quote:Met een gitaarspelende (rock)chick is in mijn ogen anders ook helemaal niks mis hoor!Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef Telecaster het volgende:
Een bassende rockchick kan nog, maar een gitaarspelende rockchick: neen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef guitarist het volgende:
Een keer geoefend en meteen opgenomen!!! Goed hè? Ik speel nog maar 5 maanden piano maar ik vind dat ik het heel goed doe!
New video: Queens of THE Stone Age - Go With Flow Piano Cover!
quote:Je wilt gewoon dat we allemaal je iPad zien!
quote:Not even in a million years!Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu Guns 'n Roses moet gaan spelen!
quote:
quote:Of iets van Queen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu Guns 'n Roses moet gaan spelen!
quote:Dan is het nog zwaar hoor, 3 minuten hetzelfde...Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxed ook, airtunes via de iPad?
[pianoles]
Het is trouwens minder zwaar als je de beweging alleen uit je vinger haalt
[/pianoles]
quote:CoolOp woensdag 27 oktober 2010 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff de hartslag constant gemaakt nu is die wat beter
quote:Klinkt wel tof maar ik vind het ene beetje standaard.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=9807861
Poging tot een intro, nog niet erg strak ingespeeld/gemixt, maar het idee is er.
Iemand tips?
quote:Op het eerste stukje zou The Edge trots zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef KaMo het volgende:
Ik houd dan ook wel erg van standaard muziek![]()
Ik ben de enige van mijn hele vriendengroep die destine en makebelieve niet om te kotsen vinden
quote:Haha, The Edge is ook eigenlijk mijn vader, maar ik mag nooit aan zijn effecten komenOp woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op het eerste stukje zou The Edge trots zijn.(mits uberveel delay)
Verder inderdaad een beetje standaard, en ik zou eerder met drum en bas bijvallen; die losse riff halverwege haalt een beetje de vaart eruit.
quote:Hmja, ik zou hem maar een keer echt helemaal los doen, Dat tweede rondje kun je misschien met een hoge basnoot achtsten erbij spelen, dan gaat 'ie vast al een beetje lopen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha, The Edge is ook eigenlijk mijn vader, maar ik mag nooit aan zijn effecten komen![]()
En die losse riff vind het juist het tofste zelf
quote:Dat tweede 'rondje' zit er toch bas/2e gitaar bij?Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, ik zou hem maar een keer echt helemaal los doen, Dat tweede rondje kun je misschien met een hoge basnoot achtsten erbij spelen, dan gaat 'ie vast al een beetje lopen.
quote:Best. Cover. Ever.
quote:Braddie 17.22!Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef guitarist het volgende:
Een keer geoefend en meteen opgenomen!!! Goed hè? Ik speel nog maar 5 maanden piano maar ik vind dat ik het heel goed doe!
New video: Queens of THE Stone Age - Go With Flow Piano Cover!
quote:Mwoa, ik ken er een paar die het wel aardig kunnen hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 19:39 schreef Steamydeluxx het volgende:
Chicks kunnen nou eenmaal niet gitaren. Period.
quote:
quote:Haha je hebt gelijk hoor. Ik klier maar wat. Maar je moet toegeven dat er nou eenmaal niet heel vveel muzikaal vernieuwende en originele gitaristes zijn. Er was halverwege de 90s ook altijd zo een poppunkbandje met alleen dames, lunachicks heette dat. Qua gitaarspel niet vernieuwend maar wel gewoon keihard raggen en mooie chicks, ook iets waard! Rock out with them tits out. Hole en betty blowtorch idem dito. Kaki king is natuurlijk wel onwijs muzikaal en heftig virtuoos..Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, ik ken er een paar die het wel aardig kunnen hoor.
quote:Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschotenOp woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
Maak er een punknummer van. Heb je geen symfonische tussenstukken nodig
quote:toonhoogte is overrated als het maar hard isOp donderdag 28 oktober 2010 08:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschoten.
quote:Stem niet, denk zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 08:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan geen punk maken. Als ik stem dan ben ik daar al voorbij geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |