quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheJa, was het maar kut, dan had je nog wat
![]()
Dat had ik nou ook gehoord
quote:Ik ben zaterdag in Amersfoort, kom ik dan wel een stukje halenOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig nog in bed ik zal straks taart gaan halen voor iedereen
quote:ja als het dat was dan was het heerlijkOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheJa, was het maar kut, dan had je nog wat
![]()
Dat had ik nou ook gehoord
quote:Ik weet het
quote:Kruisbessenvlaai.
quote:Hoer A voor PezuOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gefeliciteerd Pezu. Hieperdepiep Hoera in de Gloria.
quote:Cake aan taart voeren, is dat kannibalistisch?Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetHad zondag nog chocoladehazelnootcakejes voor suikertaartje gebakken
quote:Kersenvlaai
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetHad zondag nog chocoladehazelnootcakejes voor suikertaartje gebakken
quote:Ik denk hetOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
Is dat de pompjuffrouw van gisteravond?
quote:Nee, want chocoladecake en suikertaart zijn geen familieOp donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Cake aan taart voeren, is dat kannibalistisch?
quote:heeft mijn kusje geholpen?.O+Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Gefeliciteerd Pezu. Hieperdepiep Hoera in de Gloria.
quote:Ik moet de procedures zoals die uitgevoerd worden vergelijken met hoe ze op papier staan en evt veranderingen aanbrengen. Ik hoef gelukkig niet mensen op hun kop te geven als ze het niet goed doenOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Weet ik veel! , dan moet je meer vertellen. tuurlijk komt er meer bij kijken.
het is bvb zeggen van ja de bakker bakt! ja maar hij maakt ook lekkere cupcakes en cake! en croissants en andere smaakjes brood.
quote:terechte klacht!Op donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
Willen jullie trouwens in het vervolg niet meer zo snel postenIk moet tenslotte
af en toe net doen alsof ik werk. werken. En dan ben ik dus even niet op Fok en dan roetsj weer tig posts![]()
quote:Ja en haar naam is GloriaOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
quote:heb ik al gedaan
quote:er was geen pomp mokkel om mee te muilenOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoer A voor Pezu?
quote:Dank u wel meneer
quote:Je moet hem ophalen, bij PeZu.Op donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lekker, hoelaat breng je die langs?
quote:idd hij blijft gewoon doorgaan op dezelfde pagina als je zelf niet ververst of postOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef friemelaar het volgende:
wtf,
Ik zat pas op pagina 11 terwijl de instelling 25 posts per pagina is
Blijkt de paginering niet helemaal jofel te lopen![]()
Jah, dan wacht je tot je een ons weegt
quote:Niet mijn UI aangepast en de meet-tekst teruggezet, want die is verdwenen
quote:Kortom een betweter aangesteld door mr de baas. en als het zoals het nu loopt beter gaatOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet de procedures zoals die uitgevoerd worden vergelijken met hoe ze op papier staan en evt veranderingen aanbrengen. Ik hoef gelukkig niet mensen op hun kop te geven als ze het niet goed doen
quote:Dan duikt hij In de gloria
quote:er is wel meer niet meer goed in de OPOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn UI aangepast en de meet-tekst teruggezet, want die is verdwenen
quote:Ik copy paste ook maar van de wikiOp donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is wel meer niet meer goed in de OP
quote:de deur gaat allen open voor tieten hier
quote:d'r loopt een streepje doorOp donderdag 28 oktober 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is wel meer niet meer goed in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Wij zeggen toch ook niet dat het aan jou ligt?Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik copy paste ook maar van de wiki
quote:HoiOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
de deur gaat allen open voor tieten hier
quote:ligt ook niet aan jouOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik copy paste ook maar van de wiki
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zeggen toch ook niet dat het aan jou ligt?
quote:
quote:
quote:smakelijk marijke ik zal je ui dadelijk wel veranderen in de OP
quote:Ik heb geen idee hoe het gaat, ben er nog niet begonnenOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kortom een betweter aangesteld door mr de baas. en als het zoals het nu loopt beter gaat?
word dat dan doorgezet? of juist niet
quote:smakelijk kabelOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ok ok , lieve kinders van de ksc, ik ga eten en koffie drinken
quote:ik gok maar watOp donderdag 28 oktober 2010 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het gaat, ben er nog niet begonnenMaar ik heb zelf de hoop dat ik kan praten met de mensen en kan uitleggen waarom iets wel of juist beter niet veranderd zou moeten worden.
quote:dan eet ik jouw stuk wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |