quote:Vakantie bijna voorbij
quote:Ais|-11Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?
quote:Damn.
quote:De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ja duh maar het ging om alternate picking op 1 snaar
kan ook op meerdere snaren ligt eraan welke tuning je speelt
quote:Meestal ligt het dan aan het feit dat je 3,5 maand te vroeg geboren bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.
Wanneer je bijvoorbeeld iets met alleen downstrokes speelt klinkt het in het algemeen iets stuwender, alternate picking klink doorgaans wat vloeiender.
Uiteraard heb je ook mensen waarbij het in geen geval vloeiend dan wel stuwend klinkt, maar dat komt weer ergens anders door.
quote:Triest.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Meestal ligt het dan aan het feit dat je 3,5 maand te vroeg geboren bent.
quote:Creeping Death, The House That Jack Built en Outlaw Thorn.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:Het is wel genoeg geweest hoor. Als je niks anders kan dan Braddie afzeiken mag je van mij wel aftaaienOp vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
quote:als jij vanaf het begin met upstrokes heb leren spelen wat onwaarschijnlijk is natuurlijk zou je precies hetzelfde geluid er uit moeten krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
De attack van een downstroke klinkt toch echt anders dan die van een upstroke hoor.
Wanneer je bijvoorbeeld iets met alleen downstrokes speelt klinkt het in het algemeen iets stuwender, alternate picking klink doorgaans wat vloeiender.
Uiteraard heb je ook mensen waarbij het in geen geval vloeiend dan wel stuwend klinkt, maar dat komt weer ergens anders door.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
quote:Mm niet mijn favorieten. The Call Of Ktulu Battery zijn meer mijn ding. Ik zit nu een beetje Metallica te luisteren maar nu valt de stem van Hetfield me een beetje tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Creeping Death, The House That Jack Built en Outlaw Thorn.
quote:mop en ride the lightning vind ik ook mooier jaOp vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef genakt het volgende:
nee dean load![]()
(ik vond hem nog en eens zo slecht die cd hoor )
quote:Klopt helemaal. Load en Reload kunnen idd best mooi zijn, maar het moet wel je smaak zijn ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:36 schreef genakt het volgende:
ik vond alles wel goed tot st anger.
Maar kill em all
ride the lightning
master of puppets
justice for all
zijn toch wel de cd's die je moet hebben
black album ook goede cd maar toch anders
load
reload
Vaag je moet er van houden
quote:ben van kinds af aan zwaar fan altijd geweest van metallicaOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Load en Reload kunnen idd best mooi zijn, maar het moet wel je smaak zijn ja.
Zonet al m'n gitaarspullen naar m'n broers kamer verplaatst, ga binnenkort de boel verven.
quote:3 muren gewoon wit en 1 muur moet ik nog zien. Zit te denken over rood.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:43 schreef genakt het volgende:
[..]
ben van kinds af aan zwaar fan altijd geweest van metallica![]()
verven wat voor kleur
quote:Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet
quote:ach toen slipknot bekend werd zat ik al niet meer op de basisschoolOp vrijdag 29 oktober 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet(Ik hield toen alleen nog maar van RHCP
).
quote:Nu voel ik me oudOp vrijdag 29 oktober 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Da's echt een vet nummer (en een leipe clip). Vond ik vroeger toen ik op de basisschool zat al vet(Ik hield toen alleen nog maar van RHCP
).
quote:Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:02 schreef genakt het volgende:
[..]
ach toen slipknot bekend werd zat ik al niet meer op de basisschool
ach ja vroeger was het
metallica
slipknot
korn
deftones
limp bizkit
quote:Mijn opa, die is pas oud. 93 jaar op de teller!
quote:Het verschillen tussen iets voelen en iets zijn is je nog niet helemaal duidelijk begrijp ik?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.
[..]
Mijn opa, die is pas oud. 93 jaar op de teller!
quote:Ik ben meneer van Dale nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het verschillen tussen iets voelen en iets zijn is je nog niet helemaal duidelijk begrijp ik?
quote:PARDON!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef wimjongil het volgende:
Deftones ken ik eigenlijk niet, rest wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |