quote:ik niet
quote:Had me aangemeld en niet verwacht iets te horen eigenlijk, maar werd gisteren gebeld. Dus nu mag ik folders rond gaan brengen. 1 keer in de week op ma of di en ik zie er helemaal niet tegenop ofzo, lijkt me best ok voor een tijdjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spannend! Heel veel succes maandag!
En een folderwijk?Hoezo dat?
quote:roddelsOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM!![]()
[..]
Woah, lucky bastard
[..]
Van een zeker iemand die jou gezien heeft
quote:beertjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
quote:Jajajaja, waar het hart van vol is... hmm?Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las neuken_!
Maar dat zijn geen nukken hoor dat ben ik
quote:* friemelaarcontroleert de kalenderOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
Het was me het ochtendje wel. Vanochtend heb ik bijna een agent(hij zoefte opeens langs) aangereden. En toen ik bijna bij kantoor was botste ik bijna op een stel bejaarden die opeens op een af andere reden op de rem stonden.
Tijdens vergadering klapte de flipover om en miste mij op een haar na en ik heb nog steeds last van mijn knie.
quote:PandaOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
Het was me het ochtendje wel. Vanochtend heb ik bijna een agent(hij zoefte opeens langs) aangereden. En toen ik bijna bij kantoor was botste ik bijna op een stel bejaarden die opeens op een af andere reden op de rem stonden.
Tijdens vergadering klapte de flipover om en miste mij op een haar na en ik heb nog steeds last van mijn knie.
quote:pff ik wens een helder hoofd plus dat alle boodschappen zijn gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
quote:Echt wel
quote:En achterklap
quote:En, hielp het?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff ik wens een helder hoofd plus dat alle boodschappen zijn gedaan
quote:ik ook niet maar met suiker vang meer vliegen dan met azijn
quote:Ik ben ook maar net wakker
quote:Goudenvingertje
quote:ik ontkenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
En achterklap
quote:Met ontkennen kom je er niet meer jongeman
quote:Werk Ftw ^_^ Ik ben blij voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had me aangemeld en niet verwacht iets te horen eigenlijk, maar werd gisteren gebeld. Dus nu mag ik folders rond gaan brengen. 1 keer in de week op ma of di en ik zie er helemaal niet tegenop ofzo, lijkt me best ok voor een tijdje
quote:ook leuk vraag me af hoe je dat fliktOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb pijn in me onderarm![]()
heb gisteren een spier verrekt toen ik de autogordels heb vervangen
quote:jij kent me niet irl
quote:
quote:Ja, maar iets met roddelsOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent me niet irl![]()
[..]
quote:ik vang geen vliegenOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet maar met suiker vang meer vliegen dan met azijn
quote:Een gevalletje donderdag de 28e... gelukkig is er niks gebeurd.. en hoezo last van je knie? ik heb dat niet meegekregenOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldige TT![]()
quote:NopeOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaarcontroleert de kalender
Het is vandaag toch niet de 13e hoor
quote:Ja helaas wel nou ja de middag zal weer beter verlopen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |