Dan moet je niet alleen naar de hits kijken en gewoon eens een volledig album opzettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:50 schreef wimjongil het volgende:
De Beatles vind ik echt niet leuk om naar te luisterenZe hebben wel een paar leuke liedjes (Here comes te sun, obladie oblada,while my guitar gently weeps of hoe die heet), maar er echt naar luisteren... nee bedankt.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan moet je niet alleen naar de hits kijken en gewoon eens een volledig album opzetten
Precies! Insinuaties alom!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft ?
quote:
quote:(Here comes te sun, obladie oblada,while my guitar gently weeps of hoe die heet)
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?quote:
1-0quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat hits zijn geworden hè. Slechte nummers worden toch doorgaans geen hit?
Hij vindt het gewoon geen leuke muziek, wat is daar nou zo moeilijk aan ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.
Daar ga ik helemaal niet op in, ik ga in op dezequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij vindt het gewoon geen leuke muziek, wat is daar nou zo moeilijk aan ?
post. Bovendien zijn de Beatles zo veelzijdig geweest dat het me sterk lijkt dat je geen een nummer écht goed kan vinden.. Afijn, I'll rest my case.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan snap jij de Beatles niet helemaal, ik denk dat de meeste Beatlesfans (waaronder ik) het ermee eens zijn dat de hits lang niet allemaal bij hun beste werk behoren.
Ga dit luisteren danquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt he
Jammer trouwens dat er in de Prodigy zo weinig gitaar zit, vette band is dat zeg!
Pendulumquote:
Doe wat je mooi vindt, als je in een band gaat spelen moet je niet teveel bass doen want dan heeft de basgitaar geen zin meer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef m0ridin het volgende:
Daarnaast, tips over waar ik me eventueel meer in kan lezen over verhoudingen tussen tone en volume settings op gitaar zelf, instellingen op versterker, en meer van dat soort ognein. Zit nu maar wat random te proberen maar als er wat meer over te lezen is, graag
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.quote:
Bloody Beetroots heeft ook een liveset. Dat is Deathcrew 77, die spelen live met volle band de muziek van de Bloody Beetroots. Erg fijn!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.![]()
Om over de drummer van de Beatles nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De toetsenist van The Animals was duidelijk beter dan die van The Beatles!
Nope, maar bij Daft Punk ligt mijn interesse ook niet echt. Heb er wel wat albums van staanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik verwacht ook niet dat jij bijvoorbeeld Daft Punk helemaal doorgrondt he
Bij de Beatles de mijne nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nope, maar bij Daft Punk ligt mijn interesse ook niet echt. Heb er wel wat albums van staan
Die waren op Werchter erg gaaf inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Moet je ook eens naar The Bloody Beetroots luisteren. Zij gaan echt de nieuwe Justice/Prodigy worden. En het is hartstikke electro/techno maar ook gitaar erin, niet dat je dat echt hoort op de cd maar live wel vet om te zien.![]()
Dat zou best kunnen. Zo goed ken ik the Animals nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De toetsenist van The Animals was duidelijk beter dan die van The Beatles!
Gast, hadden The Beatles een toetsenist?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Zo goed ken ik the Animals niet
Ja, 3quote:Op maandag 1 november 2010 01:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gast, hadden The Beatles een toetsenist?.
Maar Alan Price is ook wel geweldig, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |