quote:Met een gitaarspelende (rock)chick is in mijn ogen anders ook helemaal niks mis hoor!Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef Telecaster het volgende:
Een bassende rockchick kan nog, maar een gitaarspelende rockchick: neen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef guitarist het volgende:
Een keer geoefend en meteen opgenomen!!! Goed hè? Ik speel nog maar 5 maanden piano maar ik vind dat ik het heel goed doe!
New video: Queens of THE Stone Age - Go With Flow Piano Cover!
quote:Je wilt gewoon dat we allemaal je iPad zien!
quote:Not even in a million years!Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu Guns 'n Roses moet gaan spelen!
quote:
quote:Of iets van Queen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu Guns 'n Roses moet gaan spelen!
quote:Dan is het nog zwaar hoor, 3 minuten hetzelfde...Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxed ook, airtunes via de iPad?
[pianoles]
Het is trouwens minder zwaar als je de beweging alleen uit je vinger haalt
[/pianoles]
quote:CoolOp woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff de hartslag constant gemaakt nu is die wat beter
quote:Klinkt wel tof maar ik vind het ene beetje standaard.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=9807861
Poging tot een intro, nog niet erg strak ingespeeld/gemixt, maar het idee is er.
Iemand tips?
quote:Op het eerste stukje zou The Edge trots zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef KaMo het volgende:
Ik houd dan ook wel erg van standaard muziek![]()
Ik ben de enige van mijn hele vriendengroep die destine en makebelieve niet om te kotsen vinden
quote:Haha, The Edge is ook eigenlijk mijn vader, maar ik mag nooit aan zijn effecten komenOp woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op het eerste stukje zou The Edge trots zijn.(mits uberveel delay)
Verder inderdaad een beetje standaard, en ik zou eerder met drum en bas bijvallen; die losse riff halverwege haalt een beetje de vaart eruit.
quote:Hmja, ik zou hem maar een keer echt helemaal los doen, Dat tweede rondje kun je misschien met een hoge basnoot achtsten erbij spelen, dan gaat 'ie vast al een beetje lopen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha, The Edge is ook eigenlijk mijn vader, maar ik mag nooit aan zijn effecten komen![]()
En die losse riff vind het juist het tofste zelf
quote:Dat tweede 'rondje' zit er toch bas/2e gitaar bij?Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, ik zou hem maar een keer echt helemaal los doen, Dat tweede rondje kun je misschien met een hoge basnoot achtsten erbij spelen, dan gaat 'ie vast al een beetje lopen.
quote:Best. Cover. Ever.
quote:Braddie 17.22!Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef guitarist het volgende:
Een keer geoefend en meteen opgenomen!!! Goed hè? Ik speel nog maar 5 maanden piano maar ik vind dat ik het heel goed doe!
New video: Queens of THE Stone Age - Go With Flow Piano Cover!
quote:Mwoa, ik ken er een paar die het wel aardig kunnen hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef Steamydeluxx het volgende:
Chicks kunnen nou eenmaal niet gitaren. Period.
quote:
quote:Haha je hebt gelijk hoor. Ik klier maar wat. Maar je moet toegeven dat er nou eenmaal niet heel vveel muzikaal vernieuwende en originele gitaristes zijn. Er was halverwege de 90s ook altijd zo een poppunkbandje met alleen dames, lunachicks heette dat. Qua gitaarspel niet vernieuwend maar wel gewoon keihard raggen en mooie chicks, ook iets waard! Rock out with them tits out. Hole en betty blowtorch idem dito. Kaki king is natuurlijk wel onwijs muzikaal en heftig virtuoos..Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, ik ken er een paar die het wel aardig kunnen hoor.
quote:Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschotenOp woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
Maak er een punknummer van. Heb je geen symfonische tussenstukken nodig
quote:toonhoogte is overrated als het maar hard isOp donderdag 28 oktober 2010 08:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschoten.
quote:Stem niet, denk zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 08:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschoten.
quote:Wat is er mis met alternate picking?Op donderdag 28 oktober 2010 11:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Stem niet, denk zelf.![]()
Maar als je toch 's een uitdaging zoekt, probeer maar eens tien gemiddelde Ramonesnummers in Johnny Ramonetempo achter elkaar te spelen met enkel downstrokes (zoals het hoort!). De meeste gitaristen die ik ken voelen hun rechterarm (mist rechtshandig, uiteraard) dan al aardig...
quote:Dat klinkt anders.Op donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat is er mis met alternate picking?
quote:Klinkt inderdaad heel anders. Aggressiever, chunkier. Zoek maar op de grote discussie over hoe Master of Puppets gespeeld 'moet' worden. Zelf geef ik ook de voorkeur aan alleen downstrokes bij dat soort muziek.Op donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat is er mis met alternate picking?
quote:Ja, maar is zo goed als niet te doen als je meer dan 1 snaar wil!Op donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef DrD00m het volgende:
alternate picking met palm-muten gaat juist veel sneller dan enkel met downstrokes
quote:ik zal vanavond wat opnemen met palmuted alternate akkoorden vs downstrokedOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, maar is zo goed als niet te doen als je meer dan 1 snaar wil!
En aangezien normaliter enkel alternate doe, ben ik niet zo snel in enkel downstrokes
quote:Welke sound wel?Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef KaMo het volgende:
Ach, mijn doel is ook totaal niet de Ramonessound
quote:Verschilt
quote:Dat gevoel heb ik altijd bij jongens die HIM luisterenOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
Vrouwen die elektrisch gitaar spelen...Daar krijg ik een beetje hetzelfde gevoel bij als vrouwen die cabaretier, schrijver of chauffeur zijn.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik altijd bij jongens die HIM luisteren
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
Vrouwen die elektrisch gitaar spelen...Daar krijg ik een beetje hetzelfde gevoel bij als vrouwen die cabaretier, schrijver of chauffeur zijn.![]()
quote:Maar hij heeft wel een punt.Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef DrD00m het volgende:
[..]
quote:Neehoor. Ik zie liever een leuke dame op een electrische gitaar spelen dan een zweterige dikke gozert met puisten.
quote:Adobe Audition, Cool Edit Pro 2 enzoOp donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
even vraagje, wat is een goed programma om elektrische gitaar op te nemen vanaf je versterker?
Ik heb mijn versterker aangesloten op mijn pc, via de phones uitgang, (want meer zit niet op deze versterker) en de gitaar natuurlijk op de input van de versterker.
Ik kan nu opnemen, werkt prima ook met alle effecten erbij, maar ik hoor zelf dus niets terwijl ik speel, wat best lastig spelen is.
Ik zoek dus een programma wat je laat opnemen, maar waarbij je tijdens het opnemen ook een playback hebt, dus dat je hoort wat je opneemt.
quote:Hij ook. Dat zegt hij ook helemaal niet?Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Neehoor. Ik zie liever een leuke dame op een electrische gitaar spelen dan een zweterige dikke gozert met puisten.
quote:ga eens kijken of die programma's iets zijn, en anders is dat misschien een leuke optie... maar het is voor de fun, ik speel nog veel te beroerd om het met iemand te durven delenOp donderdag 28 oktober 2010 14:57 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Adobe Audition, Cool Edit Pro 2 enzo
Je kan ook een eenvoudige microfoon kopen en een 2-sporen PA en dat vanuit de rec-out doorlussen naar je pc. Ben je misschien 30 euro voor kwijt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef DrD00m het volgende:
[..]
quote:
quote:Voel je niet teveel aangesproken, ik provoceer graag een beetje
quote:
quote:Ja, maar daar ligt dan ook de hele zeldzaamheid.....Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Neehoor. Ik zie liever een leuke dame op een electrische gitaar spelen dan een zweterige dikke gozert met puisten.
quote:Lemmy speelt slagbas.Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
plus daarbij zie ik liever Lemmy stoer op een gitaar raggen dan een random leuke dame die wat snaartjes aait..![]()
quote:te laat...Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
you get my point.....
en meiden met een basgitaar, laten we die doos van pandora maar niet opentrekken.....
quote:Mijn definitieve nominatie voor De Ultieme Rockchick:Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
you get my point.....
en meiden met een basgitaar, laten we die doos van pandora maar niet opentrekken.....
quote:Dat valt wel mee hoor. er zijn zelfs hele bands met alleen maar leuke dames.Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ja, maar daar ligt dan ook de hele zeldzaamheid.....
quote:Ik weet het niet hoor maar volgens mij heb ik Lemmy nog nooit op een gitaar zien raggen.plus daarbij zie ik liever Lemmy stoer op een gitaar raggen dan een random leuke dame die wat snaartjes aait..![]()
quote:Wie zijn dat?? (die rechterOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. er zijn zelfs hele bands met alleen maar leuke dames.
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Ik weet het niet hoor maar volgens mij heb ik Lemmy nog nooit op een gitaar zien raggen.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
quote:Lol nee dat staat aan, maar ik heb het nu net gevonden, 30 minuten aan het zoeken, post je een vraag vindt je het gelijk.
quote:hmm oke dan houdt het opOp donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DrD00m het volgende:
Daar is verder weinig aan te veranderen. Dat ligt aan je geluidskaart.
quote:"Lemmy started off playing rhythm guitar in many various unknown bands. Lemmy joined Hawkwind in 1971 as a Bass player, Lemmy hadnt played the Bass much before, and developed his own style of playing that derived from his rythmn guitar technique often using chords as opposed to single notes."Op donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Ik weet het niet hoor maar volgens mij heb ik Lemmy nog nooit op een gitaar zien raggen.
quote:Ik heb geen enkele van die bands ooit zien spelenOp donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Lemmy started off playing rhythm guitar in many various unknown bands. Lemmy joined Hawkwind in 1971 as a Bass player, Lemmy hadnt played the Bass much before, and developed his own style of playing that derived from his rythmn guitar technique often using chords as opposed to single notes.".
quote:Toen was je nog vloeibaarOp donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele van die bands ooit zien spelen
quote:Je hoeft de muziek niet mooi te vinden om een band te waarderenOp donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef brother52 het volgende:
Ik heb motorhead heel vaak weten te ontwijken. Vorig jaar ben ik er achter gekomen dat ik daar in al die jaren daarvoor heel erg goed aan gedaan heb.
quote:Het enige wat ik van Lemmy kan waarderen is dat hij roadie van Jimi Hendrix is geweest.Op donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hoeft de muziek niet mooi te vinden om een band te waarderen
quote:Ja, standaard onboard kaartjes zijn daar niet voldoende voor. Je moet in elk geval een full duplex kaartje hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hmm oke dan houdt het op![]()
bij mijn volgende pc maar een beetje kaart halen dan deze standaard realtek
quote:Je neemt gitaarspelen iig serieus.Op donderdag 28 oktober 2010 23:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
GODVER
Net een glas kapot gesmeten tegen de muur![]()
![]()
Ik was het helemaal zat 3 keer achter elkaar liep pro tools vast![]()
![]()
![]()
KUT pro tools![]()
![]()
* Nu kan ik gaan vegen ...![]()
Maar pluspunt ik heb het idee wel vast kunnen leggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je neemt gitaarspelen iig serieus.
quote:Again with the Jimi Hendrix. Het beste aan Jimi Hendrix was Roger Mayer.Op donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het enige wat ik van Lemmy kan waarderen is dat hij roadie van Jimi Hendrix is geweest.
quote:De climax/ontknoping mist idd.Op donderdag 28 oktober 2010 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Beter had je het kapot smijten van je glas vastgelegd
We hebben een ballad gemaakt
http://www.speedyshare.com/files/24920661/01_Sorry_piano_2.wma
Beetje zoetsappig en langdradig nu
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou er zijntweedrie opties
1)klinkt de versterker vet => doen
2)klinkt de versterker 'oke' => twijfel
2)klinkt de versterker kut => niet doen
quote:Maar door pedaaltjes hoeft je versterker niet altijd beter te klinken.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:59 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onthou wel dat wat je niet kan instellen op je versterker, je vaak via pedaaltjes ed. kan oplossen
quote:De enige twijel die je eigenlijk mag hebben is als je 2 versterkers hebt die je allebei vet vindt.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:59 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onthou wel dat wat je niet kan instellen op je versterker, je vaak via pedaaltjes ed. kan oplossen
quote:Ga nou een keer naar de winkel om dingen uit te proberen.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Iemand91 het volgende:
Right, een aantal versterkers zijn al verkocht (Fender Champion, Vox Cambridge 30).
Ik neig om voor de Fender Mustang I te gaan. Fender Bronco is ook wel leuk, maar ja, ding is wel afgetrapt. En de buizenversterkers? Tja, wel heel leuk, maar een aantal kun je weinig aan verstellen, en misschien is dat ook wel iets voor later. Stom idee of DOEN!?![]()
quote:Helaas te laat....Op donderdag 28 oktober 2010 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Beter had je het kapot smijten van je glas vastgelegd
quote:als je het goed doet hoor je geen verschil hoor..
quote:Sla je straks je bureau kapotOp vrijdag 29 oktober 2010 08:58 schreef Aresdreams het volgende:
je kan beter op je bureau slaan, denk ik dan, dan iets kapot gooien. Al lucht het wel meer op
quote:Naar beneden klinkt (bij mij iig) harder, waarschijnlijk omdat je dan net wat meer kracht kunt leveren.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:38 schreef genakt het volgende:
[..]
als je het goed doet hoor je geen verschil hoor..
wat maakt het nou uit of je de snaar naar boven of naar beneden aanslaat..?
quote:Waarschijnlijk omdat je zo het zo vanaf het begin heb geleerd eerder..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naar beneden klinkt (bij mij iig) harder, waarschijnlijk omdat je dan net wat meer kracht kunt leveren.
quote:Wij hebben hier ook een opblaaspop!
quote:Jezus, hoeveel tijd en tips heb je nodig? Ga naar een winkel, test die dingen uit, koop degene die je tof vindt, en als je'm na drie weken kut vindt verkoop je'm weer. 't Is niet alsof je gaat trouwen ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Iemand91 het volgende:
Right, een aantal versterkers zijn al verkocht (Fender Champion, Vox Cambridge 30).
Ik neig om voor de Fender Mustang I te gaan. Fender Bronco is ook wel leuk, maar ja, ding is wel afgetrapt. En de buizenversterkers? Tja, wel heel leuk, maar een aantal kun je weinig aan verstellen, en misschien is dat ook wel iets voor later. Stom idee of DOEN!?![]()
quote:Maar het is wel handig om de maat aan te geven. Als je dan op de tel naar beneden slaat wordt dat wel duidelijk enzoOp vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zo het zo vanaf het begin heb geleerd eerder..
oefenen![]()
quote:op de tel naar boven aanslaanOp vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar het is wel handig om de maat aan te geven. Als je dan op de tel naar beneden slaat wordt dat wel duidelijk enzo.
quote:Ja als ik dat ga doen voel ik me echt een complete mongoolOp vrijdag 29 oktober 2010 11:43 schreef genakt het volgende:
[..]
op de tel naar boven aanslaan!
en als het snel is doe ik het 9 van de 10 keer op gehoor trouwens..
Als ik oefen die ik het wel met een metronome
quote:Bij het spelen van een akkoord zit er een korte tijd tussen het aanslaan van de laagste en de hoogste toon, als je terug omhoog aanslaat, is dat andersom! Dat is het enige wat ik me kan bedenkenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:38 schreef genakt het volgende:
[..]
als je het goed doet hoor je geen verschil hoor..
wat maakt het nou uit of je de snaar naar boven of naar beneden aanslaat..?
quote:ja duh maar het ging om alternate picking op 1 snaarOp vrijdag 29 oktober 2010 11:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bij het spelen van een akkoord zit er een korte tijd tussen het aanslaan van de laagste en de hoogste toon, als je terug omhoog aanslaat, is dat andersom! Dat is het enige wat ik me kan bedenken
quote:Wat heeft de tuning ermee te maken?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ja duh maar het ging om alternate picking op 1 snaar
kan ook op meerdere snaren ligt eraan welke tuning je speelt
quote:Nou kijk als je je A snaar op Ais hebt gestemd, en je wilt een lage E en een lage A tegelijk spelen, dan kan dat niet.
quote:Jawel hoor, dan moet je gewoon een andere greep pakkenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou kijk als je je A snaar op Ais hebt gestemd, en je wilt een lage E en een lage A tegelijk spelen, dan kan dat niet.
quote:Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan moet je gewoon een andere greep pakken
quote:ja alleen niet tegelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?
quote:Nee precies
quote:Beetje lastig te zien eigenlijk. Het kan zo'n slappe hoes zijn maar ook een wat stevigere koffer-hoes. Ik heb zo'n koffer-hoes voor m'n akoestische, die is wel goed, ik zou alleen het merk niet weten.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen hier. Vind hem er degelijk genoeg uitzien![]()
http://www.musicstore.com(...)k/art-GIT0000193-003
Maarja aan plaatjes alleen is het lastig om te beoordelen en ze verkopen ze niet hier in de buurt.
quote:MetallicaOp vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef mdvries_2 het volgende:
Da's gewoon een basic gitaartasje. Zelf heb ik een vergelijkbare en die gebruik ik voor al m'n gitaren, niks mis mee. Ik zou zoiets alleen niet in het vliegtuig gebruiken natuurlijk...
[ afbeelding ]
quote:INB4 Braddie's Queen opmerking.
quote:Uiteraard.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb jij hier echt elk topic al wel een keer gepost.
quote:En terecht!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb jij hier echt elk topic al wel een keer gepost.
quote:Dat bedoel ik
quote:Een fade to black voor dit topic:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een fade to black voor dit topic:
quote:Beste nummer van ze.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een fade to black voor dit topic:
quote:Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:orionOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:Orion is ook vet ja. To live is to die vind ik niet zo supergoed
quote:Vakantie bijna voorbij
quote:Ais|-11Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?
quote:Damn.
quote:De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ja duh maar het ging om alternate picking op 1 snaar
kan ook op meerdere snaren ligt eraan welke tuning je speelt
quote:Meestal ligt het dan aan het feit dat je 3,5 maand te vroeg geboren bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.
Wanneer je bijvoorbeeld iets met alleen downstrokes speelt klinkt het in het algemeen iets stuwender, alternate picking klink doorgaans wat vloeiender.
Uiteraard heb je ook mensen waarbij het in geen geval vloeiend dan wel stuwend klinkt, maar dat komt weer ergens anders door.
quote:Triest.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Meestal ligt het dan aan het feit dat je 3,5 maand te vroeg geboren bent.
quote:Creeping Death, The House That Jack Built en Outlaw Thorn.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:Het is wel genoeg geweest hoor. Als je niks anders kan dan Braddie afzeiken mag je van mij wel aftaaienOp vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
quote:als jij vanaf het begin met upstrokes heb leren spelen wat onwaarschijnlijk is natuurlijk zou je precies hetzelfde geluid er uit moeten krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.
Wanneer je bijvoorbeeld iets met alleen downstrokes speelt klinkt het in het algemeen iets stuwender, alternate picking klink doorgaans wat vloeiender.
Uiteraard heb je ook mensen waarbij het in geen geval vloeiend dan wel stuwend klinkt, maar dat komt weer ergens anders door.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
quote:Mm niet mijn favorieten. The Call Of Ktulu Battery zijn meer mijn ding. Ik zit nu een beetje Metallica te luisteren maar nu valt de stem van Hetfield me een beetje tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Creeping Death, The House That Jack Built en Outlaw Thorn.
quote:mop en ride the lightning vind ik ook mooier jaOp vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef genakt het volgende:
nee dean load![]()
(ik vond hem nog en eens zo slecht die cd hoor )
quote:Klopt helemaal. Load en Reload kunnen idd best mooi zijn, maar het moet wel je smaak zijn ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef genakt het volgende:
ik vond alles wel goed tot st anger.
Maar kill em all
ride the lightning
master of puppets
justice for all
zijn toch wel de cd's die je moet hebben
black album ook goede cd maar toch anders
load
reload
Vaag je moet er van houden
quote:ben van kinds af aan zwaar fan altijd geweest van metallicaOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Load en Reload kunnen idd best mooi zijn, maar het moet wel je smaak zijn ja.
Zonet al m'n gitaarspullen naar m'n broers kamer verplaatst, ga binnenkort de boel verven.
quote:3 muren gewoon wit en 1 muur moet ik nog zien. Zit te denken over rood.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:43 schreef genakt het volgende:
[..]
ben van kinds af aan zwaar fan altijd geweest van metallica![]()
verven wat voor kleur
quote:Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet
quote:ach toen slipknot bekend werd zat ik al niet meer op de basisschoolOp vrijdag 29 oktober 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet(Ik hield toen alleen nog maar van RHCP
).
quote:Nu voel ik me oudOp vrijdag 29 oktober 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet(Ik hield toen alleen nog maar van RHCP
).
quote:Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:02 schreef genakt het volgende:
[..]
ach toen slipknot bekend werd zat ik al niet meer op de basisschool
ach ja vroeger was het
metallica
slipknot
korn
deftones
limp bizkit
quote:Mijn opa, die is pas oud. 93 jaar op de teller!
quote:Het verschillen tussen iets voelen en iets zijn is je nog niet helemaal duidelijk begrijp ik?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.
[..]
Mijn opa, die is pas oud. 93 jaar op de teller!
quote:Ik ben meneer van Dale nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het verschillen tussen iets voelen en iets zijn is je nog niet helemaal duidelijk begrijp ik?
quote:PARDON!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef wimjongil het volgende:
Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.
quote:Nu ben je me kwijt. Wie speelt er alleen upstrokes dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als jij vanaf het begin met upstrokes heb leren spelen wat onwaarschijnlijk is natuurlijk zou je precies hetzelfde geluid er uit moeten krijgen.
Je gaat me niet vertellen dat je upstroke niet genoeg kracht kan halen om een snaar goed aan te slaan ofzo...
quote:jij zegt dat upstrokes anders klinken dan downstrokes toch ?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt. Wie speelt er alleen upstrokes dan?
quote:Als je ze om en om speelt wel ja (alternate picking dus)Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef genakt het volgende:
[..]
jij zegt dat upstrokes anders klinken dan downstrokes toch ?
quote:ja zo heb je wel gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je ze om en om speelt wel ja (alternate picking dus)
1 enkele upstroke zal inderdaad niet veel anders klinken dan 1 enkele downstroke, maar een serie noten enkel in neerslagen gespeeld klinkt (en voelt) echt anders dan dezelfde nootjes om-en-om gespeeld.
quote:PazOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef genakt het volgende:
op vorige topic even snel terug te komen
bassende chicks
quote:De CE- versie heeft inderdaad een element+voorversterker ingebouwd. Alternatief is een los element, maar dat kan als onhandig worden gezien. Voordeel is weer dat je keus hebt in kwaliteit. Mijn ervaring met goedkope, ingebouwde voorversterkers is niet al te best...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is nu precies de meerwaarde van de CE? Alleen dat ik hem in kan pluggen? En is daar eventueel nog een alternatief voor mocht ik dit na een bepaalde tijd alsnog willen?
quote:As seen in Modern Family.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
Jezus, wat een bastaard!
[ afbeelding ]
quote:Nou ja, het lijkt er heel erg veel op.
quote:Mijn basamp is met de vrachtwagen bij mij thuis afgezetOp zaterdag 30 oktober 2010 01:04 schreef TeleluvR het volgende:
Versterker via de post vind ik sowieso geen aanrader...
quote:Tja, als het een oudje/apart/buizen/vul zelf in was dan gaf ik je gelijk, dit is gewoon een (relatief) goedkope versterker die (nagenoeg) nieuw is. Alles zit er nog bij.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:04 schreef TeleluvR het volgende:
Versterker via de post vind ik sowieso geen aanrader...
quote:IK!
quote:Nee, heb zelf niet echt gelegenheid voor gehad, en dus veel youtube/reviews en ingelezen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je dat ding al getest of het wat voor jou is ?
quote:http://link.marktplaats.nl/388211919Op zaterdag 30 oktober 2010 01:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, als het een oudje/apart/buizen/vul zelf in was dan gaf ik je gelijk, dit is gewoon een (relatief) goedkope versterker die (nagenoeg) nieuw is. Alles zit er nog bij.
Ik ben alleen een beetje huiverig om zo geld over te schrijven voordat ik überhaupt iets (binnen)heb.
[..]
IK!
Als je me ¤235 doneert.![]()
Heb je 'm ook op marktplaats/speurders etc. staan? Want je hebt 'm al een tijdje te koop staan, en dat ding is/lijkt me niet gek.
quote:Hee bedankt!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De CE- versie heeft inderdaad een element+voorversterker ingebouwd. Alternatief is een los element, maar dat kan als onhandig worden gezien. Voordeel is weer dat je keus hebt in kwaliteit. Mijn ervaring met goedkope, ingebouwde voorversterkers is niet al te best...
quote:Je hebt al een bod van 230 manOp zaterdag 30 oktober 2010 02:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/388211919
quote:Nee, meer van: ik heb niks gezienOp zaterdag 30 oktober 2010 01:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt er heel erg veel op.
quote:Oh, sorry.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, meer van: ik heb niks gezien.
quote:+ vakantie =
quote:Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, sorry.Programma zelf ook niet?
quote:Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?
quote:Oh jaaaaaaaaa!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.
Maar het was deze:
http://www.imdb.com/title/tt1530595/
Ofwel Claire wilde Phil een mooi cadeau geven, het werd iets met Edward Norton (=) op de bas door geloof ik zo'n amp.
quote:Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalenOp vrijdag 22 oktober 2010 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
Zo dat is een afschrijving!In 2 uur ¤75 waardeverlies.
't gaat trouwens hierom.
Vergeleken met dit.
[ afbeelding ]
Leuk voor je! Succes/plezier ermee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:40 schreef Spelvout het volgende:
Nog even uit 2 topics terug
[..]
Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalen
Hé, heb jij er ook zo-een?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Altijd handig broers met soldeerapparaten; wil wel even tussendoor m'n kabel repareren.
quote:
quote:Die van mij is alleen maar handig!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vaak irritant, maar soms zijn broers best handig.
Kan het zelf ook wel, maar ik heb er geen een.
Jimi hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef wimjongil het volgende:
Tele, jij hebt toch ook een rooie Dano?
[ afbeelding ]
Jimi ook.
Misschien heeft ie em nog steeds?quote:
In onze gedachten zal hij hem altijd hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien heeft ie em nog steeds?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
In onze gedachten zal hij hem altijd hebben.
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Ik weet 't, 't is vloeken in de kerk, maar ik heb weinig tot niks met Hendrix.
Neen, wat Danelectro betreft dan dit:
[ afbeelding ]
eenschquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijk
Ik heb ook niks met Hendrix en houd dan ook wijs mijn mondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Neen, wat Danelectro betreft dan dit:
[ afbeelding ]
Als ome Link er zo'n godvergeten vuig geluid uit weet te krijgen mag 'ie van mij verder spuuglelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die Longhorn is niet eens meer gek mooi, die is gewoon ronduit lelijk
Bij vrouwen val je toch ook niet alleen op het innerlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als ome Link er zo'n godvergeten vuig geluid uit weet te krijgen mag 'ie van mij verder spuuglelijk zijn.
Ik heb zelf dan ook geen Longhorn, maar mag er graag naar luisteren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij vrouwen val je toch ook niet alleen op het innerlijk?
Me neither!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Maar dat is mijn punt nou juistquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb zelf dan ook geen Longhorn, maar mag er graag naar luisteren.
Zoals de grote vaderlandse filosoof Adele Bloemendaal immers ooit eens terecht stelde: een mooi karakter is leuk, maar je moet er ook mee over straat durven.
Zonet in de auto nog Hendrix geluisterd. Als je Red House niets aan vindt ben je echt geen gitarist. Wat je dan bent durf ik hier niet te plaatsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Als je mij vraagt om een nummer van Hendrix:>
>
![]()
Luister er nooit naar, ken geen enkel nummer en zou dat toch écht eens moeten doen...
Die solo man. Die solo!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Als je mij vraagt om een nummer van Hendrix:>
>
![]()
Luister er nooit naar, ken geen enkel nummer en zou dat toch écht eens moeten doen...
Tevens:
[ afbeelding ]
![]()
En @ hieronder;
net geluisterd, tja, kan er best naar luisteren maar zal niet m'n eerste keus zijn. Hou eerlijk gezegd van alles wat - metal en alles wat daarbij hoort uitgezonderd - en alles op z'n tijd.![]()
Ja, zo als ik zei, ik kan er wel naar luisteren, en het is ook wel goed, maar niet m'n eerste keus.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, zo als ik zei, ik kan er wel naar luisteren, en het is ook wel goed, maar niet m'n eerste keus.
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noemquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef KaMo het volgende:[/b]
[..]
Ik heb ook niks met Hendrix en houd dan ook wijs mijn mond
Tsja dat zul je altijd wel houden hè. Ik ken eigenlijk ook bijna geen bands die hun debuut hebben overtroffen (bands met een goed debuut danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noem.
Ik zat me pas nog te ergeren aan een programma waar ze het hadden over de grote drummers van de jaren 70 en kwamen met Keith Moon en John Bonham. Natuurlijk waren deze heren fantastisch, maar er waren er zoveel meer toen die nooit in de programma's komen omdat ze nog leven. Bij de 'kenners' zijn ze wel bekend, maar in een gemiddelde VARA of BBC docu hoor je hen dan nooit over Bill Ward, Vinnie Appice of Ian Paice. Tsssk.
Ik denk het niet. Zijn vroege dood heeft deels de mythe rond hem gecreëerd. Kijk maar naar een Kurt Cobain, dat is eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Met als verschil dat Nirvana eigenlijk maar een middelmatig bandje was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noem.
Tja, in zo'n programma moeten ze natuurlijk wel met namen aankomen die iedereen kent. Anders kijkt er geen hond naar.quote:Ik zat me pas nog te ergeren aan een programma waar ze het hadden over de grote drummers van de jaren 70 en kwamen met Keith Moon en John Bonham. Natuurlijk waren deze heren fantastisch, maar er waren er zoveel meer toen die nooit in de programma's komen omdat ze nog leven. Bij de 'kenners' zijn ze wel bekend, maar in een gemiddelde VARA of BBC docu hoor je hen dan nooit over Bill Ward, Vinnie Appice of Ian Paice. Tsssk.
5 ft, dat is al gauw zo'n 1,5 meter toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef brother52 het volgende:
Zoiets bedoel je?
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_sk369m15_patchkabel.htm
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:07 schreef brother52 het volgende:
Deze dan?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Gitaren/Patchkabels/Planet-Waves-Patchkabel-0-15m-Winkel-3er-Pack/art-ACC0002764-000
Een voorbeeld dat dit soort evenementen wel grappig kunnen zijn en niet gigantisch ingestudeerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaa!Modern Family is echt geniaal verder.
The Beatlesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Tsja dat zul je altijd wel houden hè. Ik ken eigenlijk ook bijna geen bands die hun debuut hebben overtroffen (bands met een goed debuut dan). Daft Punk kan er op zich wel wat van, maar die laatste 2 albums zijn dan ook gewoon compleet anders.
De Beatles hadden geen goed debuut!quote:
Vetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef Cynic het volgende:
Oeh, Macabre in Iduna volgende week zondag! Da's nog wel een keer het overwegen waard.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:18 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik krijg maak binnenkort een paar patchkabels
Uiteraard.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je ook assistentes om je gitaargeluid door te verbinden![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je het hebt over overgewaardeerde muzikanten...
[..]
LOL!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oh crap. Ik weet ineens weer waar ik 2 weken geleden naar toe wilde.quote:
Ja, kut is dat!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh crap. Ik weet ineens weer waar ik 2 weken geleden naar toe wilde.
amateur hij heeft zn gitaar verkeerd omquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Dit moet dan wel de beroemdste foto/pose/plaats wezen van de heer Hendrix:
[ afbeelding ]
dat vind ik zelfs rotherriequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef Cynic het volgende:
Oeh, Macabre in Iduna volgende week zondag! Da's nog wel een keer het overwegen waard.
1 dec Vera.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh crap. Ik weet ineens weer waar ik 2 weken geleden naar toe wilde.
Dat is midden in de week. Dat ga ik niet halen.quote:
Dudequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel, beatlemania allesquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De Beatles hadden geen goed debuut!![]()
[..]
Dan moet je niet alleen naar de hits kijken en gewoon eens een volledig album opzettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:50 schreef wimjongil het volgende:
De Beatles vind ik echt niet leuk om naar te luisterenZe hebben wel een paar leuke liedjes (Here comes te sun, obladie oblada,while my guitar gently weeps of hoe die heet), maar er echt naar luisteren... nee bedankt.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan moet je niet alleen naar de hits kijken en gewoon eens een volledig album opzetten
Precies! Insinuaties alom!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?
quote:
quote:(Here comes te sun, obladie oblada,while my guitar gently weeps of hoe die heet)
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?quote:
1-0quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?
Hij vindt het gewoon geen leuke muziek, wat is daar nou zo moeilijk aan ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.
Daar ga ik helemaal niet op in, ik ga in op dezequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij vindt het gewoon geen leuke muziek, wat is daar nou zo moeilijk aan ?
post. Bovendien zijn de Beatles zo veelzijdig geweest dat het me sterk lijkt dat je geen een nummer écht goed kan vinden.. Afijn, I'll rest my case.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.
Ga dit luisteren danquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt he
Jammer trouwens dat er in de Prodigy zo weinig gitaar zit, vette band is dat zeg!
Pendulumquote:
Doe wat je mooi vindt, als je in een band gaat spelen moet je niet teveel bass doen want dan heeft de basgitaar geen zin meer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef m0ridin het volgende:
Daarnaast, tips over waar ik me eventueel meer in kan lezen over verhoudingen tussen tone en volume settings op gitaar zelf, instellingen op versterker, en meer van dat soort ognein. Zit nu maar wat random te proberen maar als er wat meer over te lezen is, graag
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.quote:
Bloody Beetroots heeft ook een liveset. Dat is Deathcrew 77, die spelen live met volle band de muziek van de Bloody Beetroots. Erg fijn!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.![]()
Om over de drummer van de Beatles nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De toetsenist van The Animals was duidelijk beter dan die van The Beatles!
Nope, maar bij Daft Punk ligt mijn interesse ook niet echt. Heb er wel wat albums van staanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt he
Bij de Beatles de mijne nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nope, maar bij Daft Punk ligt mijn interesse ook niet echt. Heb er wel wat albums van staan
Die waren op Werchter erg gaaf inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.![]()
Dat zou best kunnen. Zo goed ken ik the Animals nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De toetsenist van The Animals was duidelijk beter dan die van The Beatles!
Gast, hadden The Beatles een toetsenist?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zo goed ken ik the Animals niet
Ja, 3quote:Op maandag 1 november 2010 01:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gast, hadden The Beatles een toetsenist?.
Maar Alan Price is ook wel geweldig, hoor
Ohquote:Op maandag 1 november 2010 08:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, 3en met billy Preston er bij zelfs 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |