quote:Tripple WhopperOp donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG wat een ENORME hamburgers![]()
Amerikanen en hun overmatige vleesconsumptie
quote:Dat eet je toch niet dagelijks?
quote:Jammer hoor, lekkere hamburgers
quote:OMG, wat is zij vreselijk
quote:Nee, absoluut niet. Heel af en toe....Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet dagelijks?Dus dan mag dat wel eens
quote:Ja dat mens kan gewoon niet koken.Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jammer hoor, lekkere hamburgersverpesten met schimmelkaas
quote:En wontonvellen zijn niet hetzelfde als pastadeegOp donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wat is zij vreselijk
quote:Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zijOp donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wat is zij vreselijk
quote:Zelfs ik kan beter koken dan haarOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zij![]()
quote:Hungry
quote:Maar jij kan toch goed koken?Op donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik kan beter koken dan haar
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef PeZu het volgende:
* PeZuis al weer terug
handig al die winkels om de hoek
quote:Jamaar, jamaar, jij KAN ook heel goed kokenOp donderdag 28 oktober 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ik kan beter koken dan haar
quote:Behalve als die vrachtauto in alle vroegte langskomtOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben ook zo blij met mijn overburen
quote:Jawel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben ook zo blij met mijn overburen
quote:Zie hierbovenOp donderdag 28 oktober 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij KAN ook heel goed koken.
Toch?
quote:Ja dat dan weer welOp donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve als die vrachtauto in alle vroegte langskomt....
quote:Oeh vlaai?Op donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelMaar niet super super goed ofzo
Maar ik ben wel creatief met ingrediënten enzo
Ik ben beter in dingen bakken
quote:Ik heb een C1000 als overburen
quote:Het valt wel mee denk ik, ze heeft het water nog niet laten aanbrandenOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he zelfs de kat van de buren kan beter koken dan zij![]()
quote:Dat heb ik nog nooit gedaan
quote:aan de ene kant zijn mijn buren bomen en de andere kant een stadsparkOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een C1000 als overburen![]()
En geen overburen is ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |