quote:komt omdat ik er vaak maanden achtereen niet benOp donderdag 28 oktober 2010 02:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het valt nog mee voor je pezu

quote:ik af een toe een dag nietOp donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt omdat ik er vaak maanden achtereen niet ben

quote:wat is er nu dan in lama's op driewielers naam op

quote:ik heb er gemiddeld veel minderOp donderdag 28 oktober 2010 02:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt omdat ik er vaak maanden achtereen niet ben

quote:op de duitse rtl's is nog genoegOp donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er nu dan in lama's op driewielers naam op

quote:Symphonic aantal posts: 32476 (gemiddeld 56 per dag)Op donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er gemiddeld veel minder

quote:keine anhung mein freundOp donderdag 28 oktober 2010 02:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er gemiddeld veel minder
quote:duitsOp donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de duitse rtl's is nog genoeg

quote:en de engelse zenders heb ik ook nogOp donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
keine anhung mein freund
[..]
duits

quote:usenetOp donderdag 28 oktober 2010 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de engelse zenders heb ik ook nog

quote:bye bye

quote:over 11 jaar klopt het welOp donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Symphonic aantal posts: 32476 (gemiddeld 56 per dag)
dat klopt dus niet

quote:Ik heb er nog 2Op donderdag 28 oktober 2010 06:52 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Laatste werkdag van de week alweer.

quote:Succes.

quote:AlweerOp donderdag 28 oktober 2010 02:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zojuist de top 500 weer binnen gekomen

quote:Mogguh Lovely

quote:pics or it did'nt happenOp donderdag 28 oktober 2010 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi!
Mijn stem is echt brak sinds mijn Kuipbezoek gisteren!
WTF ik sta met foto en al op Feyenoord.nl

quote:Heb je eindelijk een keer kunnen juichen.Op donderdag 28 oktober 2010 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi!

quote:niceOp donderdag 28 oktober 2010 08:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi!

quote:ook nu. Ik zat orgineel in F maar vroeger had ik seizoenskaart E dus was over hekkie gesprongenOp donderdag 28 oktober 2010 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nice
ik zat trouwens in vak G..
Zitten normaal gesproken de uit supporters niet boven dat vak??

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook nu. Ik zat orgineel in F maar vroeger had ik seizoenskaart E dus was over hekkie gesprongen
Toek online met kleine foto

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Weer fijn pauze en vandaag maar tot 3 uur

quote:Ik ben er ook nog nooit geweest. Het ziet er wel altijd heel groots en mooi uitOp donderdag 28 oktober 2010 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ooit bij Holiday On Ice geweest? Werd gister gevraagd om mee te gaan maar heb er niet echt een idee bij. Is het suit up? Of is het allemaal niet zo chique?

quote:Ik denk dat het meer iets is voor vrouwen maar ik heb er mijn plannen voor vanavond maar aan de kant geschoven (zou eigenlijk gaan karten). Alleen nu nog de vraag wat de dress-code is natuurlijk. Geen zin om over of under dressed aan te komen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest. Het ziet er wel altijd heel groots en mooi uit

quote:kijk eens op de site of google op afbeeldingen dan zie je misschien vanzelf wel of er iets van een dresscode isOp donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is voor vrouwen maar ik heb er mijn plannen voor vanavond maar aan de kant geschoven (zou eigenlijk gaan karten). Alleen nu nog de vraag wat de dress-code is natuurlijk. Geen zin om over of under dressed aan te komen.

quote:verbeterdOp donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef Trevland het volgende:
Weer fijn pauze en vandaagmaar tot 3 uur22:30 uur![]()

quote:karten afzeggen voor ijsdansenOp donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is voor vrouwen maar ik heb er mijn plannen voor vanavond maar aan de kant geschoven (zou eigenlijk gaan karten). Alleen nu nog de vraag wat de dress-code is natuurlijk. Geen zin om over of under dressed aan te komen.

quote:Ik zou het wel kunnen doen omdsat ik ietsjes vaak kartOp donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
karten afzeggen voor ijsdansen
probleem is alleen dat ik niet mag karten
Maaruh LL was het jou om mijn foto te doen?

quote:Karten zit op 3 minuten fietsen. Geen ramp om een keer over te slaan.Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
karten afzeggen voor ijsdansen
probleem is alleen dat ik niet mag karten

quote:Kon in eerste instantie zo snel niets vinden maar nu dan toch op eigen site:Op donderdag 28 oktober 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk eens op de site of google op afbeeldingen dan zie je misschien vanzelf wel of er iets van een dresscode is
mailen kan natuurlijk ook

quote:8:30 uur, zoals elke dag eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat begin/ben je begonnen dan?

quote:Dat zijn lange dagenOp donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
8:30 uur, zoals elke dag eigenlijk.
en meestal moet / ga ik door tot ongeveer 22:30 afhankelijk van de cursussen die ik 's avonds moet geven.
Wel pak ik een pauze tussendoor met na 't avondeten even een half uurtje

quote:wat een rare uren..Op donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
8:30 uur, zoals elke dag eigenlijk.
en meestal moet / ga ik door tot ongeveer 22:30 afhankelijk van de cursussen die ik 's avonds moet geven.
Wel pak ik een pauze tussendoor met na 't avondeten even een half uurtje

quote:De vloek van de kleine ondernemer moet je maar denken.
quote:2 geheel verschillende zaken,Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat een rare uren..
wat voor werk doe je dan??

quote:Dat red jij welOp donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu het alleen nog tot dan volhouden![]()
quote:Ik heb jou al heul een paar keer gezien toch op foto's die muck plaatste (iets met starbucks)Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb jou al heul een paar keer gezien toch op foto's die muck plaatste (iets met starbucks)
En je hebt een fobo ...nee wou zeggen jij hebt allang foto's gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Ik toonde interesse, ik kan daar ook mee stoppen hoorOp donderdag 28 oktober 2010 10:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee wou zeggen jij hebt allang foto's gezien

quote:danke

quote:Nou vooruit dan maar, tis je vergevenOp donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
LL is heul geen jongen!
Hoi MPG goed geslapen
sorry LL
quote:Idd ja...Op donderdag 28 oktober 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Ik mis de poesjes in de TT

quote:Goed, veel te laat naar bed gisteren, dus nog niet helemaal wakker, maar wel heel goedOp donderdag 28 oktober 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, tis je vergeven
[..]
Idd ja...
Hoi Janies, hoe gaat het bij jou?

quote:Hoi Lovelylady, lekkere zoenert
quote:ToekOp donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
LL is heul geen jongen!
Hoi MPG goed geslapen
sorry LL
quote:Hoi JaniesOp donderdag 28 oktober 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Ik mis de poesjes in de TT

quote:Zie je, er ontbreekt gewoon ietsOp donderdag 28 oktober 2010 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Lovelylady, lekkere zoenert![]()
[..]
Toek![]()
Das waar.
Prima geslapen, alleen veel te kort.
[..]
Hoi Janies
Mart mist ze ook al!

quote:

quote:Liebchen!

quote:laat dat goede maar weg

quote:Liebchen
quote:He Janies!
quote:Dat ben ik wel een beetje met je eens

quote:pijn ! Leuk kado van mezelf!Op donderdag 28 oktober 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHeb jij een beetje geslapen?
[..]
He Janies!![]()
Het gaat wel, hoe is het bij jou dan?
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eensMaar wat is er aan de hand mop, je lijf?

quote:Bluh
quote:Dat is fijnOp donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Met mij goed. Eigenlijk was t dat welGewoon heel goed

quote:Een beetje jaOp donderdag 28 oktober 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHeb jij een beetje geslapen?

quote:Wie is er jarig? WAAA Gefeliciteerd dan maar PezuOp donderdag 28 oktober 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bluh
En gefeliciteerd he lieverd!Ik zag net je birsdee topic
[..]
quote:MaandagDat is fijnWanneer start je met je werk enzo, weet je dat al?

quote:ja jij ookOp donderdag 28 oktober 2010 11:30 schreef MPG het volgende:
PeZu, van harte gefeliciteerd met je 197e verjaardag

quote:Ja dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 11:30 schreef MPG het volgende:
PeZu, van harte gefeliciteerd met je 197e verjaardag

quote:iddOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1176871/bab9c138/didgeridoo.html
Ehhhh

quote:kloptOp donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een wonderlijke dieren zijn er toch ook...

quote:Ik ook

quote:ja toch

quote:

quote:Hij is in augustus jarig en wel ietsjes jonger

quote:Een beetje
quote:Spannend! Heel veel succes maandag!Op donderdag 28 oktober 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie is er jarig? WAAA Gefeliciteerd dan maar Pezu
[..]
MaandagVind het wel spannend hoor, kom binnen in het bedrijf en moet meteen aan de gang. Dus ben heel erg benieuwd. Gelukkig leek mn baas wel vriendelijk en geduldig en denk dat ie me wel aan de hand zal nemen eerste dagen.
En ik heb een folderwijk
quote:Goedemorgen Sym

quote:nee

quote:Wat snap je niet?Op donderdag 28 oktober 2010 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er niets meer van, ik kom na de lunch wel terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |