quote:zullen wij dan muilenOp donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan had ze iemand anders gevonden om mee te pompen. Tja Pezu dan moet je maar eerder zijn when you snooze you lose![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
Collega in de kantine net. He bah tomatensoep met pasta wie doet er nou chocopasta in de tomatensoep dat is toch helemaal niet lekker.
quote:Oke
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
Collega in de kantine net. He bah tomatensoep met pasta wie doet er nou chocopasta in de tomatensoep dat is toch helemaal niet lekker.
quote:Dat is wel heel erg FTW jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Appeltaart vers door Muck of MamaMuck gebakken!
quote:ferb
quote:lovely
quote:De fregglegrot!Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaan we zo bekijken
quote:Ik wilde juist uit bed, anders was mijn dag verpauperdOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef PeZu het volgende:
Mijn bed ligt zo heerlijk
Daarom baal ik dat ik er zo uit moet
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:ja maar ik ben pezu en als ik slaap droom ik over slapenOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik wilde juist uit bed, anders was mijn dag verpauperd
quote:buiten de spierpijn in me arm wel goed
quote:
quote:minder rukkenOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten de spierpijn in me arm wel goed
quote:Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:Met mevrouw storthoop
quote:mensen nog wel?Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:mensen nog welOp donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heeft ie mensen voor, dus daar ligt het niet aan
quote:Hij is niet voor niets de batskoning
quote:
quote:ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzoOp donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij
We zeiden niets hoor Ferb
quote:Lenny?Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny had trouwens een ontstoken oogje, maar met goede zorgen en gekookt water, was het een dag later helemaal over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Liever nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzo
quote:batskoningOp donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets de batskoning
quote:Dat klopt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik nog wel eens.. maar tegenwoordig weet je op je 10e toch wel hoe en wat enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ohnoes!Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mevrouw storthoopIk was als kind helemaal in de war een keer. Want mevrouw storthoop werd van de ene kant naar de andere kant van de tuin verplaatst en toen was ze geen mevrouw maar meneer meer
Ik snapte er niets van
quote:Gelukkig!Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny had trouwens een ontstoken oogje, maar met goede zorgen en gekookt water, was het een dag later helemaal over
quote:Nou, is dat niet wat eerder alOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Nee hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn kinderen bij
We zeiden niets hoor Ferb
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lenny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Ik ben HEUL voorgelicht.Op donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Hier gaat het heel goed met de poezelsZe spelen heel veel met elkaar enzo
en Sofie wast Hilde heel veel
Zo kjoet!
[..]
Nou, is dat niet wat eerder al![]()
Ik weet het niet tegenwoordig
Maar misschien is ferb wel wat minder voorgelicht
Oeh en Ferb, op welke server speel jij Wow trouwens? En ben je Horde of Alliance?
quote:wat een apart koppie, lijkt wel een perz
quote:Het klopt wel, kijk maar naar z'n beroep en sig
quote:Jeeeeeeeej voor de poezelsOp donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Hier gaat het heel goed met de poezelsZe spelen heel veel met elkaar enzo
en Sofie wast Hilde heel veel
Zo kjoet!
quote:[..]
Nou, is dat niet wat eerder al![]()
Ik weet het niet tegenwoordig
Maar misschien is ferb wel wat minder voorgelicht
quote:Oeh en Ferb, op welke server speel jij Wow trouwens? En ben je Horde of Alliance?
quote:WoWOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej voor de poezels![]()
[..]![]()
De techniekknutselclub waar ik vrijwilliger ben is voor kinders van 9-15 en daar moeten we inderdaad al bepaalde websites blokkeren, omdat ze die graag opzoeken...
[..]
quote:Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt welOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een apart koppie, lijkt wel een perz
quote:Kjoet!
quote:OMG, dan alOp donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej voor de poezels![]()
[..]![]()
De techniekknutselclub waar ik vrijwilliger ben is voor kinders van 9-15 en daar moeten we inderdaad al bepaalde websites blokkeren, omdat ze die graag opzoeken...
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij ons gaat het ook beter met de katten inmiddels. Ze zijn niet de beste vrienden, maar ze spelen wel samen en Amy is ook gewoon een stuk rustiger als ie in de buurt isDus is goed zo
Als ze echt vriendjes waren geworden was t leuker geweest voor hen iig, maar zo is het ook prima
[..]
Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt wel
quote:Dat komt misschien vanzelf nogOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij ons gaat het ook beter met de katten inmiddels. Ze zijn niet de beste vrienden, maar ze spelen wel samen en Amy is ook gewoon een stuk rustiger als ie in de buurt isDus is goed zo
Als ze echt vriendjes waren geworden was t leuker geweest voor hen iig, maar zo is het ook prima
[..]
Het is een exotic, das een kortharige pers, dus klopt wel
quote:Ik maak me ook geen zorgen (meer) Amy is ook heel gemakkelijk en relaxed... Alleen blijkt dus dat dat alleen naar mensen toe geldt en niet zozeer naar andere katten. Lenny vindt helemaal alles prima, maar goed, das een doos. En hij doet tzelfde als mn vorige exotic, Jack.Op donderdag 28 oktober 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt misschien vanzelf nogSofie is gewoon een uber relaxte poezel, ik was verbaasd dat het na een dag of 3 al goed was
Maar die van jou heeft gewoon iets meer tijd nodig
en samen spelen is al super goed dan
![]()
quote:Wat lief!Op donderdag 28 oktober 2010 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen (meer) Amy is ook heel gemakkelijk en relaxed... Alleen blijkt dus dat dat alleen naar mensen toe geldt en niet zozeer naar andere katten. Lenny vindt helemaal alles prima, maar goed, das een doos. En hij doet tzelfde als mn vorige exotic, Jack.
Amy zat opgesloten in de trapkast en hij ging voor de deur zitten mauwen, zo lief. Ben er vrij zeker van dat Amy m zou laten zitten
quote:Ja... Dan alOp donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet!![]()
[..]
OMG, dan al![]()
Ach ja, ik weet ook niet hoe dat vroeger zou zijn geweest als internet toen ook al zo ingeburgerd was
En WoWEr zijn 2 kampen, Horde en Alliance. Ik speel Horde, want evil
![]()
En er zijn verschillende servers waarop je kan spelen
quote:Ik nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Dan al....
Maargoed, alsof wij op ons 14e niet heel nieuwsgierig waren naar de verdwaalde playboy die iemand van pa of broer had gejat....
Ah, de Axis dus?
Ik heb ook weer een nieuw spelletje ontdekt.... Urban Terror, soort counterstrike ofzo op de quake3-engine... draait dus op windows en linux...
quote:Lunchze!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietIk heb echt nog nooit een Playboy gezien
![]()
quote:Axis zijn de bad guys (ja, ik speel normaal meestal WOII-shooters)Axis?
Klinkt wel als iets voor jou ja
quote:Jawel. Time-management. Prioriteiten stellen.
quote:nope
quote:Nope, sorry
quote:Ja, ik mis het ook niet echtOp donderdag 28 oktober 2010 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]!
[..]
Axis zijn de bad guys (ja, ik speel normaal meestal WOII-shooters)
EN ja, ligt wel een beetje in de lijn van wat ik vaker speel ja.
[..]
Jawel. Time-management. Prioriteiten stellen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Collega net tegen een klant:
Yes i shall it try to lay it out. But my English is not very good. So maybe you don’t begrijpen.
Toen heb ik maar het gesprek overgenomen en uitgelegd dat zijn administratie nog niet klaar was en dat hij het begin volgende week kan ophalen.
quote:Wat bedoel je? Van m'n pc of van m'n char?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Collega net tegen een klant:
Yes i shall it try to lay it out. But my English is not very good. So maybe you don’t begrijpen.
Toen heb ik maar het gesprek overgenomen en uitgelegd dat zijn administratie nog niet klaar was en dat hij het begin volgende week kan ophalen.
quote:Wat Marijke zegt
quote:of van jezelfOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
How do you do and how do you do your wife
Ik ben dol op dat soort taalfouten
[..]
Wat bedoel je? Van m'n pc of van m'n char?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat dit over WoW gaat
quote:Zo had ik het nog niet eens geinterpreteerd!Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat dit over WoW gaat
quote:Zie m'n fobo, vragen zie ik wel via de PM
quote:oOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:True, trueOp donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, sorry
[..]
Ja, ik mis het ook niet echtEr is genoeg on zhe interwebs
![]()
Ik houd van bad guys
quote:[quote]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Thank your cock for the lovely dinner. Ik moet altijd heel hard lachen om dat soort taalfouten. Maar het komt niet erg professioneel over naar de klant toe. Dus toen heb ik het gesprek maar overgenomen
quote:DunglishOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie m'n fobo, vragen zie ik wel via de PM
quote:M'n pc zou ik niet weten, maar hij is al wel wat jaartjes oud. Heb 4GB werkgeheugen en heb er sinds kort een Gforce nogwattes videokaart inzitten
quote:Nice, nice.Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n pc zou ik niet weten, maar hij is al wel wat jaartjes oud. Heb 4GB werkgeheugen en heb er sinds kort een Gforce nogwattes videokaart inzittenEn ik speel een undead warlock
Maar ga nog een Tauren Druid levellen
Door de friendsbonus gaat het super hard tot 60
quote:Ehm, 29, 1m83, vrouw. Zoiets?Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dunglish.
EN jouw specs, natuurlijk![]()
...
quote:He jammerOp donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor ik ga niet stalken voor je specs!
quote:cupmaatOp donderdag 28 oktober 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, 29, 1m83, vrouw. Zoiets?Of wil je m'n processorsnelheid weten?
quote:WheheheheOp donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Ferb het volgende:
Buuuh![]()
Ben m'n boot verloren nu kan ik niet emer terug naar mijn spawnpoint![]()
( Minecraft)
quote:Ergens tussen de A en de G, specifiek genoeg?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
MPG , hierbij mijn excuses over mijn misplaatste zedendelicten grap. het is niet bedoeld om je aan te vallen eerder vriendschappelijk... alleen kwam dat misplaatst over.
mijn verontschuldigingen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef cablegunmaster het volgende:
MPG , hierbij mijn excuses over mijn misplaatste zedendelicten grap. het is niet bedoeld om je aan te vallen eerder vriendschappelijk... alleen kwam dat misplaatst over.
mijn verontschuldigingen.
quote:Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou wordenOp donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maargoed, alsof wij op ons 14e niet heel nieuwsgierig waren naar de verdwaalde playboy die iemand van pa of broer had gejat....
quote:hahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou worden
quote:LolOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zei op m'n 10e al dat ik niet wist hoe het heette, maar wel dat het beslist later m'n hobby zou worden
quote:WheheheOp donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:OMG wat een ENORME hamburgers
quote:Ja inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG wat een ENORME hamburgers![]()
Amerikanen en hun overmatige vleesconsumptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |