quote:Jawel hoor, dan moet je gewoon een andere greep pakkenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou kijk als je je A snaar op Ais hebt gestemd, en je wilt een lage E en een lage A tegelijk spelen, dan kan dat niet.
quote:Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan moet je gewoon een andere greep pakken
quote:ja alleen niet tegelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee dan zou je de E en de A op dezelfde snaar moeten spelen. Kun jij dat?
quote:Nee precies
quote:Beetje lastig te zien eigenlijk. Het kan zo'n slappe hoes zijn maar ook een wat stevigere koffer-hoes. Ik heb zo'n koffer-hoes voor m'n akoestische, die is wel goed, ik zou alleen het merk niet weten.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen hier. Vind hem er degelijk genoeg uitzien![]()
http://www.musicstore.com(...)k/art-GIT0000193-003
Maarja aan plaatjes alleen is het lastig om te beoordelen en ze verkopen ze niet hier in de buurt.
quote:MetallicaOp vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef mdvries_2 het volgende:
Da's gewoon een basic gitaartasje. Zelf heb ik een vergelijkbare en die gebruik ik voor al m'n gitaren, niks mis mee. Ik zou zoiets alleen niet in het vliegtuig gebruiken natuurlijk...
[ afbeelding ]
quote:INB4 Braddie's Queen opmerking.
quote:Uiteraard.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb jij hier echt elk topic al wel een keer gepost.
quote:En terecht!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb jij hier echt elk topic al wel een keer gepost.
quote:Dat bedoel ik
quote:Een fade to black voor dit topic:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een fade to black voor dit topic:
quote:Beste nummer van ze.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een fade to black voor dit topic:
quote:Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:orionOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke vind jij dan de beste? Ik vind fade to black eigenlijk hun beste.
quote:Orion is ook vet ja. To live is to die vind ik niet zo supergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |