quote:Wat liefOp donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
Ik feliciteer jou!
Daar voor hoef je niet jarig te zijn hoor
quote:ja iedereen is jonger als ikOp donderdag 28 oktober 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is in augustus jarig en wel ietsjes jonger
quote:True, true.Op donderdag 28 oktober 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
Ik feliciteer jou!
Daar voor hoef je niet jarig te zijn hoor
quote:ja dat schijn ik naast een klootzak ook soms te zijn
quote:Je digitale leeftijd wordt inderdaad niet overtroffen
quote:sym
quote:Je hebt wel je nukken ja, maar om je daar nou een klootzak om te noemenOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat schijn ik naast een klootzak ook soms te zijn
quote:uhm dat is mjn echte leeftijdOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je digitale leeftijd wordt inderdaad niet overtroffenIn het echte leven daarentegen zijn er gelukkig gewoon mensen die ouder zijn dan jij
![]()
quote:FriemelOp donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym![]()
Long time no see
[..]
Morge Marijke![]()
quote:Gf
quote:Heul niet
quote:smakelijk lovelyOp donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er niets meer van, ik kom na de lunch wel terug![]()
quote:ik las neukenOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt wel je nukken ja, maar om je daar nou een klootzak om te noemen
quote:niet? Van wie heb jij die infoOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul nietWant jij bent geen mummy
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las neuken_!
Maar dat zijn geen nukken hoor dat ben ik
quote:marijke :wOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf![]()
Six weeks, schmiks weeks, gaat om het idee
quote:friemelOp donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
spannende UI heb je![]()
Zal wat worden zaterdag
quote:Goedemorgen CGM!Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk actieve forum chat
Goedemorgen lieve kscers
quote:Woah, lucky bastard
quote:Van een zeker iemand die jou gezien heeft
quote:in het echt ben ik heel lief hoorOp donderdag 28 oktober 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheLol
Ja, maar dat vind ik nukken die bij jou horen en dat is prima, want ik heb ook zat neuken
quote:kabelOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk actieve forum chat
Goedemorgen lieve kscers
quote:
quote:De wens is de vader van de gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |