken voor je specs!
quote:cupmaatOp donderdag 28 oktober 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, 29, 1m83, vrouw. Zoiets?Of wil je m'n processorsnelheid weten?
quote:WheheheheOp donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Ferb het volgende:
Buuuh![]()
Ben m'n boot verloren nu kan ik niet emer terug naar mijn spawnpoint![]()
( Minecraft)
quote:Ergens tussen de A en de G, specifiek genoeg?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
MPG , hierbij mijn excuses over mijn misplaatste zedendelicten grap. het is niet bedoeld om je aan te vallen eerder vriendschappelijk... alleen kwam dat misplaatst over.
mijn verontschuldigingen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
MPG , hierbij mijn excuses over mijn misplaatste zedendelicten grap. het is niet bedoeld om je aan te vallen eerder vriendschappelijk... alleen kwam dat misplaatst over.
mijn verontschuldigingen.
quote:Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou wordenOp donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maargoed, alsof wij op ons 14e niet heel nieuwsgierig waren naar de verdwaalde playboy die iemand van pa of broer had gejat....
quote:hahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou worden
quote:LolOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou worden
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:OMG wat een ENORME hamburgers
quote:Ja inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG wat een ENORME hamburgers![]()
Amerikanen en hun overmatige vleesconsumptie
quote:Tripple WhopperOp donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG wat een ENORME hamburgers![]()
Amerikanen en hun overmatige vleesconsumptie
quote:Dat eet je toch niet dagelijks?
quote:Jammer hoor, lekkere hamburgers
quote:OMG, wat is zij vreselijk
quote:Nee, absoluut niet. Heel af en toe....Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet dagelijks?Dus dan mag dat wel eens
quote:Ja dat mens kan gewoon niet koken.Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammer hoor, lekkere hamburgersverpesten met schimmelkaas
quote:En wontonvellen zijn niet hetzelfde als pastadeegOp donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wat is zij vreselijk
quote:Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zijOp donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wat is zij vreselijk
quote:Zelfs ik kan beter koken dan haarOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zij![]()
quote:Hungry
quote:Maar jij kan toch goed koken?Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik kan beter koken dan haar
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef PeZu het volgende:
* PeZuis al weer terug
handig al die winkels om de hoek
quote:Jamaar, jamaar, jij KAN ook heel goed kokenOp donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik kan beter koken dan haar
quote:Behalve als die vrachtauto in alle vroegte langskomtOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben ook zo blij met mijn overburen
quote:Jawel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben ook zo blij met mijn overburen
quote:Zie hierbovenOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij KAN ook heel goed koken.
Toch?
quote:Ja dat dan weer welOp donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve als die vrachtauto in alle vroegte langskomt....
quote:Oeh vlaai?Op donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar niet super super goed ofzo
Maar ik ben wel creatief met ingrediënten enzo
Ik ben beter in dingen bakken
quote:Ik heb een C1000 als overburen
quote:Het valt wel mee denk ik, ze heeft het water nog niet laten aanbrandenOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zij![]()
quote:Dat heb ik nog nooit gedaan
quote:aan de ene kant zijn mijn buren bomen en de andere kant een stadsparkOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een C1000 als overburen![]()
En geen overburen is ook lekker
quote:Als kind heb ik een keer de aardappels laten droogkoken bij m'n omaOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het valt wel mee denk ik, ze heeft het water nog niet laten aanbranden
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan
Maar appeltaart, cake, koekjes, cakejes dat soort dingen kan ik heel goed![]()
quote:Nou ik zou zeggen proef jij maar wat zij klaarmaakt en dan vind je vast niet meevallenOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het valt wel mee denk ik, ze heeft het water nog niet laten aanbranden
quote:IK!Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
ooh ja ik heb taart gehaald![]()
wie wil er een stukje met koffie?
quote:Heerlijk!Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan de ene kant zijn mijn buren bomen en de andere kant een stadspark
quote:Joah, lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
quote:
quote:Wat voor smaak?Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
quote:jumOp donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
appel noten![]()
suikertaart hadden ze niet
quote:ja dat is ook het enige mooie aan deze wijkOp donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik heb een drukke weg en een parkeerplaats![]()
Maar daarachter zit ook een park
En mijn huis is gewoon wel heerlijk
![]()
[..]
Joah, lekkerMaar wel een klein stukje
[..]
![]()
quote:Ja als je jong bent en iets mislukt dan is dat niet zo erg.Op donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als kind heb ik een keer de aardappels laten droogkoken bij m'n oma![]()
Ik dacht dat ik de deksel wel schuin kon doen (ipv het gas lager te zetten
), maar dat kon dus niet
Ik weet nog steeds hoe dat ruikt, drooggekookte aardappels
![]()
maar toen was ik echt nog jong, onder de 14 in elk geval
quote:NIJMEGEN - Zorgverzekeraar VGZ betaalt een eerste afspraak via een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef friemelaar het volgende:
Tilburgers stelen sinterklaaskadootjes
quote:geef de taart maar aan gf, en doe mij de koffie maarOp donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
quote:JeetjeOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef friemelaar het volgende:
Tilburgers stelen sinterklaaskadootjes
quote:dat doe je vast 10000 keer beter dan ditOp donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan
Maar appeltaart, cake, koekjes, cakejes dat soort dingen kan ik heel goed![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
biw
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
mijn manager mag blijven!
quote:Ik had het gelezen jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
NIJMEGEN - Zorgverzekeraar VGZ betaalt een eerste afspraak via een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.
Onderzoek wijst uit dat mensen met een vaste relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer 'singles' te promoten.
Belangstellenden voor de aanvullende verzekering kunnen via de site van VGZ zeven dagen verbinding maken met de datingsite. Volgens een woordvoerder van VGZ kan dat zonder dat ze verplicht zijn de verzekering daadwerkelijk af te sluiten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef de taart maar aan gf, en doe mij de koffie maar
quote:nou jij nogOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
biw
quote:komt met bordje aangehold.Op donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
appel noten![]()
suikertaart hadden ze niet
quote:OMG, ze koopt alles, plempt het op elkaar en roept dan: kijk zelf gemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat doe je vast 10000 keer beter dan dit
quote:Ik had gisteren nog een heerlijke bak nespresso bij een vriendin
quote:ik drink niks anders meer
quote:Natuurlijk mag Olga blijvenOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
biw
quote:Nogal jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink niks anders meer![]()
qua koffie dan
en buiten de deur altijd bij een goede barista![]()
goede koffie is belangrijk, er zijn een hoop koffie prutsers
quote:als je gaat bestellen bestel ook de nieuwe limited, kazaar, die is erg goedOp donderdag 28 oktober 2010 14:44 schreef Solique het volgende:
Oeh nespresso, waarom zijn mijn cupjes op.
Net wel te horen gekregen dat ik sowieso tot maart nog hierzo zit.
quote:starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffieOp donderdag 28 oktober 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
En dan vragen ze vaak wel de hoofdprijs voor en bagger kopje koffie
quote:Ja erg he maar wel lachwekkend.Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, ze koopt alles, plempt het op elkaar en roept dan: kijk zelf gemaakt![]()
quote:Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollenOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffie
quote:ik had eerder nog wel eens van die cappucino's met siroop, maar heb de laatste paar keren (lang geleden) echt zo'n slappe bak gehadOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffie
quote:Ja, echt over de top AmerikaansOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja erg he maar wel lachwekkend.
quote:Sterkte 12, allemachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
als je gaat bestellen bestel ook de nieuwe limited, kazaar, die is erg goed
quote:Tot strakjes
quote:En broodjes enzoOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollen
quote:ja dat wel maar de "koffie" daar is om te jankenOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollen
quote:ja maar qua smaak is ie echt erg goed
quote:ja ice koffieOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik had eerder nog wel eens van die cappucino's met siroop, maar heb de laatste paar keren (lang geleden) echt zo'n slappe bak gehadIk vind het het geld niet meer waard
Alleen de ice coffe is super lekker
![]()
[..]
Ja, echt over de top Amerikaans
quote:De frappuccino smaakt naar snoepjesOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind cappuccino van de starbucks wel lekker
En frappuccino's(maar volgens mij heeft dat niet veel meer met koffie te maken
)
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar qua smaak is ie echt erg goed![]()
[..]
ja ice koffie
quote:niet echt nee maar goed met een berg suikers krijg je alles lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind cappuccino van de starbucks wel lekker
En frappuccino's(maar volgens mij heeft dat niet veel meer met koffie te maken
)
quote:Kan altijd eens proberen dan.Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar qua smaak is ie echt erg goed![]()
quote:wat een uitgemergeld mormel zegOp donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
oh my god zet Jack van Will and Grace een pruik op en hij lijkt dan precies op
quote:LekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb maar net een eitje gebakken deluxe met 2reepjes spek en 2reepjes kaaszout + peper ^^
Heerlijk middag eten.
quote:In de fruithapjes van Olvarit zit geen suikerOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt nee maar goed met een berg suikers krijg je alles lekker![]()
en in nederland worden we vanaf kinds aan al verslaafd gemaakt aan suiker
in een potje baby voeding zit al 5 klontjes en een danoontje is al helemaal bedroevend
quote:Ja dat komt vast omdat ze zo smerig kookt dat zij haar eigen eten niet lust
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat komt vast omdat ze zo smerig kookt dat zij haar eigen eten niet lust
quote:in bijna alles zit suikerOp donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
In de fruithapjes van Olvarit zit geen suikerwaarom ik dat weet? Omdat ik gister als laatste reddingsmiddel mijn cavia een fruithapje heb proberen te laten eten
Dat wilde ie niet, dus toen heb ik em zelf maar gegeten
Maar er zat geen suiker in volgens de verpakking
Maar inderdaad, het is verder wel dieptriest gesteld. In pastasauzen en andere mixen zit ook altijd suiker, restvlees en vetOm het zout maar te verzwijgen
Ik eet dus amper nog kruidenmixen...
quote:Ja, het is echt asociaalOp donderdag 28 oktober 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
in bijna alles zit suiker![]()
mayonaise ook, kip kerrie salade etc etc
het is echt erg hoe ze het door je strot dwingen
quote:Inderdaad jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef PeZu het volgende:
en idd zout![]()
een kruiden mix van knor bestaat uit 80% uit zout en je betaalt je scheel voor 20% kruiden, het zelfde met al die pakjes voor maaltijden
quote:Al maak ik nog wel eens de Tandoori van Knorr, want die vind ik stiekem heel lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef PeZu het volgende:
en idd zout![]()
een kruiden mix van knor bestaat uit 80% uit zout en je betaalt je scheel voor 20% kruiden, het zelfde met al die pakjes voor maaltijden
quote:80% zoutOp donderdag 28 oktober 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al maak ik nog wel eens de Tandoori van Knorr, want die vind ik stiekem heel lekker![]()
Maar daar kan ik dan drie keer van eten en gooi er veel groenten door
quote:ja het gaat weer over eten maar dan nu over de eerlijkheid ervan, dat is opzich een goed onderwerp
quote:inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
80% zout![]()
beter zelf kruiden kopen en aan de slag gaan, is nog leuker ook![]()
ooh ja voor iedereen die dit soort dingen boeiend en belangrijk vind, kijk de keuringsdienst van waarde (alles gaan kijken) en de wilde keuken , dan leer je een hele hoop over je eten en wat we voorgeschoteld krijgen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het gaat weer over eten maar dan nu over de eerlijkheid ervan, dat is opzich een goed onderwerp
quote:Dat kan natuurlijk ookOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
80% zout![]()
beter zelf kruiden kopen en aan de slag gaan, is nog leuker ook![]()
ooh ja voor iedereen die dit soort dingen boeiend en belangrijk vind, kijk de keuringsdienst van waarde (alles gaan kijken) en de wilde keuken , dan leer je een hele hoop over je eten en wat we voorgeschoteld krijgen
quote:Ja, want dat is heel goed voor ons lijfOp donderdag 28 oktober 2010 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het gaat weer over eten maar dan nu over de eerlijkheid ervan, dat is opzich een goed onderwerp
quote:surinaamse tokoOp donderdag 28 oktober 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookMaar soms is een doos best makkelijk
![]()
Maar waar zou ik bijvoorbeeld goede tandoori kruiden kunnen halen? Ik heb ze nog nooit in mijn toko gezien bijvoorbeeld
Wel tikka massala etc. Dus die heb ik ook standaard staan
quote:Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:en ik dacht dat wij onze cavia verwende........Op donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
In de fruithapjes van Olvarit zit geen suikerwaarom ik dat weet? Omdat ik gister als laatste reddingsmiddel mijn cavia een fruithapje heb proberen te laten eten
Dat wilde ie niet, dus toen heb ik em zelf maar gegeten
Maar er zat geen suiker in volgens de verpakking
Maar inderdaad, het is verder wel dieptriest gesteld. In pastasauzen en andere mixen zit ook altijd suiker, restvlees en vetOm het zout maar te verzwijgen
Ik eet dus amper nog kruidenmixen...
quote:Ja en nee, er zit gewoon van alles in wat er niet in zou hoeven zitten. En veel zaken (zoals te veel zout) zijn niet zo goed voor een mensenlijfOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met een doos (zoals kip tandoori of weet ik veel) als het lekker is prima toch?
quote:Dan ga ik eens zoeken naar een Surinaamse tokoOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
surinaamse toko![]()
of zelf maken: het is een mengeling van yoghurt, gember, knoflook, peper, komijn en Garam Masala (een Indiaas mengsel van gemalen specerijen in ieder geval bestaande uit kardemom, kruidnagel, nootmuskaat en kaneel).
quote:ja als jij 200x meer voor zout wil betalen en absoluut niet wil proeven hoe het gerecht eigelijk smaakt want de kruiden mixers van knorr die jouw Provençaalse kruiden maken zijn zelf nog nooit in de provence geweestOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met een doos (zoals kip tandoori of weet ik veel) als het lekker is prima toch?
quote:Het is vaakt te zout er zitten veel conserveringsmiddelen in.Op donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Dat was omdat ie niet meer atOp donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht dat wij onze cavia verwende........
quote:a gosOp donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was omdat ie niet meer atEn de mevrouw van de dierenarts zei dat dat nog wel eens hielp... maar helaas
quote:Maar pakjes zijn soms gewoon makkelijkOp donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als jij 200x meer voor zout wil betalen en absoluut niet wil proeven hoe het gerecht eigelijk smaakt want de kruiden mixers van knorr die jouw Provençaalse kruiden maken zijn zelf nog nooit in de provence geweest_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |