quote:ik drink niks anders meer
quote:Natuurlijk mag Olga blijvenOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
biw
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
mijn manager mag blijven!
quote:Nogal jaOp donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink niks anders meer![]()
qua koffie dan
en buiten de deur altijd bij een goede barista![]()
goede koffie is belangrijk, er zijn een hoop koffie prutsers
quote:als je gaat bestellen bestel ook de nieuwe limited, kazaar, die is erg goedOp donderdag 28 oktober 2010 14:44 schreef Solique het volgende:
Oeh nespresso, waarom zijn mijn cupjes op.
Net wel te horen gekregen dat ik sowieso tot maart nog hierzo zit.
quote:starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffieOp donderdag 28 oktober 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
En dan vragen ze vaak wel de hoofdprijs voor en bagger kopje koffie
quote:Ja erg he maar wel lachwekkend.Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, ze koopt alles, plempt het op elkaar en roept dan: kijk zelf gemaakt![]()
quote:Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollenOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffie
quote:ik had eerder nog wel eens van die cappucino's met siroop, maar heb de laatste paar keren (lang geleden) echt zo'n slappe bak gehadOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
starbucks is ook zo'n drama, een espresso daar is allen maar bitter want dat is dan hun belangrijkste kenmerk van sterke koffie
quote:Ja, echt over de top AmerikaansOp donderdag 28 oktober 2010 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja erg he maar wel lachwekkend.
quote:Sterkte 12, allemachtig.Op donderdag 28 oktober 2010 14:45 schreef PeZu het volgende:
als je gaat bestellen bestel ook de nieuwe limited, kazaar, die is erg goed
quote:Tot strakjes
quote:En broodjes enzoOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollen
quote:ja dat wel maar de "koffie" daar is om te jankenOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel lekkere kaneelrollen
quote:ja maar qua smaak is ie echt erg goed
quote:ja ice koffieOp donderdag 28 oktober 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik had eerder nog wel eens van die cappucino's met siroop, maar heb de laatste paar keren (lang geleden) echt zo'n slappe bak gehadIk vind het het geld niet meer waard
Alleen de ice coffe is super lekker
![]()
[..]
Ja, echt over de top Amerikaans
quote:De frappuccino smaakt naar snoepjesOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind cappuccino van de starbucks wel lekker
En frappuccino's(maar volgens mij heeft dat niet veel meer met koffie te maken
)
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar qua smaak is ie echt erg goed![]()
[..]
ja ice koffie
quote:niet echt nee maar goed met een berg suikers krijg je alles lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind cappuccino van de starbucks wel lekker
En frappuccino's(maar volgens mij heeft dat niet veel meer met koffie te maken
)
quote:Kan altijd eens proberen dan.Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar qua smaak is ie echt erg goed![]()
quote:wat een uitgemergeld mormel zegOp donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
oh my god zet Jack van Will and Grace een pruik op en hij lijkt dan precies op
quote:LekkerOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb maar net een eitje gebakken deluxe met 2reepjes spek en 2reepjes kaaszout + peper ^^
Heerlijk middag eten.
quote:In de fruithapjes van Olvarit zit geen suikerOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt nee maar goed met een berg suikers krijg je alles lekker![]()
en in nederland worden we vanaf kinds aan al verslaafd gemaakt aan suiker
in een potje baby voeding zit al 5 klontjes en een danoontje is al helemaal bedroevend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |