Ik heb zelf dan ook geen Longhorn, maar mag er graag naar luisteren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij vrouwen val je toch ook niet alleen op het innerlijk?
Me neither!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Telecaster het volgende:
Ik weet 't, 't is vloeken in de kerk, maar ik heb weinig tot niks met Hendrix.
Maar dat is mijn punt nou juistquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb zelf dan ook geen Longhorn, maar mag er graag naar luisteren.
Zoals de grote vaderlandse filosoof Adele Bloemendaal immers ooit eens terecht stelde: een mooi karakter is leuk, maar je moet er ook mee over straat durven.
Zonet in de auto nog Hendrix geluisterd. Als je Red House niets aan vindt ben je echt geen gitarist. Wat je dan bent durf ik hier niet te plaatsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Als je mij vraagt om een nummer van Hendrix:>
>
![]()
Luister er nooit naar, ken geen enkel nummer en zou dat toch écht eens moeten doen...
Die solo man. Die solo!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Als je mij vraagt om een nummer van Hendrix:>
>
![]()
Luister er nooit naar, ken geen enkel nummer en zou dat toch écht eens moeten doen...
Tevens:
[ afbeelding ]
![]()
En @ hieronder;
net geluisterd, tja, kan er best naar luisteren maar zal niet m'n eerste keus zijn. Hou eerlijk gezegd van alles wat - metal en alles wat daarbij hoort uitgezonderd - en alles op z'n tijd.![]()
Ja, zo als ik zei, ik kan er wel naar luisteren, en het is ook wel goed, maar niet m'n eerste keus.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, zo als ik zei, ik kan er wel naar luisteren, en het is ook wel goed, maar niet m'n eerste keus.
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noemquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:06 schreef KaMo het volgende:[/b]
[..]
Ik heb ook niks met Hendrix en houd dan ook wijs mijn mond
Tsja dat zul je altijd wel houden hè. Ik ken eigenlijk ook bijna geen bands die hun debuut hebben overtroffen (bands met een goed debuut danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noem.
Ik zat me pas nog te ergeren aan een programma waar ze het hadden over de grote drummers van de jaren 70 en kwamen met Keith Moon en John Bonham. Natuurlijk waren deze heren fantastisch, maar er waren er zoveel meer toen die nooit in de programma's komen omdat ze nog leven. Bij de 'kenners' zijn ze wel bekend, maar in een gemiddelde VARA of BBC docu hoor je hen dan nooit over Bill Ward, Vinnie Appice of Ian Paice. Tsssk.
Ik denk het niet. Zijn vroege dood heeft deels de mythe rond hem gecreëerd. Kijk maar naar een Kurt Cobain, dat is eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Met als verschil dat Nirvana eigenlijk maar een middelmatig bandje was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hendrix zijn fandom vast had kunnen houden als hij was blijven leven. Wat voor muziek had hij verder in de jaren 70 en erna gemaakt? Was het nog interessant of vergane glorie? Als ik naar zijn muziek luister hoor ik wel dat het nieuw en innovatief was voor die tijd, maar muzikaal vind ik rond die tijd, heel andere gitaristen veeeel interessanter. Ik kan wel met een voorbeeld komen, maar jullie weten toch al wie ik dan noem.
Tja, in zo'n programma moeten ze natuurlijk wel met namen aankomen die iedereen kent. Anders kijkt er geen hond naar.quote:Ik zat me pas nog te ergeren aan een programma waar ze het hadden over de grote drummers van de jaren 70 en kwamen met Keith Moon en John Bonham. Natuurlijk waren deze heren fantastisch, maar er waren er zoveel meer toen die nooit in de programma's komen omdat ze nog leven. Bij de 'kenners' zijn ze wel bekend, maar in een gemiddelde VARA of BBC docu hoor je hen dan nooit over Bill Ward, Vinnie Appice of Ian Paice. Tsssk.
5 ft, dat is al gauw zo'n 1,5 meter toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef brother52 het volgende:
Zoiets bedoel je?
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_sk369m15_patchkabel.htm
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:07 schreef brother52 het volgende:
Deze dan?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Gitaren/Patchkabels/Planet-Waves-Patchkabel-0-15m-Winkel-3er-Pack/art-ACC0002764-000
Een voorbeeld dat dit soort evenementen wel grappig kunnen zijn en niet gigantisch ingestudeerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaa!Modern Family is echt geniaal verder.
The Beatlesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Tsja dat zul je altijd wel houden hè. Ik ken eigenlijk ook bijna geen bands die hun debuut hebben overtroffen (bands met een goed debuut dan). Daft Punk kan er op zich wel wat van, maar die laatste 2 albums zijn dan ook gewoon compleet anders.
De Beatles hadden geen goed debuut!quote:
Vetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef Cynic het volgende:
Oeh, Macabre in Iduna volgende week zondag! Da's nog wel een keer het overwegen waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |