quote:Wat liefOp donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
Ik feliciteer jou!
Daar voor hoef je niet jarig te zijn hoor
quote:ja iedereen is jonger als ikOp donderdag 28 oktober 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is in augustus jarig en wel ietsjes jonger
quote:True, true.Op donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
Ik feliciteer jou!
Daar voor hoef je niet jarig te zijn hoor
quote:ja dat schijn ik naast een klootzak ook soms te zijn
quote:Je digitale leeftijd wordt inderdaad niet overtroffen
quote:sym
quote:Je hebt wel je nukken ja, maar om je daar nou een klootzak om te noemenOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat schijn ik naast een klootzak ook soms te zijn
quote:uhm dat is mjn echte leeftijdOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je digitale leeftijd wordt inderdaad niet overtroffenIn het echte leven daarentegen zijn er gelukkig gewoon mensen die ouder zijn dan jij
![]()
quote:FriemelOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym![]()
Long time no see
[..]
Morge Marijke![]()
quote:Gf
quote:Heul niet
quote:smakelijk lovelyOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er niets meer van, ik kom na de lunch wel terug![]()
quote:ik las neukenOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt wel je nukken ja, maar om je daar nou een klootzak om te noemen
quote:niet? Van wie heb jij die infoOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul nietWant jij bent geen mummy
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las neuken_!
Maar dat zijn geen nukken hoor dat ben ik
quote:marijke :wOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf![]()
Six weeks, schmiks weeks, gaat om het idee
quote:friemelOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
spannende UI heb je![]()
Zal wat worden zaterdag
quote:Goedemorgen CGM!Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk actieve forum chat
Goedemorgen lieve kscers
quote:Woah, lucky bastard
quote:Van een zeker iemand die jou gezien heeft
quote:in het echt ben ik heel lief hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheLol
Ja, maar dat vind ik nukken die bij jou horen en dat is prima, want ik heb ook zat neuken
quote:kabelOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk actieve forum chat
Goedemorgen lieve kscers
quote:
quote:De wens is de vader van de gedachte
quote:Ik ook heb ik van horen zeggen
quote:ik niet
quote:Had me aangemeld en niet verwacht iets te horen eigenlijk, maar werd gisteren gebeld. Dus nu mag ik folders rond gaan brengen. 1 keer in de week op ma of di en ik zie er helemaal niet tegenop ofzo, lijkt me best ok voor een tijdjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spannend! Heel veel succes maandag!
En een folderwijk?Hoezo dat?
quote:roddelsOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM!![]()
[..]
Woah, lucky bastard
[..]
Van een zeker iemand die jou gezien heeft
quote:beertjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
quote:Jajajaja, waar het hart van vol is... hmm?Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las neuken_!
Maar dat zijn geen nukken hoor dat ben ik
quote:* friemelaarcontroleert de kalenderOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
Het was me het ochtendje wel. Vanochtend heb ik bijna een agent(hij zoefte opeens langs) aangereden. En toen ik bijna bij kantoor was botste ik bijna op een stel bejaarden die opeens op een af andere reden op de rem stonden.
Tijdens vergadering klapte de flipover om en miste mij op een haar na en ik heb nog steeds last van mijn knie.
quote:PandaOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
Het was me het ochtendje wel. Vanochtend heb ik bijna een agent(hij zoefte opeens langs) aangereden. En toen ik bijna bij kantoor was botste ik bijna op een stel bejaarden die opeens op een af andere reden op de rem stonden.
Tijdens vergadering klapte de flipover om en miste mij op een haar na en ik heb nog steeds last van mijn knie.
quote:pff ik wens een helder hoofd plus dat alle boodschappen zijn gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
quote:Echt wel
quote:En achterklap
quote:En, hielp het?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff ik wens een helder hoofd plus dat alle boodschappen zijn gedaan
quote:ik ook niet maar met suiker vang meer vliegen dan met azijn
quote:Ik ben ook maar net wakker
quote:Goudenvingertje
quote:ik ontkenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
En achterklap
quote:Met ontkennen kom je er niet meer jongeman
quote:Werk Ftw ^_^ Ik ben blij voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had me aangemeld en niet verwacht iets te horen eigenlijk, maar werd gisteren gebeld. Dus nu mag ik folders rond gaan brengen. 1 keer in de week op ma of di en ik zie er helemaal niet tegenop ofzo, lijkt me best ok voor een tijdje
quote:ook leuk vraag me af hoe je dat fliktOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb pijn in me onderarm![]()
heb gisteren een spier verrekt toen ik de autogordels heb vervangen
quote:jij kent me niet irl
quote:
quote:Ja, maar iets met roddelsOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me niet irl![]()
[..]
quote:ik vang geen vliegenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet maar met suiker vang meer vliegen dan met azijn
quote:Een gevalletje donderdag de 28e... gelukkig is er niks gebeurd.. en hoezo last van je knie? ik heb dat niet meegekregenOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
quote:NopeOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaarcontroleert de kalender
Het is vandaag toch niet de 13e hoor
quote:Ja helaas wel nou ja de middag zal weer beter verlopen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ontkennen kom je er niet meer jongeman
quote:Begin maandag met mn normale baan, dit is voor erbij gewoon.Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Werk Ftw ^_^ Ik ben blij voor je!
quote:dan zou je dus moeten weten dat ik niet lief benOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar iets met roddelsEn achterklap
quote:wat voor baan heb jeOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begin maandag met mn normale baan, dit is voor erbij gewoon.Vind het dus wel leuk
quote:ik ben nog thuisOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
Wat ben ik blij dat ik straks naar huis ga
quote:Projectmedewerkster. Ik ga de procedures binnen een bedrijf bekijken en evt aanpassen enzo. Lijkt me heel leuk werk
quote:je mist watOp donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom denkt iedereen dat MPG jarig is? dat istie net geweest..........
quote:Eergisteren mijn knie heel hard gestoten hij is nog bont en blauw.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een gevalletje donderdag de 28e... gelukkig is er niks gebeurd.. en hoezo last van je knie? ik heb dat niet meegekregen. Je klinkt als een rampen zone!
quote:MPG is ook niet jarig, Pezu welOp donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom denkt iedereen dat MPG jarig is? dat istie net geweest..........
quote:Vliegenmoordenaar!Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vang geen vliegen![]()
ik sla ze dood
quote:Ik hoop hetOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Ja helaas wel nou ja de middag zal weer beter verlopen.
[..]
quote:Nou, onschuldig ben je volgens mij ook niet meerOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig dat wel !
Ik beken alles!
quote:Aah heerlijk mensen op de donder geven omdat het ineffecient bedacht is.Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Projectmedewerkster. Ik ga de procedures binnen een bedrijf bekijken en evt aanpassen enzo. Lijkt me heel leuk werk![]()
quote:Nee, juist wel, er wordt op een hele positieve manier over je geroddeldOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou je dus moeten weten dat ik niet lief ben
quote:Tof!Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Symphonic het volgende:
We gaan straks eens even een grot induiken.
Alleen jammer dat het zo'n roteind rijden is
quote:Dat mag mn baas doen, ik hoef ze alleen maar te bekijken enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Aah heerlijk mensen op de donder geven omdat het ineffecient bedacht is.
quote:Vergeet je butsmuts nietOp donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:ik ben wel onschuldig, ik deed niksOp donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG is ook niet jarig, Pezu wel
En hoi meneertje
[..]
Vliegenmoordenaar!![]()
[..]
Ik hoop het
[..]
Nou, onschuldig ben je volgens mij ook niet meerHelemaal als je alles bekent!
quote:een onderwatergrotOp donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:Ja ja, dat zeggen ze allemaalOp donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben wel onschuldig, ik deed niks
quote:Oh geen verbinding dan meer?Op donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eergisteren mijn knie heel hard gestoten hij is nog bont en blauw.Mijn knie is licht gekneusd zei de huisarts. En ja af en toe trek ik rampen naar mij toe.
quote:vraag maar na hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal
quote:Dan hoor ik toch heel iets anders, jij hebt heul wel wat gedaan
quote:Oh ja , dit is een procedure wat leuk! *klaar *Op donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag mn baas doen, ik hoef ze alleen maar te bekijken enzo
quote:
quote:liesOp donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, juist wel, er wordt op een hele positieve manier over je geroddeld
quote:weinigOp donderdag 28 oktober 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof er bij jou zo veel verschil in zit
quote:Jaja.... Da zeggen ze allemaal!Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben wel onschuldig, ik deed niks
quote:MPG als jij onschuldig pleit geloof ik het niet... dan ben je altijf nog schuldig wegens zedendelicten of het beramen van een zedendelict.
quote:Dat zei ik nou ook!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoor ik toch heel iets anders, jij hebt heul wel wat gedaan
quote:IK? Zedendelict? WTF?Op donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG als jij onschuldig pleit geloof ik het niet... dan ben je altijf nog schuldig wegens zedendelicten of het beramen van een zedendelict.
quote:GMTA, Liebchen, GMTA
quote:Een zedendelict?Op donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG als jij onschuldig pleit geloof ik het niet... dan ben je altijf nog schuldig wegens zedendelicten of het beramen van een zedendelict.
quote:Dat klinkt als je het zo zegt heel erg saaiOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh ja , dit is een procedure wat leuk! *klaar *? zo'n baan wil ik ook
quote:Dus
quote:je watOp donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
Jullie gaan veel te snel voor mij op mogbiel
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
IK? Zedendelict? WTF?
[..]
GMTA, Liebchen, GMTA.
quote:Mogbiel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DusMannetje, you're screwed
Bij deze veroordeel ik u tot het
etenuitdelen van verjaardagstaart vandaag
quote:mja was ik maar screwed nuOp donderdag 28 oktober 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DusMannetje, you're screwed
Bij deze veroordeel ik u tot het eten van verjaardagstaart vandaag
quote:kennelijkOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MogbielDa's nieuw en hip enzulks
quote:Een mogelijke zedendelictenaar
quote:Een mogelijkeOp donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een zedendelict?Maak jij MPG nu uit voor verkrachter/aanrander?
![]()
Want dan ben ik bij deze zijn karakter-getuige!
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja was ik maar screwed nu
Taart lust ik wel
quote:ik lig nog in bed ik zal straks taart gaan halen voor iedereen
quote:Ja, maar maar maar dat is best ehm zeg maar vergezocht en beledigend enzoOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een mogelijke zedendelictenaar![]()
[..]
Een mogelijke
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig nog in bed ik zal straks taart gaan halen voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |