quote:Nu ben je me kwijt. Wie speelt er alleen upstrokes dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef genakt het volgende:
[..]
als jij vanaf het begin met upstrokes heb leren spelen wat onwaarschijnlijk is natuurlijk zou je precies hetzelfde geluid er uit moeten krijgen.
Je gaat me niet vertellen dat je upstroke niet genoeg kracht kan halen om een snaar goed aan te slaan ofzo...
quote:jij zegt dat upstrokes anders klinken dan downstrokes toch ?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt. Wie speelt er alleen upstrokes dan?
quote:Als je ze om en om speelt wel ja (alternate picking dus)Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef genakt het volgende:
[..]
jij zegt dat upstrokes anders klinken dan downstrokes toch ?
quote:ja zo heb je wel gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je ze om en om speelt wel ja (alternate picking dus)
1 enkele upstroke zal inderdaad niet veel anders klinken dan 1 enkele downstroke, maar een serie noten enkel in neerslagen gespeeld klinkt (en voelt) echt anders dan dezelfde nootjes om-en-om gespeeld.
quote:PazOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef genakt het volgende:
op vorige topic even snel terug te komen
bassende chicks
quote:De CE- versie heeft inderdaad een element+voorversterker ingebouwd. Alternatief is een los element, maar dat kan als onhandig worden gezien. Voordeel is weer dat je keus hebt in kwaliteit. Mijn ervaring met goedkope, ingebouwde voorversterkers is niet al te best...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is nu precies de meerwaarde van de CE? Alleen dat ik hem in kan pluggen? En is daar eventueel nog een alternatief voor mocht ik dit na een bepaalde tijd alsnog willen?
quote:As seen in Modern Family.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
Jezus, wat een bastaard!
[ afbeelding ]
quote:Nou ja, het lijkt er heel erg veel op.
quote:Mijn basamp is met de vrachtwagen bij mij thuis afgezetOp zaterdag 30 oktober 2010 01:04 schreef TeleluvR het volgende:
Versterker via de post vind ik sowieso geen aanrader...
quote:Tja, als het een oudje/apart/buizen/vul zelf in was dan gaf ik je gelijk, dit is gewoon een (relatief) goedkope versterker die (nagenoeg) nieuw is. Alles zit er nog bij.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:04 schreef TeleluvR het volgende:
Versterker via de post vind ik sowieso geen aanrader...
quote:IK!
quote:Nee, heb zelf niet echt gelegenheid voor gehad, en dus veel youtube/reviews en ingelezen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je dat ding al getest of het wat voor jou is ?
quote:http://link.marktplaats.nl/388211919Op zaterdag 30 oktober 2010 01:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, als het een oudje/apart/buizen/vul zelf in was dan gaf ik je gelijk, dit is gewoon een (relatief) goedkope versterker die (nagenoeg) nieuw is. Alles zit er nog bij.
Ik ben alleen een beetje huiverig om zo geld over te schrijven voordat ik überhaupt iets (binnen)heb.
[..]
IK!
Als je me ¤235 doneert.![]()
Heb je 'm ook op marktplaats/speurders etc. staan? Want je hebt 'm al een tijdje te koop staan, en dat ding is/lijkt me niet gek.
quote:Hee bedankt!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De CE- versie heeft inderdaad een element+voorversterker ingebouwd. Alternatief is een los element, maar dat kan als onhandig worden gezien. Voordeel is weer dat je keus hebt in kwaliteit. Mijn ervaring met goedkope, ingebouwde voorversterkers is niet al te best...
quote:Je hebt al een bod van 230 manOp zaterdag 30 oktober 2010 02:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/388211919
quote:Nee, meer van: ik heb niks gezienOp zaterdag 30 oktober 2010 01:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt er heel erg veel op.
quote:Oh, sorry.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, meer van: ik heb niks gezien.
quote:+ vakantie =
quote:Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, sorry.Programma zelf ook niet?
quote:Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Elke ep gezien, maar was me niks gitaarigs opgevallen. Was het Phil?
quote:Oh jaaaaaaaaa!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kijk het te weinig, volgde het ook niet echt.
Maar het was deze:
http://www.imdb.com/title/tt1530595/
Ofwel Claire wilde Phil een mooi cadeau geven, het werd iets met Edward Norton (=) op de bas door geloof ik zo'n amp.
quote:Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalenOp vrijdag 22 oktober 2010 01:37 schreef Iemand91 het volgende:
Zo dat is een afschrijving!In 2 uur ¤75 waardeverlies.
't gaat trouwens hierom.
Vergeleken met dit.
[ afbeelding ]
Leuk voor je! Succes/plezier ermee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:40 schreef Spelvout het volgende:
Nog even uit 2 topics terug
[..]
Gisterenavond een mailtje gestuurd en zojuist een keer gebeld. De beste man zit nu in België maar ik moest een mailtje sturen en dan zou hij terugreageren. Ga hem waarschijnlijk dinsdag ophalen
Hé, heb jij er ook zo-een?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Altijd handig broers met soldeerapparaten; wil wel even tussendoor m'n kabel repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |